Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel är du sämst på?


bilspel tråkit för att bilarna är trasiga
  • 0
Alla sportspel + alla bilspel förutom Motorstorm
Guns don't kill people...people kills people.. Guns defend people against people with smaller guns!!
  • 0
Guitar Hero. Jag kan klara vilken låt jag vill på Medium och få 100%, men när jag sedan går över till Hard eller Expert och en extra färg läggs till, då är jag lika dålig som Steven Segeal är som skådespelare.
Jag har spelat dödsspel och mördarspel som t.ex Call of Duty 4. Jag är därför en mördare, tränad till att döda med extrem precision och helt utan samvete.
  • 0
Guitar Hero och alla RPG spel fast jag var ganska successful på Morrowind och Oblivion.
Thinking Lucifer live on Jupiter, he's chilling right here.
  • 0
Typ alla FPS som har skapats på den här planeten.
  • 0
Jag är überdålig på wow spelen, Racing suger jag okså på .
Hate, Dominate, Congregate, Eliminate!
  • 0
Jag har upptäckt, och lyckats acceptera det, att jag är pinsamt usel på fotbolls-spel... varje gång jag tar högre svårighetsgrad än den lättaste får jag spö direkt. Trots detta spelar jag fotbolls-spel med jämna mellanrum.
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Halo 3 Campaign
Dock är jag bra på multiplayer.
  • 0
min brors alla fotbollsspel.....kanske är det för att jag inte är intresserad av forboll eller bara på grund av att jag suger rent av på såna spel...hmmm
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Nu har jag svaret på vilket spel jag är sämst på. Guitar Hero serien när jag är FULL.
Ju mer du vet, ju mer glöm du, ju mer du glöm, ju mindre vet du..
  • 0
Rally spel är väl inte min starkaste sida direkt
  • 0
Mirror's Edge, blä!
Mountain Dew <3
  • 0
Citerar BenDöver:
Mirror's Edge, blä!
Spelet är juh BHÄST! Och skitenkhelt.

Jag suger nog på Harpan. Jag har bara 6% vinst i det.
"Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato
  • 0
Citerar The Guy:
Jag suger nog på Harpan. Jag har bara 6% vinst i det.


Spelet är juh skitenkelt.
Mountain Dew <3
  • 0
Diverse fotbollsspel.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Alla former av sportspel.
  • 0
Helt klart seriösa bilspel. Exempelvis Colin McRae.
The bottomless ending of what we create.
  • 0
Counter strike...
  • 0
Typ Motorcykel spel. Fan vad dåligt.
JAG FTW
  • 0
splintercell spelen
  • 0
Guitar hero! Jag dominerar på easy men så fort svårighetsgraden höjs ( fler knappar att hålla reda på ) så hinner jag inte med ett skit.
Du missar 100% av alla skott du inte skjuter.
  • 0
Mirror's Edge. jag får så jävla ont i huvet när jag spelar skiten. Allting rör sig och allt är knall vitt.
Ju mer du vet, ju mer glöm du, ju mer du glöm, ju mindre vet du..
  • 0
Det spel som jag är sämst på av de jag har är nog Bad Company. Varje match numera brukar jag dö minst fyra gånger så mycket som jag dödar folk.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Fighting spel och Strategi spel. Trots det gillar jag att spela vissa strategi-och fightingspel.

Tillagt 2009-05-20 17:29:
Citerar Tom 2mat:
Varje match numera brukar jag dö minst fyra gånger så mycket som jag dödar folk.


Spela lugnt och taktiskt. En vanlig sak för "nybörjare" är att man oftast bara springer runt och rushar mot motståndarlaget. Banorna är ju oftast byggda för att man ska utnyttja den på bästa sätt. Alltså ta hänsyn till delar i spelet som kan användas till din fördel.
  • 0
Tetris
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!