Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Hitman 5


Citerar The Aco:
Jag tror outcast förstår det, men han menar förmodligen att det där inte är ett riktigt slut och därför kommer inte heller på någotsätt påverka fortsatta delar i serien.


Jo exakt, hela upplösningen är ju att han dödar allihop. Väldigt skönt slut för övrigt. Det bästa med Hitman Bloodmoney är den klassiska musiken i början, ave maria. Hoppas de har mer klassisk musik i kommande spel också när man gör uppdrag.
Världens överlägset bästa spel alla kategorier heter Outcast
  • 0
Blood Money var riktigt underhållande och hadde trevlig stämning, skulle nog köpa en 5a om det kom ut till 360
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dfcs
jag diggade nog contracts bättre än blood money.. fler banor på contracts.. blood m va nice men liksom de va inte så använd bart at kunna modda sina vapen när man i 9/10 använder pistolerna för att döda nån..
  • 0
Citerar Dfcs:
använd bart at kunna modda sina vapen när man i 9/10 använder pistolerna för att döda nån

Sant, det var inte så mycket poäng med att modda dem förutom att det var lite skojigt. Fast jag använde heller aldrig några skjutvapen, roligt dock att man har dem som ett alternativ.

Påtal om antal banor, Blood Money hade faktiskt fler banor. Det fanns 12 st i Contracts men 13 i Blood Money (ifall man räknar med begravningen that is).
  • 0
Har filmen kommit till Sverige? För jag har varit inne på filmens hemsida och sett att den skulle släppts i sverige förra året men har inte sett den här i Sverige!
Jadu..........
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dfcs
Citerar The Aco:
Påtal om antal banor, Blood Money hade faktiskt fler banor. Det fanns 12 st i Contracts men 13 i Blood Money (ifall man räknar med begravningen that is).



konstigt contract kändes längre ( kommer inte ihåg så bra låna båda av polare). Men man va flera gånger i contracts i japan senm var man på hotellet och vid hamnnen, hm blood money kändes kort och banorna var inte lika spännande dom hade inte lika stort återspellnings värde..

ja vill kunna modda vapen som man plockar upp av fiender typ den lilla revolvern me laser sikte
  • 0
Jag skulle ge mycket för del fem i spelserien då jag älskade Blood Money.
"I love facing insurmountable odds, because someone's gotta make it". - Joshua Homme
  • 0
Blood Money
"What military genious dares to march to Muscovy. Oh, it's the Swedes... I hate the Swedes and their aggressive marketing ploys. I bet there was an Ikea beside your grand theatre in one turn... "
  • 0
Äntligen verkar det bli dags att börja räkna ner dagarna tills man kan börja lönnmörda igen. Eller om man så vill, döda allt och alla...

http://www.gamereactor.se/nyheter/23507/Hitman+5+sl%E4pps+s
ent+2011/


Kommer 2011 i november ser det ut som. Kanske visas upp något detta år.
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
När Io Interactive visar sitt senaste spel nästa vecka och det visar sig vara Hitman 5 (Hitman: Absolution) så vet jag nog inte vad jag gör. Kommer bli så jävla lycklig!

Hitman fo evah!
Names are for friends, so I don't need one.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!