Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Den officiella DS-tråden


DS släpps samtidigt som GR nr 25
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
  • Too
  • Too
Wow! Cinns det bilder om nr 25 nu?

Samus Pinball, vad tror ni om det?
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
nej det gör det inte, menom man läser förspelet om Re4 så står det att nummer 25 kommer den 11 mars...
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
  • Too
  • Too
OK! Samus Pinball ka faktiskt bli riktigt bra...
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
Bara de inte använder Samus lika mycket som Mario. Mario är ju verkloigen med i alla spel, de får inte göra så med Samus också...fast det kanske kan bli kul med Samus pinball
Atari uppfann det,N utvecklade det, Sony gjorde det mainstream, M$ köpte upp det
  • 0
heh...ganska skönt med biladapter, det var ju intre så farligt pris heller...undrar om den kommer till sverige
Atari uppfann det,N utvecklade det, Sony gjorde det mainstream, M$ köpte upp det
  • 0
det gör den säkert...

kolla det här då....
lådan fattar jag men skärm-skyddet, det är om man skulle ha sitt DS utfällt i fickan...
http://www.ebgames.com/ebx/p roduct/255377.asp
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
Ok Ni som vill vinna en psp igen gå in i http://www.tufft.net/?reid=8 02
Xbox Live Gamertag : " Lockdown SWE " | PSN: Lockware7
  • 0
  • Too
  • Too
Men ta det i PSP-tråden..
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
Mad Catz är av ytterst sämsta kvaliten!
Köp inget som dom gjort..
Min respekt till FalconWing har just gångrats med tusen | Champions of Azeroth
  • 0
  • Too
  • Too
Det ska jag lägga på minnet.
Sett NDS-speltråden?
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
Ja,en "kompis" har gjort den,fast jag sa att han absolut inte skulle skapa fler onödiga trådar,har blivit bannad med 3 användare förut(Parasite Eve,Kiryu och Bub) varpå den tredje han blev IP-bannad,alla ggr för att han skapde massa onödiga trådar.

Nu,drygt 3 månader senare är han tillbaks och har inte lärt sig ett skit,bli galen på han!
Min respekt till FalconWing har just gångrats med tusen | Champions of Azeroth
  • 0
  • Too
  • Too
Ajaj, Shit. Han tycker nog att det är roligt.. Minns de två användarna utom Bub.
Iaf. Är den listan fullständig?
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
Är det någon som vet när Metroid hunters släpps?
  • 0
Någån gång i Maj skulle jag tro.
  • 0
Too;nej det är den inte,jag har en längre än den och den är ganska gammal så jag tvivlar på att ens den är fullständig,men många spel finns där iaf.
Min respekt till FalconWing har just gångrats med tusen | Champions of Azeroth
  • 0
  • Too
  • Too
Ok!
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
Köp inte nån penna som inte Nintendo gjort till NDS!

JAG HAR SETT, RÖRT OCH TESTAT NDS! Min kompis har köpt NDS från Club Nintendo och jag spelade lite.

NDS är helt underbar. Touchscreenen är så jävla go! Jag körde Wario ware DS som va skitkul. Jag tycker inte den ser stor ut, perfekt storlek. Jag har ju ännu inte spelat så mycket så jag kan säga hur den känns i händerna. Men jag älskar den!
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Grattis Murdoc!

Det har du väntat på läänge.. Man förstår det över alla frågor du har givit mig över MSN!
Men bra att du sett den, nä den en inte stor utan skön, en handkontroll ska inte vara förliten (typ samma sak) .
Come in Peace or Leave in Pieces | (In)aktiv igen
  • 0
Vet nån här när castelvania ds kommer ut?
Atari uppfann det,N utvecklade det, Sony gjorde det mainstream, M$ köpte upp det
  • 0
Undrar jag oxå,ser fram emot det grymt mkt!
Min respekt till FalconWing har just gångrats med tusen | Champions of Azeroth
  • 0
Trailern är ju helt Wundebaur...hoppas det kommer typ en månad efter releasen av DS...
Atari uppfann det,N utvecklade det, Sony gjorde det mainstream, M$ köpte upp det
  • 0
Ja det skulle passa perfekt
Vet nån när Jump Superstars släpps?

Och ingen mer info om "Another"?
Min respekt till FalconWing har just gångrats med tusen | Champions of Azeroth
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!