Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Metal Gear Online Beta


Tillagt 2008-04-28 17:50:
Citerar HenkeP:
Men det kommer ju upp att man ska typ skaka på styrspaken, men jag vet inte hur.


Man ska vicka vänstra analogspaken för att hålla uppe sin stamina. Samma sak när man är knockad, ju snabbare man vickar den, ju snabbare byggs staminan upp igen.

Tillagt 2008-04-28 17:53:
Btw, clanen MÅSTE skaffa ett emblem. Det är sjukt snyggt när andra har det och jag vill ha det. Sådetså.
and I paddled away...
  • 0
Oj, ja vicka spaken men det gör jag ändå aldrig (kommer ändå dö liksom).

Men för att ta grepp ska man ha extra i CQC i alla fall.
  • 0
Har ni spelat som Snake i Sneaking mission än?

Skit kul! Mellan striderne mellan röd och blå så smyger man fram, söver och bedövar från begge sidor. Jag lyckades vinna som Snake, en bedrift som jag inte har upplevt någon annan göra (när jag spelat)
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
Citerar Guendolin:
Har ni spelat som Snake i Sneaking mission än?

Skit kul! Mellan striderne mellan röd och blå så smyger man fram, söver och bedövar från begge sidor. Jag lyckades vinna som Snake, en bedrift som jag inte har upplevt någon annan göra (när jag spelat)


Kudos! Jag var med när en annan vann. Att spela som Snake på B.B. är dock värdelöst, tack vare banans utformning... Det är mycket lättare på både G.G. och M.M.



Woo! Ser nu att vi har ett emblem!
and I paddled away...
  • 0
Körde some Snake, men det gick sådär <.<
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Citerar Sony boj:
Körde some Snake, men det gick sådär <.<


Med Snake måste man spela sim i MGS, hålla sig uta och hålla sig borta. söva folk på avvägar. MKII elelr vad en heter är till storhjälp. Den kan söva folk som man sedan snabbt kan gå och ta dogtags ifrån.

Rätt roligt var det en gång då jag kom bakom två snipers och sövde dom båda med välriktade skott mitt huvudet. Man får lite lust att "teabaga" dom måste ju se på!

Att döda folk som snake är ett tecken på att den spelaren är dålig! (enligt mig)

Tillagt 2008-04-28 20:17:
Citerar ihefsu:
Kudos! Jag var med när en annan vann. Att spela som Snake på B.B. är dock värdelöst, tack vare banans utformning... Det är mycket lättare på både G.G. och M.M.


Tycker inte om B.B. Som bana överhuvud taget. Känns mest som hela manan bygger på tur.

M.M. dock är den bästa bannan hitils, många ställen att göma sig, samtidigt som det finns knytpunker som det lätt blir stidigheter vid, Många bra sniper stälen men samtidigt många bra "anti-sniper" möjligheter också.

M.M. > G.G. > B.B.
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
Tycker inte att BB eller GG är något vidare som banor öht, men BB är bättre än GG då GG är alldeles för stor för att den ska vara rolig. Man vet ju knappt var skotten kommer ifrån...


Tror inte zwqase var very fond of min spelstil...
and I paddled away...
  • 0
Nu har jag tänkt lira en timme, har nån någon server uppe?
OMG!! WTF?? BBQ!!
  • 0
Citerar Ruben93:
Nu har jag tänkt lira en timme, har nån någon server uppe?


jag kan dra upp en på ett kick.

Jag har en uppe nu, den heter GR of Sweden, är Casual och ligger i Eva (tror jag).
and I paddled away...
  • 0
Citerar ihefsu:
jag kan dra upp en på ett kick.


Go for it!

Jag kmr logga ut från GR eftersom min router blockar MGO, tchüss!

Jag heter Lennart på MGO.
OMG!! WTF?? BBQ!!
  • 0
Ni andra kan ju också masa in era feta häckar där ;)



Sry grabbar, men jag tror att min feber gick upp igen... Kul. Bra spelat dock, Lennart ;)
and I paddled away...
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dfcs
Citerar ihefsu:
Woo! Ser nu att vi har ett emblem


nice, finally ska snart in å kika på de
  • 0
Citerar ihefsu:
Tror inte zwqase var very fond of min spelstil...


Gillar inte riktigt att köra en mot en, det ska vara många och högt tempo!
Smygande är inte riktigt min grej!

Tillagt 2008-04-28 22:21:
Citerar Dfcs:
Citerar ihefsu:
Woo! Ser nu att vi har ett emblem


nice, finally ska snart in å kika på de


Fixade det förut. Det är dock inte jag som har gjort det.
Vet inte riktigt vem som gjorde det...
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Har ni spelat typ 2vs2 eller 3vs3? Grymt skoj. Där blir verkligen färdigheten det viktigaste. Fler spelare inebär nästan alltid att turen spelar större roll.
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
Citerar Guendolin:
Fler spelare inebär nästan alltid att turen spelar större roll.


Det beror lite på vilken bana man kör.
Kör man Blood Bath (Ingen aning om den heter så?) så är det lite väl mycket folk om man är väldigt många.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
  • xbit
  • xbit
Citerar Dfcs:
Citerar xbit:
De-ef du finns på min lista va?


beror på va du heter


heter knasbarn
a relife I just don't stress
  • 0
Citerar zwqase:
Fixade det förut. Det är dock inte jag som har gjort det.
Vet inte riktigt vem som gjorde det...




Jag gjorde det för ett par dagar sedan
and I paddled away...
  • 0
Är det bara jag som lirar numera, eller är det någon här som inte heller har fått sitt GTA IV än?
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Jag kör lite, har inte gta
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Citerar Sony boj:
Jag kör lite, har inte gta


Är du med i klanen, vad heter du?
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Jag har inte skaffat GTA än.. Men betan suger
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar zwqase:
Är det bara jag som lirar numera, eller är det någon här som inte heller har fått sitt GTA IV än?


Jag lirar (kmr inte få GTA på 2veckor eftersom EB-Games suger ).
OMG!! WTF?? BBQ!!
  • 0
Citerar Powergrace:
Jag har inte skaffat GTA än.. Men betan suger


Nja, så dålig är den inte. Har du provat den nya banan och/eller det nya spelläget?
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Powergrace:
Jag har inte skaffat GTA än.. Men betan suger


Nej, Men dock finsn det saker som Konami bör rätta till, tex är det skitmågna som "base campar".
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!