Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Team Fortress 2 klan startad!


Inbjuden.
Sometimes the light's all shinin' on me, Other times I can barely see, Lately it occurres to me, What a long, strange trip it's been - Grateful Dead
  • 0
Nu är det la dax att bli lite seriösa känns det som . Har iaf försökt att regga klanen på denna länk: http://www.onlinegamer.se/forum/?forum=6&topic=25&page=1&po
st=297


Ska vi kunna vinna nånting behövs det ju mkt mer träning, samt att alla ska kunna snacka med mic xD.

Men lika bra att regga oss ordentligt så vi förstår att det är på riktigt, typ.

Kommentarer?
_ToRnAiDo_ - Unik stavning :)
  • 0
Citerar _ToRnAiDo_:
Nu är det la dax att bli lite seriösa känns det som . Har iaf försökt att regga klanen på denna länk: http://www.onlinegamer.se/forum/?forum=6&topic=25&page=1&po
st=297

Ska vi kunna vinna nånting behövs det ju mkt mer träning, samt att alla ska kunna snacka med mic xD.

Men lika bra att regga oss ordentligt så vi förstår att det är på riktigt, typ.

Kommentarer?


Låter bra
Men vi måste somsagt isf. bli mycket mer samspelta och då kanske det passar med en spelkväll?
Politiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron.
  • 0
Finns det fortfarande lediga platser?
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Riktigt GG ikväll Pivo , välkommen!

Testar med =GRTF2= nu, verkar funka som "riktigt" klantag. Går den bra isf lr?

Skulle tro att det finns platser , många i klanen lirar inte spec mkt Tf2 osv, sen om vi lirar PCW osv. så toppar vi la laget och det finns alltid några som kan spela. Vi är 23 st nu, 24 med dig fishy.

Japp vi får ta o annordna en spelkväll till.

Kommer som sagt behöva micar, mkt mer träning (framförallt på teamwork) osv. för att kunna spöa andra klaner!
_ToRnAiDo_ - Unik stavning :)
  • 0
Citerar JORGIL:
Gäller endast PC!


Kunde varit med om det var till 360.. Men nu... Buhuhuhuuuuhuu
"Har du kommit för att hämta mig?"
  • 0
Bra inciativ Tornaido! Låter spännande. Och, ja, vi behöver mer micar. Det behöver ju inte vara några värsting headset. Bara de funkar.

Tillagt 2008-04-26 10:07:
Citerar Fishy10:
Finns det fortfarande lediga platser?


Vad är ditt steam namn?
Sometimes the light's all shinin' on me, Other times I can barely see, Lately it occurres to me, What a long, strange trip it's been - Grateful Dead
  • 0
Citerar JORGIL:
Vad är ditt steam namn?


Kronolog.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Tack...

Tillagt 2008-04-26 10:59:
Inbjudan skickad.
Sometimes the light's all shinin' on me, Other times I can barely see, Lately it occurres to me, What a long, strange trip it's been - Grateful Dead
  • 0
Ok, om alla byter till =GRTF2= så är vi en klan enligt hlstatsx osv. Just nu är vi högst på clanranken på smaland online eftersom det bara är en medlem, hehe

Kollar du ditt acc så står det att du inte är med i nån klan, kollar du på mitt så står det GRTF2! )
_ToRnAiDo_ - Unik stavning :)
  • 0
Vilket acount?
Sometimes the light's all shinin' on me, Other times I can barely see, Lately it occurres to me, What a long, strange trip it's been - Grateful Dead
  • 0
Steam account! http://smaland-online.hlstatsx.com/?mode=clans&game=tf&minme
mbers=1


Kolla den, man har ett klannamn och en Tag. Så namnet blir GRTF2, men tagen e =GRTF2=

Sätter du in det så kommer det stå 2 members där eftersom du har lirat på smaland. (De räknar ut medelranken på alla medlemmar)
_ToRnAiDo_ - Unik stavning :)
  • 0
Ok...
Sometimes the light's all shinin' on me, Other times I can barely see, Lately it occurres to me, What a long, strange trip it's been - Grateful Dead
  • 0
Dags för klantmatch snart igen!

De jag har lirat med på sistone har önskat detta och ja ställer gärna upp
Datum/tid kan vi bestämma här inom de närmsta dagarna så Kom Gärna med Förslag!

Skulle va roligt med lite melee/achievements spel (och vanligt?) för att blanda upp lite beroende på hur många som kommer osv. Vad tycker ni?

Jag kommer inhandla ett headset snart och sen bokar jag eventuellt in en PCW med nån klan för att träna, tror att detta kommer få upp glöden hos de flesta i klanen! Åsikter?
_ToRnAiDo_ - Unik stavning :)
  • 0
Citerar _ToRnAiDo_:
Skulle va roligt med lite melee/achievements spel (och vanligt?) för att blanda upp lite beroende på hur många som kommer osv. Vad tycker ni?


Själv skulle jag gärna se lite meele fights.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Jag är peppad på att spela
Kan jag få 2000 kr?
  • 0
Count me in!
CIA - Computernerds In Action
  • 0
Skulle vara väldigt kul me lite klanmatch count me in
The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous.
  • 0
Citerar _ToRnAiDo_:
Dags för klantmatch snart igen!

De jag har lirat med på sistone har önskat detta och ja ställer gärna upp
Datum/tid kan vi bestämma här inom de närmsta dagarna så Kom Gärna med Förslag!

Skulle va roligt med lite melee/achievements spel (och vanligt?) för att blanda upp lite beroende på hur många som kommer osv. Vad tycker ni?

Jag kommer inhandla ett headset snart och sen bokar jag eventuellt in en PCW med nån klan för att träna, tror att detta kommer få upp glöden hos de flesta i klanen! Åsikter?


Låter bra. Kul att du ska skaffa headset. Lördag klockan 20.00?
Sometimes the light's all shinin' on me, Other times I can barely see, Lately it occurres to me, What a long, strange trip it's been - Grateful Dead
  • 0
Hej,

Får man bara joina genom invite eller?

Förlåt om det låter lite nördigt

//Kertzon!
  • 0
Tyvär hittar steam inte ditt namn...
Sometimes the light's all shinin' on me, Other times I can barely see, Lately it occurres to me, What a long, strange trip it's been - Grateful Dead
  • 0
Söndag 19.00 hade jag tänkte som tid.

Käkar man lr något så e det ju bara att komma lite senare
_ToRnAiDo_ - Unik stavning :)
  • 0
Lätt att man ska vara med
I Like!!1
  • 0
Nej, jag heter sc_spider...

Men jag har inte spelat så mycket det senaste, mitt internet har krånglat jättemycket

Men hur högt klassar ni er liksom?

Sedan undrar jag vad era high-scores är i poäng...?
  • 0
Besök http://steamcommunity.com/groups/GRTF2

Där finns info och du bör kunna se allas stats där . sen är väl highest scores knappast nåt man går efter för att se hur bra nån är

Vi är la en nybörjarklan, fast med bra individuella skills.

---Klanmatch på Söndag kl 19.00!!!---
_ToRnAiDo_ - Unik stavning :)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!