Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Xbox Live - Skriv era gamertags


Goslinger heter jag på Xbox Live, spelar nu för tiden mest FIFA13. Känn er välkomna att lägga till mig!
Hen kan du vara själv, gubbkärring.
  • 0
ThinkPolecat17 (det var Xbox Live som valde namnet åt mig, hade inte Xbox vid skapandet och behövde live för GTA IV till PC )

Nyligen skaffat Xbox 360 för att lira GTA V, så om nån vill lira GTA Online vore det trevligt.
  • 0
Mr Fiskeh
Jag har en jävla massa spel, bättre att kolla in min lista via Trueachievements.com
150k+ Gamerscore yo
  • 0
Zatoro
Bara att adda mig.
Spelar bland annat GTA V, Assassin's Creed, Halo mm.
  • 0
xxSweeneyTodd

spelar Halo 4, Gears 3, splinter cell blacklist mm.
  • 0
Victolicious, söker folk till Ghosts-klan.
Nothing beside remains. Round the decay of that colossal wreck, boundless and bare the lone and level sands stretch far away.
  • 0
I think this is among the most significant info for me. And i'm glad reading your article. But wanna remark on few general things, The website style is great, the articles is really excellent : D. Good job, cheers
adidas http://www.rhminis.com/scarpe-adidas/604-per-jeremy-economici-l
ogo-atteggiamento-di-scott-m-w-outlet-vendita.html
  • 0
jeppotto
helt enkelt
  • 0
Battlingsolid4, adda gärna!, spelar Gta V, Call of Duty, Forza mm. Se spellistan!
  • 0
HenXagon, spelar mest GTA V atm.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Tom 2mat. Har inte guld men ska skaffa till jul. Spelar Halo och Magic 2013 mest, men alla spel för guld kommer slinka ner!
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
  • tazi
  • tazi
Min gamertag är Meckham

Adda gärna då jag inte har så många att spela online med.
  • 0
Mitt gamertag är Alterien

Blir jätteglad om ni addar!
  • 0
Adda --> admirow <---- Gta 5 och fifa 14 lirad mest (skriv gärna i xbox live pm att ni addat från gamereactor ) Hörs där peeps!
  • 0
Ska skriva lite mer utförligt:

Min gamertag alltså: Blodpixel SWE

30 år, från Göteborg, spelat sedan 1989.

Spelar mest shooters, action och äventyr och en del indiespel och därmed inte så jättemycket online eftersom det är så mycket småkids där. Spelar ingen sport och knappt någon racing.

Däremot är jag fortfarande gravt beroende av Plants vs Zombies Garden Warfare så om någon spelar det är det ju ett plus

Skicka mig gärna ett meddelande om ni addar, jag får inga notifikationer på Xbox One att någon gjort det.
Gamertag: II Linus II
  • 0
Iztaken

Är 20-år och vill gärna spela/hänga med någon jämngammal!
Adda om du känner dig träffad Kram

Tillagt 2014-06-01 21:15:
Citerar SpikeHead:
Gamertag: Jardler SWE

Ska ta och börja lira Borderlands
Någon som vill joina?


Ska adda dig
  • 0
Dark Fjun
"In the land of the blind the one eye man is the king"
  • 0
Lirar gärna Bf4, fifa, cod, minecraft, halo.
Är 17 år, så ingen "p12" varning här inte

GT : Raah PwR
  • 0
Citerar williamcool:
Lirar gärna Bf4, fifa, cod, minecraft, halo.
Är 17 år, så ingen "p12" varning här inte


Addade dig. över 300 k i Gamerscore? You're mad!
Gamertag: II Linus II
  • 0
Phazon821
My signature this is.
  • 0
Två stycken acca och en tog bort mig dirr när jag skicka party invite .. Okej
  • 0
Adaell

Kör Xbox One med spel som Titanfall och senare i år Halo.
Kan köra 360-spel också men det är Xbone som används mest just nu. Kommunicerar endast via Skype.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
"Swedish gentlemans crew"
finns på Fb och Social club
bara höra av sig.
lirar Gta v, Fps, Forza 4.. osv
(stil & fason är viktigt)
  • 0
YMIM
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!