Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Senaste spelet ni köpte


The Witcher 2 på den pågående Xbox Live-rean. Genom att betala med MS Points jag köpt billigt fick jag spelet för motsvarande 70 kr, vilket ju får ses som klart överkomligt.
  • 0
Final Fantasy VII på Steam.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Valkyrie Profile: Covenant of the Plume (DS)
  • 0
Köpte två gamla WiiWare-titlar jag missat för några dagar sedan, nämligen Pokemon Rumble och Final Fantasy: My Life As A King!
  • 0
Köpte Mist of Pandaria, den digitala version av collector Edition.

Saknade spelet och vill testa om det var något kul fortfarande. Och det är det.. Frågan om det kommer hålla i längden.

Det var Detta eller Permium till BF3 (vilket kan ändå hända)
"Allways relay on yout teammates, no mather how hard the fight is"
  • 0
Diablo III till min nya PC.
  • 0
Jag fick Sly Cooper som present av min fästmö för några dagar sedan.
Nu var det dags igen...
  • 0
Cube World
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Pokémon Ranger: Shadows of Almia
  • 0
Borderlands 2 till Xbox. Bättre sent än aldrig
  • 0
Deadpool.
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one" - Albert Einstein.
  • 0
  • ses
  • ses
Ni No Kuni till min syster på hennes fördelsedag. Känns som att hon kommer att uppskatta det, som det Studio Ghibli-fanset hon är.
Reach out and touch faith!
  • 0
Laddade precis ner Persona 3 FES från psn så de ser jag fram emot att spela har bara spelat persona 4 golden och de är ett av mina favorit spel så ser verkligen fram emot de spelet
  • 0
Vad: Sniper: Ghost Warrior 2 Limited Edition
Var: Gamestop Mobilaköpcentrum Malmö
Pris: 88 kr
  • 0
Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies
  • 0
Vad mycket gamla spel människor köper. Inget negativt, snarare tvärtom, mest förvånad dock.

Jag köpte nog Gears 3 sist. Roligt MP-spel.
The fuzz is here!
  • 0
Vad: 3 Stycken Xbox 360 spel
Tom Clancy's Ghost Recon Future Soldier
Tekken Tag Tournament 2
Resident Evil 6
Var: Gamestop Entreköpcentrum Malmö
Pris: 88 kr stycket
  • 0
Tales of the Abyss (Nintendo 3DS)
  • 0
Ni No Kuni tror jag, var länge sedan. Jäkla skitspel.
En gnutta förlorad självrespekt från att kissa i flaskor
  • 0
Advance Wars: Dark Conflict och Super Scribblenauts.
  • 0
Chrono Trigger (DS) och Phoenix Wright.
"This is the tale of a man who pierces the fate of a universe ruled by an endless cycle of violence."
  • 0
Far Cry 3
Bioshock Infinite

Båda till PC.
  • 0
Zone of the Enders HD Collection till Xbox 360.
  • 0
Disgaea 3 Absence of Detention (Vita)
"This is the tale of a man who pierces the fate of a universe ruled by an endless cycle of violence."
  • 0
Silent Hill 2 till PS2. Underbart spel.
Nothing beside remains. Round the decay of that colossal wreck, boundless and bare the lone and level sands stretch far away.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!