Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilken stad/stat önskas i GTA 6?


Jag ställer mig själv frågan varje gång ett nytt gta är på gång. Vilken stad eller stat vill jag se i nästa spel. Det är kul att spekulera och önska och frågar alla jag känner som spelar serien.

Jag har tre önskemål om vart jag vill att gta 6 ska utspela sig i. Jag kommer nämna enbart USA för att det är de landet jag tror är mest sannolikt spelet kommer utspela sig i

1: San Francisco

2: Las Vegas

3: en stat innehållande tre enorma städer.

Ni får gärna dela med er på tråden era önskemål och ni får självklart önska er vart ni vill i hela världen.
Anders Morris
  • 0
Nog för att USA är ett av mina favoritländer men man kan bli lite less ibland. Varför inte London eller något annat brittiskt nästa gång?
  • 0
Tror det blir Vice City. Annars hade San Fransisco eller Las Vegas varit coolt. Annars tror jag kanske det kan bli någon mexikansk stad där vi får vara en del av kartellen kanske?
What a nice boat...
  • 0
Tippar på Eslöv, men det hade varit roligare med något mer oväntat, som Hässleholm kanske.

Bubblare: Washington D.C: Slemmiga politiker, minnesvärda byggnader, fyllt till bredden med brott. Dessutom med ännu större möjlighet än vanlig till satir och popkulturella referenser.
"Answer: There are a lot of politicians on Coruscant, Master. I could spend decades slaughtering them and still not make a dent." ―HK-47
  • 0
Cuba!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Hade till och med varit coolt om det hade utspelats mellan mexikanska/amerikanska gränsen där man hade kunnat åka in till en liten del av mexiko.
Anders Morris
  • 0
Citerar DarthRevan:
Tippar på Eslöv, men det hade varit roligare med något mer oväntat, som Hässleholm kanske.


Haha! Jag tror att man återskapar Miami och gör ett nytt Vice City.
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
  • 0
Citerar free_mountain:
Haha! Jag tror att man återskapar Miami och gör ett nytt Vice City.


Man har redan gjort ett nytt Vice City.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
New York hade varit fränt.
Scoreacek scores again
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe II Xx:
New York hade varit fränt.


4:an var ju i New York.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Stockholm
  • 0
Först och främst så behöver vi nog inte ens spekulera i städer utanför USA. Har för mig att Houser sagt i en intervju att "GTA är Amerika", så det känns orimligt att det kommer ta plats utanför Staterna. Men det var några år sedan och saker och ting kan ju ändras.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!