Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Patapon !


Det här spelet är riktigt bra o jag rekomenderar det till alla! Men tro inte att det är speciellt lätt! Det blir bara svårare o svårare som gör att spelet blir ännu mer intressant! Alla som har PSP borde köpa spelet! För det är ruskigt bra!
  • 0
Säljes: PATAPON till PSP

Jag recenserar spel för Kamratposten och får de spel jag recenserat. Undrar därför om någon är intresserad av att köpa Patapon till PSP.

Pris: 250 kr eller högstbjudande
Spelet finns i Stockholmstrakten men går givetvis också att skicka.

Kontakta mig via privata meddelanden
in your rearview mirror is the motherfucking law
  • 0
Testade Patapon igår. Det var inte bra.
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Citerar T-man:
Testade Patapon igår. Det var inte bra.


Du har ingen taktkänsla.
Så talade Waiiwan
  • 0
Laddade ner demot här om dagen och kan bara säga WOW! Vilket spel!
Solklart köp!
Heinz Ketchup
  • 0
Surt att jag inte kan spela demot, har bara 32mb minneskort.
  • 0
Pata - pata - pata - pon.

Det här inlägget innehåller spoilers!

Pata - pata - pata - pon.

Så, nu har jag klarat Pataponstoryn efter nästan 30 timmars speltid.

Pon - Pon - Shaka - Shaka.

Fast det är vissa saker jag inte förstår. Det finns ju en kocksnubbe med i "Pataponlandet" som jag inte kunnat använda för att jag inte hade något att ge honom? Jag fick aldrig någonsin under hela spelets gång något att ge kocken. Är det en bugg som egentligen aldrig skulle varit med eftersom de inte hann inkludera det eller är det något jag missat? Dessutom finns det en annan del av byn som man som hastigast swischar förbi när man rör sig mellan de olika delarna som också verkar som om det skulle vara någon liknande del där. Ofärdigt spel eller?

Pon - pon - pata - pon.
Let me burn you let me burn you let me burn you down. Let me burn you let me burn you let me burn you down. Let me let me let me. BURN YOU DOWN.
  • 0
  • Zior
  • Zior
Finns det ngn som kan lista alla saker som man kan skaffa som extra (saker som man bara får om man spelar hela demot eller pre-order bonus och sådant)?

jag har letat hela dagen på nätet, men har inte hittat ngn som är smart nog att lista allt. Nu ber jag er om hjälp så det vore supersweet av någon att lista alla extras som man kan skaffa till alla Patapon (1, 2 och 3).

Tack på förhand

Ps. Skicka gärna, gärna PM.

Tillagt 2011-04-24 21:34:
Jag hittade trots allt lite info...

Patapon 1
Om du spelade Patapon 1 demot och har en sparfil så kommer du att automatiskt låsa upp ett spjut "Spear of Protection" i det fulla spelet.

Patapon 2
Om du klarade ut Patapon 2 demot så låser du upp "Lordly Hairpiece" i det fulla spelet.

Om du har en sparfil från Patapon 1 så ska du gå till första banan i Patapon 2, Tochira beach (stranden) när det regnar. Då ska du se krabbor och en skattkista. Förstör kistan och du kommer få ett slumpmässigt vapen ur din Patapon 1 inventory (lager/förråd).


Patapon 3
Som jag har förstått det så har Gamestop haft en pre-order bonus till de som förhandsbokat Patapon 3, men att det aldrig blev av, utan man får nöja sig med en "Bald Cap" som man får i ett mail om man har nyhetsbrev aktiverat från SONY eller även här:

http://tjsdaily.blogspot.com/2011/04/patapon-3-bald-cap-helm-dlc-
pack.html


En bakgrund eller item/pryl (vet inte riktigt) om man spelar deras officiella minispel på deras hemmsida:

http://www.patapon-game.com/sv_SE/minigame

Klara minispelet och du får koden.

Ps. Det var allt som jag kunde luska fram, men om ngn har ngn som helst information som jag inte skrivit här var snäll och skriv. Det blir mycket roligare för alla då

Livet blir nog kanske värt allt en dag...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!