Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Senaste spelet ni köpte


The Elder Scrolls III: Morrowind Game of The Year Edition samt The Elder Scrolls IV: Oblivion Game of The Year Edition, båda till PC.

Ska bli kul att prova två av de bättre RPG-spelen som har gjorts!
  • 0
Sonic & Sega All-Stars Racing (PS3). Jag kände för att köra lite härlig kartracing.
  • 0
Persona 4: Arena till Xbox 360.
  • 0
  • Epix
  • Epix
Trine 1+2
  • 0
World of Warcraft Mist of Pandaria..

Men ska jag vara helt korrekt köpte jag i dag "Last of Us" på PSN.
"Allways relay on yout teammates, no mather how hard the fight is"
  • 0
Rayman Origins som ska spelas igenom (igen) inför Rayman Legends. Missade nämligen att man fick Origins på köpet när man förhandsbokade Legends på steam.
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Inquisitor och The Swapper.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Charlie Murder.
  • 0
Metro: Last Light. (X360)
  • 0
Köpte Afro Samurai, Kane & Lynch och Splatterhouse idag. Passade på att boka Killer is dead samt Shadows of the damned igår också. Så har en del att spela igenom
  • 0
Jag skulle allt tro att det var Dishonored för min del.
Constants and variables
  • 0
Resident Evil 6. (X360)
  • 0
Amnesia: A Machine for Pigs och alla Gothic-spelen
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Dishonored och Dungeon Siege-trilogin. På Steam.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
The Last Of Us.
"Love is destructive for the ego"
  • 0
Jag köpte två spel samtidigt, räknas det?

Det var rea på Prison Architect och Cities In Motion 2 på Steam så jag passade på, fick båda för 200:- ungefär. Har spelat massa Prison Architect förut så jag har mest kört Cities In Motion 2. Jäkligt kul spel!

Call Of Duty: Ghosts är förbokat också!
InkedOdin@Youtube - www.youtube.com/channel/UCspEQXNLmzcbGE70-RVZMiQ
  • 0
Metro: Last Light till xbox360.
Entering zero gravity
  • 0
Saints row 4 och payday 2 till 360
Pepole love to see death. It reminds them that however mean, however low,however horrible ther lives become...... At least they have one
  • 0
Jag var på vippen att köpa METRO: Last Light för euro 19,99...men jag störde mig på att allt DLC fortfarande var full-pris (i synnerhet "ranger-mode"), så det blev Fez för 4,99 istället.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Transformers: Fall of Cybertron och Darksiders 2 till xbox 360. Dead Space tillkommer ''gratis'' vilket kommer ersätta min gamla, ''smått repiga'' skiva som jag då kan byta in på gamestop och där köpa något annat spel jag inte spelat än.
Entering zero gravity
  • 0
Köpte The Last of Us och Resistance 3.
  • 0
COD Blops 2 den 22 december
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!