Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Den officiella DS-tråden


Rent hypokretiskt alltså.
En grej som skulle gå är om man koplade in den i datorn.
Annars kan jag inte komma på hur det skulle gå till. Finns det något annat en DS (Om det kommer till DS) som har online funktion förutom Dator och mobil?
Live your dream, or die trying!
  • 0
Jag är själv en stolt ägare av nintendo DS sedan ett par veckor tillbaka och kan bara säga en sak, REVOLUTION! Det är den bästa spelglädje jag någonsin upplevt.

Jag säger inte detta bara för att jag är nintendoist för jag har nämligen även importerat en PSP. Visst hade den bra tekniska specifikationer men var är spelglädjen? Den hade verkligen ingenting nytt under solen!
  • 0
det ser ut att komme att ytterligare ett wario ware,
Wario Ware Twisted
vad tror ni om det?
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
I think it will be very sick and twisted like all the other Wario Wares.
Min respekt till FalconWing har just gångrats med tusen | Champions of Azeroth
  • 0
det kanske GR borde skriva en nyhet om, läste det på http://www.warioware.biz/
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
Fan,vet fprtfarande inte vilket spel jag ska köpa utöver Super Mario 64 DS...
Min respekt till FalconWing har just gångrats med tusen | Champions of Azeroth
  • 0
Det är Wario warespelet till GBA. Det är inget nytt spel.
  • 0
Nintendoist> Köp Feel the magic eller Wario ware.
  • 0
Man ska kunna koppla upp sig i så kallade hotspots (t.ex om man har ett trådlöst nätverk hemma eller på vissa tåg och på flygplatser).

Själv har jag trådlöst nätverk hemma så detta är ju kanoon! Tänkt kunna ligga i sängen på vinden och spöa en massa glin på MP H...
Come in Peace or Leave in Pieces | (In)aktiv igen
  • 0
Pachi: nej, det heter WarioWare Inc.: Mega MicroGame$
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
Pachi:Jo,dom är dom jag har tänkt köpa,nått utav dom asså,men vore kul med nått annorlunda oxå,alla köper ju typ Wario Ware,Project Rub och Super Mario 64 DS.

Men vad ska man välja mellan PJ och WW?
PJ verkar skoj men kort...hade tänkt köpa det först.
Min respekt till FalconWing har just gångrats med tusen | Champions of Azeroth
  • 0
jag ska ta Wario Ware..
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
Ska nog oxå köpa det...
Min respekt till FalconWing har just gångrats med tusen | Champions of Azeroth
  • 0
Om du vill så får du köpa Tiger woods PGA tour av mig.
Men jag är ärlig och säger att jag inte tyckte om spelet särskilt mycket.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Mr J
Inga smaskiga nyheter på länge nu! Vad syslar GR redaktionen med egentligen? No hard feelings.. men det är bara så att man behöver sin dagliga dos av DS nyheter. Nån som har nåt att komma med, några nya spel på gång? (Bra spel alltså)

Det snackas ju mest om WW, PR, Mario DS m.fl. börjar bli uttjattat.
[ Joga Bonito! ][ Playing is believing ]
  • 0
de nya färgerna på Ds (omtalade på förra "sidan" av detta fprum) verkade inte riktigt vara några bra om du frågar mej. En svart som mer ser ut som ett smutsigt DS
En vit som i alla fall är OK
och en rosa och en spygörn, vem vill ha dem
Silver kommer fortsätta att äga, so far.. Kan det inte göra en mörkblå
Fjom romp stromp
  • 0
Kommer nog fler ska du se.
Tycker bara den vita va riktigt snygg av dom fyra,den svarta dög,dom andra var ju bara fula.
Fast hoppas det kommer liknande färger som till GBA SP såsom,röd metallic och sånt^^
Min respekt till FalconWing har just gångrats med tusen | Champions of Azeroth
  • 0
Vit och svart är snyggt men vill nog ändå silver.

NDS kommer att kunna spelas online, Nintendo har ännu inte sagt att det INTE kommer gå så. Och ja man ska kunna ladda ner demos till NDS. Man ska också kunna använda headsetet när man spelar och prata med varan. Hallå detta trodde jag do flesta viste, Nintendo sa ju detta mycket tidigt...
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Jag ska skaffa warioware
Wii!
  • 0
[Murdoc]: Hur kommer online funktionen fungera isådana fall? Vet du det?
Live your dream, or die trying!
  • 0
  • Too
  • Too
Det är nu 8 dagar kvar tills DS släpps, alltså nästa fredag!
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
goboUnreal... Vet inte hur många gånger jag sagt detta men.. Man kan kopplas upp om man är vid såkallade hotspots. Hotspots är ett område där man använder trådlöst anslutning istället för kabel. Man finner hotspots vid bl.a annat flygplatser,tåg, tunnelbanor, eller hemma om man har trådlöst internet anslutning.

Online funktionen är som alla andra online funktionen kommer att vara som alla andra. Det finns flera företag som håller på att tillverka olika sätt att spela online.

Detta var andra gången jag sa detta på samma sida. LÄS!
Come in Peace or Leave in Pieces | (In)aktiv igen
  • 0
  • Missing Avatar
  • Mr J
Vad menas med trådlös internetanslutning? Typ via bredbandet eller?
[ Joga Bonito! ][ Playing is believing ]
  • 0
Jo jag läste förut, men du formulerade mycket bättre nu. Tack! Jag ska sluta tjata nu, jag har fått reda på det jag vill. Tack!
Live your dream, or die trying!
  • 0
En teori är att man ska kunna koppla ihop sig på internet via sin trådslösa router.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!