Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bioshock 2


Bioshock 2 = 7/10
"This is good... Isn't it?"
  • 0
Citerar Apollo:
Bioshock 2 = 7/10


Too damned right!
  • 0
Aaaaah, klarade av spelet nyss. Bra spel. Men mycket sämre än ettan.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Citerar Kundvagnen:
Aaaaah, klarade av spelet nyss. Bra spel. Men mycket sämre än ettan.


Spelet är inte sämre på någon punkt, det är bara inte mycket nyheter. Skulle båda spelen släppas idag så tycker jag i alla fall att tvåan är bättre. Plus att det har MP
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Aaaaah, klarade av spelet nyss. Bra spel. Men mycket sämre än ettan


Håller med, bra spel men sämre än ettan.
Tonårsmutantninjasköldpaddor!
  • 0
Jag älskar spelet än så länge, kanske tom mer än första.
  • 0
Citerar Luke:
Spelet är inte sämre på någon punkt


Tycker du inte att ettans story samt karaktärer råäger tvåans?

Ska idag fixa secret trophiesen samt lite MP. Är någon intresserad av att boosta så är det bara att PM:a!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Citerar Kundvagnen:
Citerar Luke:
Spelet är inte sämre på någon punkt


Tycker du inte att ettans story samt karaktärer råäger tvåans?

Ska idag fixa secret trophiesen samt lite MP. Är någon intresserad av att boosta så är det bara att PM:a!


Hmm du kanske har en poäng där, har dock inte kommit så långt i storyn än
  • 0
Jag absolut älskade spelet, storyn var tveksam men väldigt bra. Fann det mycket roligare att vara lite kraftigare (big daddy) än Jack i ettan, så jag uppskattade combaten mer i tvåan. Sen diggade jag faktiskt miljöerna bättre i tvåan. Och slutet i tvåan är ju sjukt mycket bättre?

Ingen big WOW twist dock..

Tvåan är bättre.
Mens agitat molem-The Mind moves the matter
  • 0
Citerar Nazular_Original:
Spelet är inte sämre på någon punkt


Sämre karaktärer och story (bra där Kundvagnen), vapnen är trisstare, inga direkta nyheter ALLS, clusterfuckat pangande.
"This is good... Isn't it?"
  • 0
Tyckte SP var rågrym hela tin, ingen trist stund, MP däremot har blivit så satans tråkigt, är uppe i level 37 och nu går de riktgit segt och suuuuuuuuuger.
Jag tror jag är ambivalent, eller nej jag ångrar mig!
  • 0
Jag gillade sinclair verkligen, men lambs motiv var lite tveksama och det blev aldrig någon wow efffect. Alex the great var klart bättre än choen(stavning) men inte lika scary dock.

Vilka lirar multiplayer online? Kanske skönt att få ihop en grupp gamereactorare

Lista på vi som spelar Bioshock 2 Multiplayer på xbox:
Gamertags:
Nazular
Mens agitat molem-The Mind moves the matter
  • 0
Kolla recensionen på GRTV och kolla runt 00:45 och se om ni hittar något fel. Gör ni inte det så läs min kommentar. För jävla dåligt gjort...
"Thank you to God, for making me an atheist!" - Ricky Gervais
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Citerar Nazular_Original:
Jag gillade sinclair verkligen, men lambs motiv var lite tveksama och det blev aldrig någon wow efffect. Alex the great var klart bättre än choen(stavning) men inte lika scary dock.

Vilka lirar multiplayer online? Kanske skönt att få ihop en grupp gamereactorare

Lista på vi som spelar Bioshock 2 Multiplayer på xbox:
Gamertags:
Nazular


Jag lirar en del onlie, är dock inte så bra
  • 0
Det här har förstört första spelet för mig, jag kommer aldrig att kunna gå tillbaka till det gamla hack-systemet.
  • 0
Jag blir rätt trött på online läget eftersom att man får rocket launchern så tidigt. Rank 6 tror jag. Så ALLA har den och det känns som en stor granat strid där ingen spelar med något annat än rocket launchern. Och om den inte var lätt nog att spela med på rank 6 och upåt så finns det ju förstås en upgradering med målsökande skott. Och när man blir träffad skakar hela skärmen du förlorar halva din hp och hela skärmen blir helt rökig. och tjaa man är död. annars är mp ett ganska skönt tillskott till bioshock 2 enligt mig.
  • 0
Jag saknar Cohen och Ryan... <3
We all make choices, but in the end our choices make us. - Andrew Ryan
  • 0
Ni som spelar MP: Vänta bara tills lvl 20. Getingarna kommer att frälsa er, och kom ihåg: Använd mitt uttryck "Beeeeez!" när ni geting:ar folk
You said it, man. Nobody fucks with the Jesus.
  • 0
Köpte spelet härom dagen. Väldigt kul men jag tycker miljöerna är tråkigare än ettan och även inte lika kul när man springer runt som en big daddy
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Citerar L00ser:
Jag blir rätt trött på online läget eftersom att man får rocket launchern så tidigt. Rank 6 tror jag. Så ALLA har den och det känns som en stor granat strid där ingen spelar med något annat än rocket launchern. Och om den inte var lätt nog att spela med på rank 6 och upåt så finns det ju förstås en upgradering med målsökande skott. Och när man blir träffad skakar hela skärmen du förlorar halva din hp och hela skärmen blir helt rökig. och tjaa man är död. annars är mp ett ganska skönt tillskott till bioshock 2 enligt mig.


Du kan ju alltid spela med Telekinesi (eller hur det stavas) och skicka tillbaka "skotten"
  • 0
Nu har man plockat 1000/1000 på detta spel och tänker inte spela multiplayer delen en sekund längre, ruskigt vad trött man blev på mp:n. Jävla frysningar online hela tiden. Tog år att gå upp till level 40. Ska jag spela de igen hoppas jag 2K fixar online delen lite mer.
Jag tror jag är ambivalent, eller nej jag ångrar mig!
  • 0
Citerar Phick:
Nu har man plockat 1000/1000 på detta spel och tänker inte spela multiplayer delen en sekund längre, ruskigt vad trött man blev på mp:n. Jävla frysningar online hela tiden. Tog år att gå upp till level 40. Ska jag spela de igen hoppas jag 2K fixar online delen lite mer.

Jag har varit med om att det har fryst två gånger under mina 12-13 timmar med onlinedelen. Är du inte säker på att det inte är din konsol som strular?
Gamer FL <3
  • 0
Jag blev inte så imponerad av det här spelet, alls. Det är för likt. Det var tråkigt. Visst, mer av samma är aldrig dåligt och kan vara välkommet men det kändes sämre till och med. Dels så kändes miljöerna tråkigare, vilket är ett stort minus. Jag är väl egentligen inget jättefan av första spelet även om jag fullkomligen älskar känslan och atmosfären som genomsyrar Rapture.

Nä, ush vad rörigt det blev. Jag är dåligt på sånt här, men kort sagt så blir det inget köp av Bioschock 2. Sowry 2K.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Citerar Chaos Spirit:
Jag blev inte så imponerad av det här spelet, alls. Det är för likt. Det var tråkigt. Visst, mer av samma är aldrig dåligt och kan vara välkommet men det kändes sämre till och med. Dels så kändes miljöerna tråkigare, vilket är ett stort minus. Jag är väl egentligen inget jättefan av första spelet även om jag fullkomligen älskar känslan och atmosfären som genomsyrar Rapture.

Nä, ush vad rörigt det blev. Jag är dåligt på sånt här, men kort sagt så blir det inget köp av Bioschock 2. Sowry 2K.


Har du ens spelat spelet?? Annars vad det lite väl mycket åsikter för någon som ej spelat det.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!