Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Nintendo Switch friendcodes

Missing Avatar
Le Grand Blonde
Nintendo tycks ha den tveksamt goda smaken att ha återanvänt det gamla friendcodes-systemet till Switch. Så här tänkte jag att vi delar med oss av koder. Denna gång är det tack och lov envägskommunikation, så det räcker med att skicka en föfrågan, båda behöver inte lägga till varandra. Du hittar din kod genom att klicka på din Mii-avatar högst upp till vänster i spelkonsolens meny.

Tillagt 2017-03-08 08:51:
Min är SW-2539-8107-7987

- Stor o blond
FlesHunter
FlesHunter
Tja! Bra tråd.
Jg lägger till dig Le Grand Blonde för framtida Mario Kart Race.
Här har ni min kod SW-0420-7913-5910
Skriv gärna här innan att ni lägger till mig.

XBO/PS4: sssHUNT3Rsss
Missing Avatar
Le Grand Blonde
Fint det. Verkar som forumet blivit betydligt mer inaktivt än det var på min tid under Nintendo DS-eran. Då jäklar fanns det folk att lira med här

- Stor o blond
FlesHunter
FlesHunter
Citerar Le Grand Blonde:
Fint det. Verkar som forumet blivit betydligt mer inaktivt än det var på min tid under Nintendo DS-eran. Då jäklar fanns det folk att lira med här

Ja tyvärr, inte en kotte har skriver här liksom. Folk vill nog inte spela Mp jag har typ slutat hänga på GR forumet för det är så inaktivt.

XBO/PS4: sssHUNT3Rsss
Stickypaws
Stickypaws
Lägger till min här också. Adda gärna mig.
Kommer spela det mesta. Just nu mest taggad på splatoon 2, mariokart, bomberman och pocket rumble.

Sw-0611-4914-1130

Missing Avatar
Le Grand Blonde
Citerar FlesHunter:
Citerar Le Grand Blonde:Fint det. Verkar som forumet blivit betydligt mer inaktivt än det var på min tid under Nintendo DS-eran. Då jäklar fanns det folk att lira med här

Ja tyvärr, inte en korte har skriver här liksom. Folk vill nog inte spela Mp jag har typ slutat hänga på GR forumet för det är så inaktivt.

Jag tycker det är en tråkig utveckling, liknande diskussioner verkar gå på högvarv på många andra nordiska spelsajter. Skriver man ett inlägg på detta forum numera, så kan det stå sig som "senaste foruminlägget" i en vecka...

- Stor o blond
Fredrik Säfström
Fredrik Säfström
SW-6297-6759-5967

Fredrik Säfström / Gamereactor
Dragon_Reborn
Dragon_Reborn
SW-7546-1138-0998

Nintendo: SW-7546-1138-0998 Sony: Dahlhagg Microsoft: MaD MozZarella
Missing Avatar
Le Grand Blonde
Lägger till.
Är för övrigt nöjd med nya friend code-systemet. Ser ärligt talat ingen skillnad gentemot att använda andra former av ID, t.ex. användarnamn. Det är ju vänförfrågningar nu, precis som hos konkurrenterna och man kommer också kunna lägga till folk man spelat med.

- Stor o blond
Spel_nörd
Spel_nörd
Min friend code är: SW-0587-2671-3508

Spelar en hel del Mario Kart 8 just nu.

"There will be anoher time"

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy