Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

2007 vs 2008


2007 har vart ett riktigt grymt spelår med spel som Mass Effect, Super mario galaxy, Bioshock, Halo 3 med mycket mer.

Då är frågan kan 2008 mäta sig med spel som GTA IV, Metal Gear Solid: Guns of the Patriots, Devil May Cry 4, Alan Wake och vem vet kanske tillochmed ett Gears Of War 2.

Min personliga åsikt måste nog vara 2007 men det återstår att se.

Diskutera!
Do you think we crashed on this place by coincidence ?
  • 0
aa håller med, Portal va också ett grymt spel 2007
It's not a message I ever intended to convey in words
  • 0
Ninja Gaiden II kommer antagligen 2008 den glömde du
Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel.
  • 0
Kan vi inte ta det här om ett år, när 2008 är över? Jättekul att tycka ett år är bättre genom att ha kollat på trailers till utannonserade storspel...
Always more than meets the eye
  • 0
  • Aho
  • Aho
Little Big Planet, Metal Gear Solid 3: Guns of The Patroits, Nytt spel från ICO Teamet (Kanske.), World of Warcraft: The Burning Crusade, Killzone 2

Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Ingen Tekken 6?!



Eller Grand Theft Auto IV?!
''Det är en särskrivning. Men du är antagligen dyslektiker och dessa har ju svårt med särskrivningar så du är förlåten. Om inte så kanske du bara är kass på det svenska språket'' - Ribcage
  • 0
Super Smash Bros Brawl kommer krossa allt motstånd i 2008 och spelen i 2007 (förutom Galaxy).
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Citerar Forum Trollet:
Grand Theft Auto IV?!


jo de står med
It's not a message I ever intended to convey in words
  • 0
Jag tycker att vi måste vänta till GDC och kanske till och med E3 innan vi kan se om det här året blir bättre.

Men med tanke på att GTAIV, Ninja Gaiden II, Mafia II, Fallout 3, Alan Wake, MGS4, Killzone 2, Resistance 2, Banjo 3(förmodligen) o.s.v. släpps så ser 2008 såhär på förhand, fast vi garanterat har många spel att vänta från GDC och E3, ändå se 2008 som det starkare året faktiskt.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
EMPIRE TOTAL WAR!
Always more than meets the eye
  • 0
  • Missing Avatar
  • Ou
Citerar heder:
2007 har vart ett riktigt grymt spelår med spel som Mass Effect, Super mario galaxy, Bioshock, Halo 3 med mycket mer.

Då är frågan kan 2008 mäta sig med spel som GTA IV, Metal Gear Solid: Guns of the Patriots, Devil May Cry 4, Alan Wake och vem vet kanske tillochmed ett Gears Of War 2.

Min personliga åsikt måste nog vara 2007 men det återstår att se.

Diskutera!


Jag säger år 2007. Utan tvekan.

Citerar TheWii:
Super Smash Bros Brawl kommer krossa allt motstånd i 2008 och spelen i 2007 (förutom Galaxy).


Lite tveksamt, då Jonas Mäki inte tror att det kommer att få fullpott (vi får se). Och hur många tior delades ut år 2007?

Vi får se, vi får se.
Den som ännu inte har begripit att vi betalade kakor i skatt när Göran Persson var statsminister bör ta en titt på honom.
  • 0
Citerar Ou:
Citerar heder:2007 har vart ett riktigt grymt spelår med spel som Mass Effect, Super mario galaxy, Bioshock, Halo 3 med mycket mer.

Då är frågan kan 2008 mäta sig med spel som GTA IV, Metal Gear Solid: Guns of the Patriots, Devil May Cry 4, Alan Wake och vem vet kanske tillochmed ett Gears Of War 2.

Min personliga åsikt måste nog vara 2007 men det återstår att se.

Diskutera!

Jag säger år 2007. Utan tvekan.

Citerar TheWii uper Smash Bros Brawl kommer krossa allt motstånd i 2008 och spelen i 2007 (förutom Galaxy).

Lite tveksamt, då Jonas Mäki inte tror att det kommer att få fullpott (vi får se). Och hur många tior delades ut år 2007?

Vi får se, vi får se.


Om SSBB fick 40/40 av famitsu kommer den få stensäker 10/10 har.
"Knowing your enemy is the quickest path to victory".
  • 0
Citerar pepito:
Om SSBB fick 40/40 av famitsu kommer den få stensäker 10/10 har.


Nej? Famitsu är så jävla ojämna. De gav t.ex. full pott till Nintendogs. Fick det 10/10 här? Jag tror att de styrs rätt mycket av spelföretag.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar pepito:
Om SSBB fick 40/40 av famitsu kommer den få stensäker 10/10 har.


Nej det blir nog 9/10
He got that ambition baby look in his eyes This week he mopping floors next week it's the fries
  • 0
  • Too
  • Too
Tvåtusensju var nog bättre än vad 2k8 blir.
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
Citerar Saffransbulle:
World of Warcraft: The Burning Crusade




Ingen har nämnt... Tomb Raider: Underworld! Det borde komma i år iaf...blev ju försenat nyligen.
"Shit" - Marcus Fenix
  • 0
Citerar Too:
Tvåtusensju var nog bättre än vad 2k8 blir.


Det tvivlar jag starkt på.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Endast MGS4 kommer göra 2008 ett bättre spelår än 2007 enligt mig! Är så sjukt hypad att det inte går att beskriva..

Finish the fight typ.
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Du glömde ganska många spel ex: Killzone 2, Tekken 6, Final Fantasy XIII, resistance 2, Ninja Gaiden 2, Little Big Planet, Borderlands, Gran Turismo 5, Grand Theft Auto IV även Alone In The Dark blir nog bra med.
http://nhlbettingblog.se/
  • 0
Citerar Ou:
Lite tveksamt, då Jonas Mäki inte tror att det kommer att få fullpott (vi får se). Och hur många tior delades ut år 2007?

Vi får se, vi får se.


Det var väl Petter M? Han spelar väl mest bara rollspel har jag för mig? Sunken längtar i alla fall till SSBB!
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Mario Kart Wii!!
Super Smash Bros!
Bowser´s ultimate plan to take over the world - 1985. 1. Kidnap the princess, 2. Tell everbody where she is, 3. Put Mushrooms and Stars to help my enemy,4. ....,5. Yay the world is mine!!!
  • 0
Tror mycket hänger på vilka spel som släpps i år och vilka som skjuts upp till 2009. Tror rätt mycket som skrivits här inte kommer i år.

Spel jag tror är i riskzonen: Maffia 2, Fallout 3, Star craft 2, FF XIII (2010 min gissning), Team Icos spel, tecken 6.

Frågan är ju hur bra spelen kommer gå också. Brawl kommer nog sälja som smör, men kommer Killzone 2, resistance 2, Banjo 3, Alan Wake göra det? Kanske, jag men är lite skeptisk i nuläget. 2008 har lite grann att bevisa innan jag jag erkänner att det är ett bättre spel år än 2007.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Tror på 2008,iom EndWar,GTA IV,Gears of war 2,Alan Wake,Killzone 2,resistance 2,BiA:HH,Call of duty 5,Battlefield: bad company,Battlefield 3 och Saints Row 2 så borde 08 bli bättre för min del iaf
Någon som handlat på crimemedicine.com? Själv har man köpt lite braja där redan, trodde öfrst att dom var ironiska på reklamen, men inte!
  • 0
Citerar Saffransbulle:
World of Warcraft: The Burning Crusade




08 har potential att bli lika bra som 07 men jag tror nog att förra året blir snäppet vassare.
Awesomeness would ensue.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!