Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bästa spelet som "Kommer"


Citerar ChrizZz:
Metal Gear Solid 4, Killzone 2, God of War III och Team Ico:s nästa spel.


Samma som ChrizZz + Battlefield Bad Company & Star Wars: Force Unleashed.
  • 0
Super Smash Bros. Brawl
  • 0
Jag tror att det blir Super Smash Bros. Brawl. Det ser så otroligt kul ut.
  • 0
Citerar Pulp:
GTA IV, de som säger annat har inte rätt att leva.


"Annat".
"Varför skall man ha anledningar till allting? Kan man inte bara få hata?" - Regnskog.
  • 0
Citerar skördetröskan:
anat


Vad har du anat?

Själv längtar jag efter smaskiga Army Of Two.
Inget Eko utan Drag.
  • 0
Citerar Lotus Assassin:
Du är en dåre.


Jag tycker inte om att du beskriver dig själv.

Super Smash kommer äga. Krossar allt i sin väg.
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Citerar TheWii:
Jag tycker inte om att du beskriver dig själv.


Din fantasi har inga gränser, va?
"Varför skall man ha anledningar till allting? Kan man inte bara få hata?" - Regnskog.
  • 0
End War, Army of Two, Gears of War 2 och Battlefield: Bad Company m.m.
Yay!
  • 0
Vad är skilnaden melan super smash till n64 och det som kommer komma till wii nu. Om man räknar bort online och att det finns nya banor.
Haze
  • 0
Alan Wake, alla gånger.

Citerar jonas aaaa:
Vad är skilnaden melan super smash till n64 och det som kommer komma till wii nu. Om man räknar bort online och att det finns nya banor.
Nya karaktärer att slåss med.
  • 0
Citerar jonas aaaa:
Vad är skilnaden melan super smash till n64 och det som kommer komma till wii nu. Om man räknar bort online och att det finns nya banor.


Nya gubbar och mer attacker+ bättre grafik och högre tempo.
  • 0
Citerar jonas aaaa:
Vad är skilnaden melan super smash till n64 och det som kommer komma till wii nu. Om man räknar bort online och att det finns nya banor.


Mycket. Allt ifrån förbättrad kontroll till nyheter som Final Smash, samt en hel drös nya karaktärer. Konceptet håller än.
  • 0
Citerar jonas aaaa:
Vad är skilnaden melan super smash till n64 och det som kommer komma till wii nu. Om man räknar bort online och att det finns nya banor.

Ton med nya karaktärer? Bättre grafik och spelmekanik? Typ... JÄVLIGT MYCKET MER AV ALLT?
(egentligen död)
  • 0
METAL GEAR SOLID 4 Guns of the Patriots!!!!
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
Mycket. Allt ifrån förbättrad kontroll till nyheter som Final Smash, samt en hel drös nya karaktärer. Konceptet håller än.

Ja asså konceptet äger men egentligen är ju det ju inget jätte nytt. Men kul kommer det säkert bli. Det känns lite som fifa samma sak varje år fast fortfarande lika roligt.

Tillagt 2008-02-17 21:34:
Citerar Necro-Mech:
Ton med nya karaktärer? Bättre grafik och spelmekanik? Typ... JÄVLIGT MYCKET MER AV ALLT?

Ja dom ska göra det bra ännu bättre
Haze
  • 0
Som "kommer"? Hoppas du inte är i samma tankebanor som jag nu.

Citerar jonas aaaa:
Ja asså konceptet äger men egentligen är ju det ju inget jätte nytt. Men kul kommer det säkert bli. Det känns lite som fifa samma sak varje år fast fortfarande lika roligt.


Så kan man väl egentligen prata om alla spel. Inga utvecklare tar ju direkt något jättekliv i uppföljarna. Få spel som gör det.
I don't envy you.
  • 0
Citerar Samurai-:
Som "kommer"? Hoppas du inte är i samma tankebanor som jag nu.


I de mer erotiska tankebanorna?
  • 0
Ninja Gaiden 2
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
I de mer erotiska tankebanorna?


Spot on.
I don't envy you.
  • 0
Citerar Oscsko:
Använd denna tråd istället...

Jag har länkat till den tre gånger, men den här har inte stängts änn, så jag antar att den är accepterad av moddarna.
(egentligen död)
  • 0
Citerar Samurai-:
Så kan man väl egentligen prata om alla spel. Inga utvecklare tar ju direkt något jättekliv i uppföljarna. Få spel som gör det.

Men vissa göra det mer eller mindre.
Haze
  • 0
  • Missing Avatar
  • Ou
Citerar TheWii:
Citerar Lotus Assassin u är en dåre.

Jag tycker inte om att du beskriver dig själv.

Super Smash kommer äga. Krossar allt i sin väg.


Det är kul att du tycker det, men du har väl redan skrivit det?
Jag tror att de flesta av oss förstår det.
Den som ännu inte har begripit att vi betalade kakor i skatt när Göran Persson var statsminister bör ta en titt på honom.
  • 0
Gears of war II och/lr Ninja Gaiden II lätt
"If The Kid Screws Up, I Just Have To Kick His Ass" Dante Dmc 4
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!