Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Senaste spelet ni köpte


Batman: Arkham Asylum =D Har redan klarat det en gång och börjar nu på en omgång till (=
  • 0
Citerar Shadow Gallery:
Citerar MatApan:Fick?

Japp, ibland har man snälla kompisar


Mina kompisar vill att jag ger dom spel...
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
scarface för 28 kr till PC
"Im the Operator with my Pocket Calculator" - Kraftwerk
  • 0
Victoria och Victoria Revolutions för för 40- respektive 20 kr.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Little Big Adventure 2 - PC (Big box, Classics) till PC-Hyllan för 10 kr Orginalpriset var 169 kr 21/3 -99 enligt kvittot i boxen.

Klona 2: Lunatea's Veil - PS2 köpte jag till PS2-Hyllan för 150 kr (Prutade ner från 200 kr.)

Båda spelen köpte jag på en loppis tidigare idag.
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
Deathspank, XBLA, 1200MSP. Superspel.
  • 0
Citerar Truesk8er:
Klona 2: Lunatea's Veil - PS2 köpte jag till PS2-Hyllan för 150 kr (Prutade ner från 200 kr.)


Grymt många PS2-spel, men du saknar ju Persona 4! D:
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Citerar Hydra:
Grymt många PS2-spel, men du saknar ju Persona 4! D:


Och Baldur's Gate: DA 1&2, Jak 2, Psi-Ops, Silent hill 2, Twisted Metal Black, We Love Katamari m.fl.

Det ligger i min växande "att köpa-lista." Så det kommer jag garanterat köpa nån dag.
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
Jag har köpt ganska många spel den här sommaren (tycker jag själv), först Silent Hill 2, Super Smash Bros. Brawl och sedan Metroid Prime Trilogy. Alla riktigt, riktigt bra spel som kommer att hålla resten av sommaren.
  • 0
Crackdown 2 måste det vara.
Innan dess var det nog Borderlands.
We've all been sorry, we've all been hurt. But how we survive, is what makes us who we are.
  • 0
Har haft en väldigt trång plånbok på sistone. Just Cause 2 var det senaste jag köpte men nu till veckan om jag har tur så kommer jag att inhandla Red Dead Redemption.
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0
Stoked till Xbox360. vad ni än gör så köp inte det. Ett jäkla skit spel är vad de är
  • 0
Puzzle Quest: Galactrix och Exit till DS, för 256 kr. Riktigt nöjd
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Th3 End:
Deathspank, XBLA, 1200MSP. Superspel.
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Dante's Inferno
  • 0
3D Dot Heroes
"Sorry, but I'm allergic to bullets."
  • 0
Dante's Inferno.
To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
  • 0
Transformers: War for Cybertron.
  • 0
Senaste jag köpte måste nog ha varit mästerverket Red Dead Redemption
  • 0
Red Dead Redemption till Xbox 360 för 499:-
Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl för fasen trilla lite iallafall?
  • 0
Conan, Eternal Sonata och F.E.A.R. för sammanlagt 180kr
  • 0
Lost: Via Domus till Xbox 360. Har dock inte hunnit spela det än, eftersom jag har mitt Xbox i Gävle, och jag är i Mora i sommar. Köpte spelet för att det kostade 39 kr på Gamestop, och för att jag är helt tokig i Lost. Förväntar mig inget bra spel precis
"När man måste ner och inte kan hitta hissen, så får man ta vad som finns till hands. Även om man blir tvungen att åka på en spade.
  • 0
Citerar Doktordöd:
Lost: Via Domus
Citerar Doktordöd:
kostade 39 kr på Gamestop


WHAAT?!
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Alex09:
WHAAT?


Vad är det som är konstigt? Kollade efter, kostade 29 kr!
"När man måste ner och inte kan hitta hissen, så får man ta vad som finns till hands. Även om man blir tvungen att åka på en spade.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!