Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Half Life 2 Officiella Tråden


http://www.csnation.net/comm ents.php?id=7475#c

och

"From : Gabe Newell <[email protected]>
Sent : Saturday, August 28, 2004 9:22 AM
To : "ctarkin" <[email protected]>
Subject : GOLD?

No, it's 100% fake.

-----Original Message-----
Hello Gabe, I've just read the thread in hl2fallout about HL2 going gold on monday.
As a hardcore fan I must ask: IS THIS REAL?

Thanks for the kickass game
Chris 'tarkin'"
  • 0
Gabe kanske säger så för att det inte är 100% säkert att de blir klara då, och han vill inte ha skit för att det blir uppskjutet igen, fast i själva verket är det kanske nära Guld-status....Glädjedödare
Tag: AlBin Laden
  • 0
Jag skrattade när jag fick höra att Gabe Newell's lösenord var "gaben"
Donuts are much like life. They are round on the outside and empty in the middle.
  • 0
"It looks like some "clever" joker was impersonating Gabe Newell on the Fallout forums (successfully enough, we might add, that they granted him the Valve Employee badge). End result: The announcement was very likely bogus, and we'll all have to wait a while longer for our Half-Life 2 fix."
  • 0
På www.play.com står det att Half-Life 2 kommer ut 24/9 -04. Kan det här stämma?
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
  • Missing Avatar
  • k
nej. det står att HL2 ska släppas på en massa olika datum, men så länge valve inte sagt något så stämmer det inte.
Buy C Chair 10
  • 0
När någon från Valve går ut och säger när det ska släppas så tror jag på det!
60 Druid ctprofiles.net/1235980 | 60 Warrior ctprofiles.net/1236427
  • 0
Ja men nu får Gaben komma igen, ut med det!
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
GabieGabieGabie ooooooyyyyyyyeeeeeeeeeaaaaaa aaaahhh we hate oppss i mean love yoooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuu!!!!
tror ni han säger det nu eller
"Save the Culture - Kill the Copyright" - DEUS
  • 0
  • Missing Avatar
  • k
Valves PR-chefen Doug Lombardi som sa att spelet ska skickas till test den 15:e september sa tidigare att det skulle släppas i augusti.

källa: http://www.fz.se
Buy C Chair 10
  • 0
Bara det kommer i år så är jag nöjd....
Tag: AlBin Laden
  • 0
haha jag visste väl han gillade min låt iaf så håller jag med Albinmo
"Save the Culture - Kill the Copyright" - DEUS
  • 0
Äckligt, Megadeth!
Har bytt dator nu. Sitter på en 3.2 ghz, känns bra nu när HL 2 släpps snart
gh_xbox = MentoR
  • 0
Rykten, notera att det här är ett rykte, så anklaga mig inte för nåt bullshit för helvete!:

Rykten går om att Half-Life 2 försenas igen då Doom 3 motorn har köpts ifrån id-software och nu konverteras.
w00t
  • 0
Det ryktet måste var taget från nån annan planet. Varör skulle de skrota Source motorn!?
Regissör och filmfotograf
  • 0
Va?! Vad i hela Helvetet har Doom 3 och id med HL 2 att göra?!!!!!!!!!!
Half-Life 2 är INTE baserat på Doom 3 motorn, (som vissa pundhuvuden verkar tro) Det är baserat på Valves egen motor SOURCE!

Du snackar bullshit tills motsatsen är bevisad..
Tag: AlBin Laden
  • 0
din jävla fisk..jag sa ju att det bara är ett jävla rykte, käft!
Snacka om att grovt hetsa upp sig för att ens "uppföljare till världens bästa spel" ska bli en flopp. Tror knappast det blir än flopp med Doom 3 motorn, har hört mycket skit om Source motorn(Counter Strike 2, känner ett fåtal som lirat betan). Men som sagt..bara att rykte...inget jag uppfunnit själv, hört det från en enligt mig pålitlig källa. Om ni tycker att det är ren skit varför är ni så dumma och skiter i att skita i den då? *groov suck*
w00t
  • 0
Tror nog det blir skoj, men inget spel jag vill ha så mkt, köper det nog för CS: Source
Copyright®
  • 0
Sahyeh: Mm jag fattar inte heller varför han hetsar upp sig då det är självklart att det inte är sant. Men de flesta här på forumet verkar gå på vad som helst så jag är inte direkt förvånad, kommer ni ihåg när en del här på forumet roppa ut guld-datum ett par gånger t ex? Sen din "pålitliga" källa är antingen vädligt lätt lurad eller nån mytoman.

"Om ni tycker att det är ren skit varför är ni så dumma och skiter i att skita i den då? *groov suck*"
Ptja det är ju ett forum så det är ju kanske inte så konstigt att folk svarar.

Hmm tror det blir en stor ban på nästa person som kommer in med info från en "pålitlig" källa, börjar bli jobbigt att rätta alla dessa dumma rykten.
  • 0
Största anledningen att det inte är sant, är främst för att DOOM3 inte kan hantera lika stora utomhusmiljöer som SOURCE klarar av.

Jag försöker bara föra diskution, inge upphätsning här inte.

Sedan har ju Valve lämnat ut SOURCE till ett vampyr lir som väntar på att släppas efter att HL2 släpts.

Men den som lever får se
Regissör och filmfotograf
  • 0
"Du snackar bullshit tills motsatsen är bevisad.."
Om du tycker det måste du inte säga det högt, Sahyeh VILLE JU INTE HA NÅGOT BULLSHIT SNACK, så ge han inte de då!! Det här är en vänligt tråd med schysta diskutioner, det får alla "PERSONLIGEN" tänka på tycker jag!

Jag tror HL 2 skulle fungera rätt OK med D3 motorn(med vissa modifieringar såklart), men jag tycker ändå att Source är ett bättre allternativ.
gh_xbox = MentoR
  • 0
..jag försöker inte hetsa upp folk, rykten florerar ju runt spel som ett jävla ångmål, tar bara fram en av dem och låter den diskuteras. Men att man ska hetsa upp sig så mycket på just MIG förstår jag inte...
Om ni vill kan ni ju skrota det ryktet, men låter ändå intressant om man tänker efter, HL2 + Doom 3 liksom, låter rätt über.
w00t
  • 0
Ok..sorry Sahyeh, Var lite trött och tjurig.....sorry...
Har bara väntat i 6 år på ett spel som blivit uppskjutet mer än ett år....sorry igen....
Tag: AlBin Laden
  • 0
Nu är det snart dags...
Inom någon månad!

Jag kommer lira tills ögonen blöder.
Jag har aldrig längtat på ett spel så som jag längtar efter Half-life 2.
Mums, Daikatugeki Yukihime Ninpoujyou Dattebayo i Februari| Äkta Veteran
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!