Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Just Cause 2-tråden


Måste säga att spelet var sjukt mycket svårare när jag spelade test versionen med GR . Grymt spel. Ett av årets bästa spel
Surremder before you all die by the sword, for i do not wish you to perish
  • 0
via mobil

Varför finns inte monster trucken på xbox live, står just cause 2:s hemsida att den ska finnas
Teamwork betyder att jag har någon att skylla i från mig på.
  • 0
Citerar TokSpelaren:
via mobil

Varför finns inte monster trucken på xbox live, står just cause 2:s hemsida att den ska finnas


Kanske måste ha typ silver eller guld? Vet ej, jag har inte xbox.
  • 0
Från justcause2.com;

"It'll take a little while for the DLC to roll out to every territory. Don't panic if it's not showing up in your store just yet, it's on its way."
  • 0
Citerar baathen:
Funderar på vilken konsol jag ska köpa spelet till. Lutar helt klart åt PS3 pga. inspelningsfunktionen. Har även hört att PS3:an ska ha lite stabilare fps, men det är dock marginellt. Brukar föredra xbox-kontrollen till alla spel som involverar skjutande, men Just Cause 2 är inte precis krävande på den fronten.

Fasen vad jag (som spelar på 360) saknade inspelningsfunktionen igår. I min jakt efter procent i mercsmode skulle jag välta en staty. Spelet bygger ju på "äkta" fysik, ju tyngre bil desto lättare klarar den det eller så klarar den det inte alls. En lastbil välter statyn direkt, en moppe kommer ingen vart.

Så jag hittade en enormt snabb sportbil och, under beskjutning, hakade jag fast statyn i bilen och började köra. Det som hände var att jag åkte runt i en cirkel med statyn som mittpunkt och eftersom bilen var så jäkla snabb och lätt så lyfte hela skiten efter några varv så att jag flög omkring i en cirkelrörelse runt statyn . Gav rätt bra med stuntpoints.

Sen var jag som sagt under beskjutning så till slut började bilen brinna, vilken syn. Tvungen att hoppa ut och döda fienden men efter bilen sprängts i luften så hängde fortfarande bildörren eller vad fan det var kvar och snurrade runt tills jag släppte vajern.

Only in Just Cause

Någon som inte läst eller kommenterat min recension ännu btw? Skulle behöva en kommentar till för att klå min A vs P

http://www.gamereactor.se/medlemsrecensioner/11358/#comment
s
  • 0
Citerar Zoiler:
Så jag hittade en enormt snabb sportbil och, under beskjutning, hakade jag fast statyn i bilen och började köra. Det som hände var att jag åkte runt i en cirkel med statyn som mittpunkt och eftersom bilen var så jäkla snabb och lätt så lyfte hela skiten efter några varv så att jag flög omkring i en cirkelrörelse runt statyn


Citerar Zoiler:
Spelet bygger ju på "äkta" fysik


Jo, verkligen "äkta" fysik.

Men låter sjukt episkt! Synd du inte fick det på film.
  • 0
Hehe, det funkar ju i verkligheten också under rätt förutsättningar

Centripentalkraft ftw. Ni borde kunna prova själva, gäller bara hitta rätt bil.
  • 0
Citerar Zoiler:
Hehe, det funkar ju i verkligheten också under rätt förutsättningar


Mm, om du befinner dig på månen och sitter i en sån här. Kanske...
  • 0
Jag vet inte hur det är med er men om någon hade kallat mig för Baby när jag är i medelåldern så hade jag förlorat all respekt för mig själv.
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0
Citerar Paradis-Oskar:
Jag vill ha min jävla monster truck!


Citerar adamcool:
VARFÖR kan jag inte göra mer en ett stronghold takover med Roches!!!! blir sur

Förklara lite mer ingående vad problemet är så kanske jag kan hjälpa dig.


jag har gjot den första stronghold takover och alla missions med roches men det kommer inte ett till
four gods wait on the windowsill where once eight gods did war and will. and if the gods themselves may die, what does that say for you and i.
  • 0
Citerar adamcool:
jag har gjot den första stronghold takover och alla missions med roches men det kommer inte ett till

Gör alla strongholds och kolla sedan om det kommer något nytt. Först kunde jag inte göra Ular Boys storngholds men när jag gjort alla roaches och reapers så dök det upp.
"Man ska göra allting minst en gång, utom att möjligtvis slå ihjäl nån som är helt oskyldig" - Stigbjörn
  • 0
jag har gjort alla andra
four gods wait on the windowsill where once eight gods did war and will. and if the gods themselves may die, what does that say for you and i.
  • 0
GAH! Nu börjar mitt tålamod rinna ut, jag vill ha min fucking jävla Monster Truck! Och på hemsidan så står det att den ska finnas i Europa nu, på Xbox och PS3.
"Man ska göra allting minst en gång, utom att möjligtvis slå ihjäl nån som är helt oskyldig" - Stigbjörn
  • 0
Citerar Paradis-Oskar:
GAH! Nu börjar mitt tålamod rinna ut, jag vill ha min fucking jävla Monster Truck! Och på hemsidan så står det att den ska finnas i Europa nu, på Xbox och PS3.


Har du riktigt tur så kommer den kanske imorgon, det är ju då som Xbox Live Marketplace uppdateras.
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0
Testade monster trucken idag. Gillar glassbilen mer.
  • 0
Nu finns monster trucken på Xbox live! 80 microsoft points, är det värt ett köp?
Teamwork betyder att jag har någon att skylla i från mig på.
  • 0
Ska man orka spela om det på Hardcore eller vad det nu heter för att få den sista achievementen?
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Citerar Sentinel Excess:
Ska man orka spela om det på Hardcore eller vad det nu heter för att få den sista achievementen?


Hur ska vi kunna svara på om du har lust och ork till det?
  • 0
Inte fan vet jag.
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Någon som vet om DLCt som kommer 29 april kommer att komma ut på ps3 och pc? Enligt vad man tolkar genom allt som står om det så får man det till att det bara är till 360.
  • 0
Citerar jabbeboy:
Någon som vet om DLCt som kommer 29 april kommer att komma ut på ps3 och pc? Enligt vad man tolkar genom allt som står om det så får man det till att det bara är till 360.

Vad är det för något?
"Man ska göra allting minst en gång, utom att möjligtvis slå ihjäl nån som är helt oskyldig" - Stigbjörn
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!