Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Star Wars Battlefront (2015)


Eftersom det märkligt nog inte redan fanns en tråd för det senaste Star Wars Battlefront, signerat av Dice och EA, tänkte jag det kunde vara en bra idé att starta upp en tråd. Så feel free att diskutera vad ni tycker om det här spelet, eller utbyta användarnamn om ni söker någon att spela med just specifikt för det här spelet!

I just detta nu har det tredje Community-uppdraget precis avslutats, då målet var att alla spelare som ett community skulle uppnå totalt 102,187 timmar spelade som Leia. Efter 105,331 timmar totalt så kommer Leia att få en passande uniform till Endor-kartorna som kommer att läggas till i nästa uppdatering.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Bra idé!

Nya uppdateringen kom igår och nu kan man köra Turning point på alla banor.
Vad tycker ni om det modet?
Det känns som man alltid vinner om man är rebels och alltid förlorar som imperial.
Eller vad tycker ni?
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
Nya uppdateringen kom igår och nu kan man köra Turning point på alla banor.
Vad tycker ni om det modet?


Har inte testat den nya uppdateringen än, men jag gillade Turning Point så det är såklart kul att det inte längre är endast en karta som man får spela om och om igen.

Citerar Teddycore:
Det känns som man alltid vinner om man är rebels och alltid förlorar som imperial.
Eller vad tycker ni?


Hm, har nog varit ganska jämnt utifrån min erfarenhet, men sedan är Turning Point inte mitt mest spelade spelläge heller.

För den som vill ha en fullständig lista över vad som lades till och fixades i februari-uppdateringen kan ni finna den här.

Vet inte om det är någon som har den officiella Battlefront-appen och lirar Base Command, men om det är någon som gör det har vi även den glädjande nyheten att det från och med nu kommer finnas dagliga uppdrag som förnyas efter 24 timmar och belönar en med fler credits (som faktiskt går att använda i huvudspelet).
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Citerar Imperial scout:
Citerar Teddycore:Nya uppdateringen kom igår och nu kan man köra Turning point på alla banor.
Vad tycker ni om det modet?

Har inte testat den nya uppdateringen än, men jag gillade Turning Point så det är såklart kul att det inte längre är endast en karta som man får spela om och om igen.


Jag gillar nya uppdateringen, speciellt nya kartan på Hoth
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Nya kartan var smaskig. Att kunna köra Turning Point på alla kartor var riktigt bra. Patchen fixa också de viktigaste störningsmomenten som inte tidigare patcher lyckats med, så är i dagsläget ganska nöjd med spelet. Mer gratis är fint. Dock verkar dlc:en inte så lockande, än.
  • 0
Då har första riktiga informationen dykt upp kring det första DLC-paketet, Outer Rim. Något releasedatum eller någon prisslapp verkar dock ännu inte vara satt i sten, men jag förmodar det släpps under denna månad.

Vad Outer Rim kommer innehålla:
• Nya kartor som utspelar sig kring industriella fabriker på Sullust och Jabba's palats (hur många kartor det innefattar framgår inte)
• Två nya hjältar, Greedo och Nien Numb (han som är Landos andrepilot i Return of the Jedi)
• Nytt spelläge; Extraction, går ut på att rebellerna ska hämta ett mål och föra det till ett transportskepp medan imperiets mål är att stoppa dem
• Nya vapen och Star Cards

Vad tycks om denna information? Ser ni framemot expansionen, och kommer det göra att ni köper Season Passet?

För mig personligen tycker jag det ser lovande ut, men avvaktar nog lite. Säsongpasset kostar ju ändå nästan lika mycket som spelet gör till fullpris.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Hallå där alla!

Jag är en 40-årig man i Sthlm med familj som tar paus ifrån jobb, taggar ner, och spelar. Jag köpte en PS4:a för ett par veckor sedan och tycker att det är väldigt roligt.

Det vore kul om man kunde hitta en vän/några vänner att spela med.

Just nu är det bara Star Wars Battlefront som gäller. Det vore därför roligt med lämplig uppbackning.

Med vänlig hälsning.

PsN ID: Helgulf31
  • 0
Citerar Kallenalle:
Hallå där alla!

Jag är en 40-årig man i Sthlm med familj som tar paus ifrån jobb, taggar ner, och spelar. Jag köpte en PS4:a för ett par veckor sedan och tycker att det är väldigt roligt.

Det vore kul om man kunde hitta en vän/några vänner att spela med.

Just nu är det bara Star Wars Battlefront som gäller. Det vore därför roligt med lämplig uppbackning.

Med vänlig hälsning.

PsN ID: Helgulf31


Skickade ett PM!
Vm Kaos Gatvm Ok Kosmos
  • 0
Nån som lirar de på Xbox one får gärna adda mig!

Lvl 40 kör mest extraction walker assult fighter squadron supremacy

Nick: za1tek
  • 0
Dice har nu gått ut med vi har att vänta oss under våren framöver, om ni vill läsa hela meddelandet kan ni klicka här, men här nedan har jag listat det viktigaste:

• Nya events, som fler Dubbel XP-helger, Community-uppdrag och "Special Login Events" är att vänta
• Nya Hutt-kontrakt
• Mer innehåll, med betoning på fler möjligheter att spela Battlefront offline (skulle nog gissa på fler Missions)
• Speciella aktiviteter kring fjärde maj, vilket också är känt som Stars Wars Day
• Nästa DLC-expansion går som bekant under namnet Bespin, vilket förutom Cloud City-relaterade kartor, nya vapen och ett nytt spelläge även kommer lägga till Lando Calrissian och Dengar som nya spelbara hjältar

Låter intressant för min del, och jag tycker det är kul att Dice har fortsatta planer som inte endast rör nya expansioner via Season Passet.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!