Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Crysis 2


Jag tror att jag någon av de roligaste buggarna i Crysis 2! tre Ceph soldater stod och snurrade runt med en jävla fart, och så fort man skjöt på en flög dom iväg med en helsikes fart
  • 0
Citerar -Slash-:
Jag tror att jag någon av de roligaste buggarna i Crysis 2! tre Ceph soldater stod och snurrade runt med en jävla fart, och så fort man skjöt på en flög dom iväg med en helsikes fart


Hände mig i det första Crysis

Mina nano catalysts (dem man samlar från aliens) verkar försvinna efter vissa banor. Är det en bugg?
En dålig förlorare är någon som förlorar för att han är sämre.
  • 0
  • X
  • X
Citerar Th3 End:
Är Crysis 2 till 360 något att ha? Har varit sugen på att köpa det ett tag nu.

Jag vet redan att PC-versionen är överlägset med stabil skärmuppdatering och ljusår bättre grafik så det behövs inte nämnas.


Till PC är spelet riktigt trevligt och eftersom det är samma spel till 360 så är det givetvis något att ha.
Kött är till för att ätas.
  • 0
Citerar Corfixeen:
Ohja. Det är nog det snyggaste spel jag spelat till konsol, SPn var förvånansvärt bra och MPn får man väl ändå säga är hyfsad. De har nyligen fixat lite småbuggar, så den har ju blivit bättre. Blir även roligare när man kommer upp i de lite högre levlarna.


Låter bra det!

Skaffar det nog snart.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Testade spelet idag och det var faktiskt rätt shysst. Det lilla jag spelade av singleplayern var väldigt trevligt. Multiplayern är lite knasig dock. Vet inte om det är en vanesak men det känns som att man åker skridskor när man sprintar bl a. Mene, får se om det blir ett köp senare. Kunde bara låna spelet ikväll och jag är lite för trött för att sitta uppe och nöta hela kvällen.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Jag köpte det av någon anledning, why o' why...

Multiplayern är totalt Codifierad

DirectX 11 verkar ju inte komma på ett tag heller, har ingen lust att starta singleplayer innan dess
  • 0
Citerar psycobat:
Mina nano catalysts (dem man samlar från aliens) verkar försvinna efter vissa banor. Är det en bugg?


Har hänt mig med, ganska irreterande när man sparar ihop till de dyrare grejerna
Vad är det för mening att äta om man ändå har sylt på?
  • 0
Crysis 2 är mycket snyggare till PC, måste jag säga.


Snyggaste spelet till 360.
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Crysis 2 är mycket snyggare till PC, måste jag säga.


No shit.
  • 0
Citerar Th3 End:
Citerar HellSpawn:Crysis 2 är mycket snyggare till PC, måste jag säga.

No shit.



Words. Flytter på bra på min datorn.
Evil Is Back
  • 0
NVM funkar nu .
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Citerar HellSpawn:
Crysis 2 är mycket snyggare till PC, måste jag säga.


Citerar Th3 End:
No shit.


Citerar HellSpawn:
Words. Flytter på bra på min datorn.


Du är medveten om att TH3 End drev med dig, va?
  • 0
Vilka är era favorit multiplayer banor? och vilka är sämst enligt er?

Själv tycker jag att Skyline är en väldigt soft bana, samt Lighthouse. Men favoriten är nog Wall street
Hatar Evac zone men Impact tar fan priset för den sämsta banan.. körde Instant action på den när jag var bakis, tog 5 minuter sen hade min huvudvärk fyrdubblats och jag höll på att spy
Granata Borschblaaaaah!!!
  • 0
Citerar Galna Slusken:
Vilka är era favorit multiplayer banor? och vilka är sämst enligt er?


Jag gillar de flesta banorna, statue är verkligen inte ROLIG::::...:: !!
Vad är det för mening att äta om man ändå har sylt på?
  • 0
Citerar Galna Slusken:
Själv tycker jag att Skyline är en väldigt soft bana, samt Lighthouse. Men favoriten är nog Wall street
Hatar Evac zone


Wall street, är det den där nattbanan mitt i stan? (Vet inte direkt hur Wall Street ser ut på riktigt)
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Wallstreet är den banan som har ett hus i mitten, sen själva utomhusplatsen är format som en båge runt huset, är bland annat en sprängd buss och ett sånt gammalt statshus med "grekiska" pelare på, nattbana o nattbana, den är inte särskilt mörk så jag antar att du kan kalla det kvällsbana? haha
Granata Borschblaaaaah!!!
  • 0
Jaha, men vad heter den där banan som är mitt i stan och har massa byggnader runt om, typ ett parkeringshus som man kan gå in i, bilar på gatorna.
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Citerar gurage:
Jaha, men vad heter den där banan som är mitt i stan och har massa byggnader runt om, typ ett parkeringshus som man kan gå in i, bilar på gatorna.


Parking garage tror jag.. något med parking iallafall
Granata Borschblaaaaah!!!
  • 0
Citerar Galna Slusken:
Parking garage tror jag.. något med parking iallafall


Parking Deck, såg det i en video
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
så var det ja E det bara jag eller har de flesta PC servrarna blivit riktigt laggiga?
Granata Borschblaaaaah!!!
  • 0
"Serial Code is incorrect" står det för mig nu helt plötsligt när jag försöker logga in.
Vafan?

Edit: Happ, nu funkar det igen.

Spoiler:Nådde eftertexterna för ett par dagar sen... eller vänta, det fanns ingen? :p
Det är fortfarande jättemycket som är oklart i storyn, men spelet var kul iallafall. Ska köra om det på svåraste svårighetsgraden snart.
En dålig förlorare är någon som förlorar för att han är sämre.
  • 0
Tog achivementerna Fastball och Popcorn idag.
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Tog achivementerna Fastball och Popcorn idag.


Har fastball, hur får man popcorn?
Granata Borschblaaaaah!!!
  • 0
Citerar Galna Slusken:
Citerar HellSpawn:Tog achivementerna Fastball och Popcorn idag.

Har fastball, hur får man popcorn?


Popcorn 15
Single Player: Kill 20 enemies with the Microwave cannon.
Evil Is Back
  • 0
Går det att hitta 360 versionen billigt? Omkring 400kr. Eller är det slut med en sådan erbjudande och har nu övergått till normalpris?

Som billigast hittade jag 489kr. Bra pris, undrar bara om exempelvis Mediamarkt säljer det billigare.

Vore trevligt.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!