Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call of Duty: Black Ops 3


Hittar ingen officiell tråd om cods senaste titel så slänger upp en här.

Vad tycker ni än så länge? Jag har bara gett mig in i multiplayern Så kan inte säga något om kampanjen, lvl 48. Måste säga att jag diggar de nya ändringarna starkt än så länge! Särskilt klass systemet som gör det möjligt att bemöta multiplayern på en rad olika sätt.
They've done studies, you know. 60% of the time, it works every time. - Brian Fantana
  • 0
Har bara lirat kampanjen än så länge och är lite över halvvägs in, var inte särskilt imponerad i början då jag känner mig rätt begränsad med de rörelser jag kan utföra. Men tycker det har höjts upp en aning efter de första uppdragen och hittills känns det som en helt okej kampanj även fast jag inte fastnat för storyn alls.

Ser dock framemot att prova multiplayern, hörde mycket gott om det från betan så det kan bli rätt intressant och se vad de har ändrat där.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Sedan igår kväll har jag upplevt en massa lagg på multiplayer fast jag inte har något problem med internetkoppling alls. Undra om någon drabbas av samma problem.
  • 0
Har stött på massvis med lagg när jag spelat multiplayern under de senaste, men just igår kväll fungerade det nästintill smärtfritt för min del. Har dock inte spelat idag så vet inte om det bara var tur jag hade igår.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Tycker ni jag ska byta in Black ops 3 och köpa Battlefront lr ?
Evil Is Back
  • 0
Jag spelar med 3 polare. Ingen av oss har köpt season pass (kostar 450 kr...)... Men vi vill köra "Der riese" zombie kartan. Om jag köper season pass och laddar hem kartan, kan jag bjuda in mina vänner i spelet då?
  • 0
Citerar Kaliber:
Jag spelar med 3 polare. Ingen av oss har köpt season pass (kostar 450 kr...)... Men vi vill köra "Der riese" zombie kartan. Om jag köper season pass och laddar hem kartan, kan jag bjuda in mina vänner i spelet då?


Rätt säker på att alla dina polare också måste köpa kartan.
  • 0
Några som lira Black ops 3 double xP slutar imorn.
Evil Is Back
  • 0
Vafan det där djävla spelet laggar så mycket så jag funderar på å byta in skiten på gamestop om inte server problemet fixas....den har funnits ute i flera veckor nu å ingen verkar bry sig om att folk har problem med fruktansvärda lagg jag aldrig har sett maken till
  • 0
Jag har mer eller mindre inte kunnat spelat spelet sen release. Får sjuka lagspikes, från 30ms till 400ms var 5-10 sekund. Det gick bra under julledigheten att spela på förmiddagarna men eftermiddag/kväll är helt ospelbart för mig.

Fungerar det bra för någon är den stora frågan?
  • 0
Funderar på att inskaffa detta för split screen (då detta tyvärr inte existerade i Halo 5). Det finns inte mycket tydlig information på internet om man kan köra kampanjen split screen lokalt (offline)? Ser att zombies och allt sånt verkar funka på lokal split screen, men hur är det med kampanjen?
  • 0
Citerar Afzedlros:
Funderar på att inskaffa detta för split screen (då detta tyvärr inte existerade i Halo 5). Det finns inte mycket tydlig information på internet om man kan köra kampanjen split screen lokalt (offline)? Ser att zombies och allt sånt verkar funka på lokal split screen, men hur är det med kampanjen?


Nu har jag inte testat det själv, men kampanjen ska gå att spela via splitscreen.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!