Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bästa GTA spelet?


Jag säger nog GTA IV. Men jag har goda minnen av de andra... speciellt Vice City.
  • 0
  • Missing Avatar
  • 121
kan redan nu säga
1 gta IV
2 gta san andreas
3 gta 3
4 gta vice city
5 gta 1
6 gta 2
  • 0
1.GTA 4
2.GTA : Vice City
3.GTA : San Andreas
4.GTA : Vice City Stories
5.GTA 3
PSN=limonass
  • 0
Viceo city är bäst. Inget klår det tyvär. Fyran är inte ens nära...
In the name of all that is holy, blow his fucking head off!
  • 0
  • Roo
  • Roo
GTA IV har gått om Vice City för mig nu.
Sköntåse.
  • 0
Citerar _freddan_:
Viceo city är bäst. Inget klår det tyvär. Fyran är inte ens nära...


Både GTA IV och San Andreas klår Vice City med hästlängder.
  • 0
Om jag får göra min röst hörd

1. GTA IV
2. GTA: San Andreas
3. GTA: Vice City
Youtube: Tomas Varg - Gamer sedan 1985 - Gr-medlem sedan 2003
  • 0
GTA III/GTA IV (Inte bestämt)
GTA: Vice City
GTA: San Andreas
GTA 2
GTA
  • 0
GTA IV och GTA II
Story>Gameplay>Graphic
  • 0
I dagsläget är ju inga spel "lika bra" eller bättre än nutida spel (om man inte tänker nostalgiskt) så antagligen är GTA IV bäst, även om jag inte spelat det. Dock gillar jag Vice mer än San Andreas men det kan ju bero på musik, omgivning och stroy. Föll aldrig för gangsta' grejen.
  • 0
GTA 2, lätt.

GTA IV imponerade inte på mig så jag bytte in det efter releasedagen.
ballz of steel
  • 0
Citerar Roo:
GTA IV har gått om Vice City för mig nu.


Samma här. Och jag som älskade Vice City. ^^
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar kry1_rygar:
GTA IV imponerade inte på mig så jag bytte in det efter releasedagen.


Jag hoppas du ljuger. Annars får du ta dig till närmaste sjukhus så fort som möjligt...
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dfcs
VICE CITY!!!!!!!!!!!!!!!! och GTA IV
  • 0
  • Vebe
  • Vebe
Tycker helt klart San Andreas var bäst. Bättre musik på stationerna, roligt med kända skådisar bland rösterna. Enda namnet jag kände igen nu var Bas Rutten som de gjort motion capture på i fightingen.
Tyckte definitivt bättre om karaktärsgalleriet i SA rent allmänt. Jag saknar min bmx, tatueringarna och skojiga frisyrer. Och när fan får jag mina flip-flop? Varför kan jag inte levla mina skills?

Men visst, spelmekaniskt är GTA IV bäst. Så länge inte skiten fryser vill säga.

GTA: SA = 10
GTA IV = 8
"We live on a placid island of ignorance in the midst of black seas of infinity, and it was not meant that we should voyage far.." - H.P. Lovecraft
  • 0
Måste säga att San Andreas var den sämsta delen hittills i serien, gillade inte alls Boyz N' Da Hood-temat. Usch.

Det bästa hittills är med hästlängder Vice City, atmosfären Rockstar lyckats bygga upp i det spelet är otrolig. Vet inte hur många timmar jag spenderat med det spelet...
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
  • 0
De föregående GTA spelen framstår som skit i jämföresle med GTA IV så min topp tre lista ser ut som följande:

1. GTA IV
2. Vice City
3. GTA III
Diablo III <3
  • 0
Citerar White Devil:
De föregående GTA spelen framstår som skit i jämföresle med GTA IV så min topp tre lista ser ut som följande:

1. GTA IV
2. Vice City
3. GTA III


Samma här

Tillagt 2008-05-04 13:19:
Citerar free_mountain:
Måste säga att San Andreas var den sämsta delen hittills i serien, gillade inte alls Boyz N' Da Hood-temat. Usch.

Det bästa hittills är med hästlängder Vice City, atmosfären Rockstar lyckats bygga upp i det spelet är otrolig. Vet inte hur många timmar jag spenderat med det spelet...


Eller njaa, håller med lite här också. Svårt att säga. De har så olika stil. Men det var nog trots allt skönare för sin tid att lira Vice City.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
1. GTA III och LCS utspelar sig i Liberty City, vilket helt klart gör dom bäst enligt mig. Det gör ju iochförsig GTA IV också men jag har inte provat det än. Så delad förstaplats på III och LCS, nu vet jag att III var mycket mer nytänkande och satte en milstolpe i spelvärlden men listan är baserad på hur mycket kul jag haft med spelen.
2. När jag äntligen hade fått tag i San Andreas behövdes det hävstång för att slita mig från tvn. Älskade hela statsgrejen, (förutom hunger, jävla skit), dual wield vapen, cyklar, Hydran, och dom öppna landskapen. Och multiplayer! Hade så jävla roligt med 2player-läget. En kör medans den andra pepprar sönder polisbilarna, och katana-dueller på dom högsta hustaken. Hatade däremot hela 'gangsta-nigga-mothafucker' grejen däremot. Storyn var lite bättre än treans (men långt ifrån lika bra som LCS) men lite mindre användning av ordet nigga och liknande hade varit uppskattat, allt kändes överdrivet, särskilt Ryder.
3. GTA 2 var det första GTA-spel jag spelade, och wow vilken känsla! Kan synd nog inte skriva så mycket om det då jag knappt kommer ihåg nånting. Spelar jag det idag är det skittråkigt, men då var det världens bästa spel.

Jag har spelat Vice City men fann det aldrig lika roligt som dem andra, (kanske för att jag skaffade det väldigt sent, efter SA hade släppts faktiskt).
Ball of the Bums.
  • 0
Självklart fyran, det är inte bara bästa GTA spelet. Utan bästa spelet.
'Prepare for unforeseen consequences'
  • 0
1. GTA IV
2. GTA Vice City
3. GTA San Andreas
  • 0
Citerar Bobbou:
1. GTA IV
2. GTA Vice City
3. GTA San Andreas
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar Bobbou:
1. GTA IV
2. GTA Vice City
3. GTA San Andreas


Ja, San Andreas är på tok för jobbigt för mig eftersom man måste till exempel träna upp sina skills med olika fordon. Såklart är det inte ett måste, men om man vill klara det 100% (som jag alltid vill och gör) så.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Citerar Bobbou:
1. GTA IV
2. GTA Vice City
3. GTA San Andreas



Citerar kry1_rygar:
GTA IV imponerade inte på mig så jag bytte in det efter releasedagen.


A man can be an artist... in anything, food, whatever. It depends on how good he is at it. Creasey's art is death. He's about to paint his masterpiece.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!