Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Senaste spelet ni köpte


Alone in The Dark till 360 för 99kr.. Nytt!
"I'd rather be chinese than a nation of unethical dick-shooters." - Eric Theodore Cartman.
  • 0
Beställde ganska nyss saints row 2 collectors edition men jag köpte fable 2 förra veckan
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Far Cry 2



Nästa köp blir la GOW 2, Mirror's Edge, Banjo-Kazooie:Nuts and bolts eller COD 5.... eller Left 4 dead. Svåra val framför mig.
"Be larger than life, twice as nice as your idol, pump you with pride, then guide you straight to hell like the bible" - Big Pun
  • 0
Till PS3 i fredags:

BioShock
Saint's Row 2
och en förbokning av Little Big Planet.
  • 0
Köpte Fable II i Fredags.
  • 0
Dead Space

Har spelat det i nästan 4 timmar nu och intrycket är mycket bra. Ljudet är superbt, ljussättningen gastkramande och stämningen utmärkt.

Hittills känns dock presentationen lite vag (står för mycket på prolog-serierna) och händelseförloppet går inte riktigt ihop med filmen (Dead Space Downfall). Ändå ett riktigt bra spel.
"Meditation brings wisdom; lack of meditation leaves ignorance. Know well what leads you forward and what holds you back." - The Buddha
  • 0
Dead Space
  • 0
Pure köpte jag på gamestop för 650kr tror jag de va, ganska underhållande men lite för lätt.
  • 0
Far Cry 2 Samlarutgåvan
Free Agent
  • 0
Call Of Duty 4 till Xbox 360
  • 0
Warhammer Online: Age of Reckoning
I lol'd
  • 0
Har förbokat fallout 3 ( betalde i förväg) gills det?
  • 0
Call of Duty: Modern Warfare.

Bara lirat ett par-tre timmar hittills. Kampanjen då alltså. Roligt spel.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Fable 2
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Ratchet & clank (ps3)
''The world may only see you as one person. But one person may see you as the world!''
  • 0
Smackdown vs Raw (Ps2)
Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson
  • 0
Nu ska jag redogöra min vecka:

Neverwinter Nights 2. Farsan köpte nytt grafikkort förra veckan och fick det med, han kommer inte att sakna det ...

Dead Space. Köpte i lördags, helskoj

Bandits: Phoenix Rising. Ett av svenska GRINs första spel, beställde på Ginza idag för ynka 10 kr.

The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay. Ett av världens mest lyckade licensspel, svenskt dessutom. Velat skaffa länge, nu för ynka 59 kr på Ginza.

Call of Juarez. Halvnytt western-FPS, får se om det är skoj. också 59 på Ginza.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Prey, beg. för 49kr (360)
PRG4, nytt för 129kr (360)
Fallout 3, förhandsbokat för 297kr (360)
And the iceman cometh, Sander baby. The iceman fucking cometh.
  • 0
Idag så blev de NHL 09, Fifa 09 och Pure. Imorn blir det LittleBigPlanet
  • 0
ska köpa Gears of war 2 om 12 timmar
spela är underskattat
  • 0
Köpte Splinter Cell ouble Agent för 99 kr i Torsdags
"Gasa tills det rasar"
  • 0
Gears 2 of course
Persona 4 och Psychonauts är bäst!
  • 0
  • Missing Avatar
  • JoGD
far cry 2 och fallout 3
  • 0
Fallout 3
  • 0
Nu ska jag upp till köpcentret och dega Gears of War 2.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!