Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Diablo II: Lord of Destruction (OT)


Citerar Alex09:
Okey, alltså så håller spelet ett bra tag till efteråt


Jag har spelat Diablo II i 10år så det håller ganska länge ja.
-Juicy
  • 0
Jag har sammanlagt spelat 3 ggr, bara kommit till andra världen, sen tagit bort spelet. Och nu har jag börjat spela igen, 3 gången, och hoppas verkligen att jag itte ska tröttna igen. Vill verkligen känna på Diablo II på riktigt.
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Det håller i evigheter online =P. Spelade flera år i tävlingar på euro-pvp och hade hur kul som helst med att lattja i vardagliga PVP-spel 4 mot 4. Äger. Ser fram emoto D3 som tusan =/.
  • 0
Kommer det vara höga minimum systemkrav? Kör på min laptop, som inte är någon värsting speldator direkt.
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Alex09:
Jag har sammanlagt spelat 3 ggr, bara kommit till andra världen, sen tagit bort spelet. Och nu har jag börjat spela igen, 3 gången, och hoppas verkligen att jag itte ska tröttna igen. Vill verkligen känna på Diablo II på riktigt.


Om du verkligen vill få ut det mesta av spelet så ska du ge dig ut på Battlenet, och inte sitta och spela singleplayer.
"Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det."
  • 0
Citerar Alex09:
Kommer det vara höga minimum systemkrav? Kör på min laptop, som inte är någon värsting speldator direkt.


Jag tror inte på att systemkraven kommer vara särskilt höga.
Blizzard brukar inte göra fullt så tekniskt avancerade spel så att så många som möjligt kan spela dom.
-Juicy
  • 0
Citerar Xchel:
Jag tror inte på att systemkraven kommer vara särskilt höga.
Blizzard brukar inte göra fullt så tekniskt avancerade spel så att så många som möjligt kan spela dom.


Trevligt, kanske kommer ta och skaffa det i så fall
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Fan, nu måste jag ju installera detta igen! Tyvärr lär ju alla av mina BNet gubbar försvunnit. Kommer att sakna min lvl 90 necro!
  • 0
Citerar Rallye:
Fan, nu måste jag ju installera detta igen! Tyvärr lär ju alla av mina BNet gubbar försvunnit. Kommer att sakna min lvl 90 necro!


Drygt
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Rallye:
Kommer att sakna min lvl 90 necro!


Går ju iaf snabbt att levla upp igen.

Min polare ragequittade när hans lvl 88 barbar dog, det var på tiden då mobs kunde cursa med Iron Maiden. Men nu... x antal år senare så är han tillbaka, och på Diablo i Nightmare så splattas hans lilla barbar och han slutar igen, hahaha.
Jag blir så jävla skadeglad när mina polare dör, själv blev min sorc one-shottad av en "extra strong cursed lightning enchanted" groda i act 3. : (
-Juicy
  • 0
Citerar Xchel:
"extra strong cursed lightning enchanted" groda


Hardcore groda. Skulle jag vilja spela som
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Alex09:
Hardcore groda. Skulle jag vilja spela som


Han ploppade upp ur vattnet precis bredvid mig och jag hann inte ens reagera innan jag var död. "Your deeds of valor will be remembered."
Kör amazon nu, kittat henne med Arctic setet (lvl 2 set) och massa charms, hon skadar fan absurt mycket ändå in i act 4, men i Nightmare så blire Javazon som gäller.
-Juicy
  • 0
Citerar Xchel:
Han ploppade upp ur vattnet precis bredvid mig och jag hann inte ens reagera innan jag var död. "Your deeds of valor will be remembered."
Kör amazon nu, kittat henne med Arctic setet (lvl 2 set) och massa charms, hon skadar fan absurt mycket ändå in i act 4, men i Nightmare så blire Javazon som gäller


Aldrig kört som Amazon, är det roligt?
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Jag har ju diablo II och expansion liggande på battle.net. Kanske ska installera och testa om det är roligt
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0
Citerar Alex09:
Aldrig kört som Amazon, är det roligt?


Jag tycker det ja.
-Juicy
  • 0
Citerar Xchel:
Jag tycker det ja.


Roligare än Barbar?
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Alex09:
Roligare än Barbar?


Alla klasser är ju roliga på sitt sätt, fast personligen så tycker jag nog Amazon, Barbar och Sorc är de roligaste.
-Juicy
  • 0
Citerar Xchel:
Alla klasser är ju roliga på sitt sätt, fast personligen så tycker jag nog Amazon, Barbar och Sorc är de roligaste.


Än så länge tycker jag Necro är roligast Men jag har ju inte spelat som alla.

Tillagt 2010-04-16 22:37:
Citerar Aztec:
Jag har ju diablo II och expansion liggande på battle.net. Kanske ska installera och testa om det är roligt


Det är roligt
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Jag vågar fan inte spela hardcore, tror inte mitt hjärta skulle palla det.

Citerar Xchel:
"extra strong cursed lightning enchanted"


Mmm, min favorit....


NOT!
  • 0
Citerar Rallye:
Jag vågar fan inte spela hardcore, tror inte mitt hjärta skulle palla det.


Jag trodde inte att det skulle vara så roligt tbh, men jag joinade polarna iaf och nu känns softcore så jävla mesigt, ingen utmaning alls, man bara springer runt och lallar.
Jag har blivit frälst.
-Juicy
  • 0
Helt off topic nu, men. Ngn som kan byta Tal rasha set delar mot t,ex, en essence? Jag har dessutom runor i massor, fast det är nog inga höglevel runor
Tjolahopp
  • 0
Ska nog ta och börja lira detta underbara spel igen. Det verkar ha hänt en del bra grejer i och med den senaste patchen.
Life is like a box of chocolates, it ends fast for fat people.
  • 0
Har diablo 2 endast nerladdat och kan av någon anledning inte köra via hamachi? Funkar utmärkt i skolan (dock behövs inte hamachi där ofc) men hemma hos mig så funkar det inte att köra via hamachi med min kompis... Någon lösning? Testat utan brandväggarna på ofc.

Nvm, med programet Gameranger funkade det utmärkt.
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Jag har aldrig klarat Act 2 i Diablo II. Jag dör så snabbt mot de där skalbaggarna som skjuter ifrån el-bollar när man attackerar de samt andra varelser som har en liknande försvarsmekanism.
  • 0
Citerar Th3 End:
Jag har aldrig klarat Act 2 i Diablo II. Jag dör så snabbt mot de där skalbaggarna som skjuter ifrån el-bollar när man attackerar de samt andra varelser som har en liknande försvarsmekanism.


*Fniss*
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!