Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bästa GTA spelet?


San Andreas för det är det ända man kan hoppa fallskärm på. Och jag älskar fallskärmshoppning. Men ghetto-stilen är töntig. Så annars Vice City.
"Vote me for årets troll!"
  • 0
Det blir så tråkigt att lira Vice City efter ett tag eftersom det saknar den brillianta landsbyggden San Andreas innehåller
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Utan tvekan San Andreas.
The fuzz is here!
  • 0
Citerar krark:
Ingen aning


Du var tio år gammal om jag räknar rätt då det släpptes 2002.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Gillar verkligen inte karaktärsutvecklingen i Vice City heller, i San Andreas tycker jag att folk utvecklar en mycket starkare personlighet.
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Jag tycker lätt Vice City.
Ron Paul 2012!
  • 0
Citerar Ribcage:
Du var tio år gammal om jag räknar rätt då det släpptes 2002.


Minns att jag spelade Vice City ungefär när San Andreas släpptes och San Andreas ett halvår senare
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Citerar krark:
Minns att jag spelade Vice City ungefär när San Andreas släpptes och San Andreas ett halvår senare



Ah, så du spelade Vice City när det var gammalt med andra ord? Blir kanske inte samma sak då. Sen lämpar sig nog inte spelet för 10-åringar som nog aldrig sett ett avsnitt Miami Vice eller sett filmen Scarface.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar Ribcage:
Ah, så du spelade Vice City när det var gammalt med andra ord? Blir kanske inte samma sak då. Sen lämpar sig nog inte spelet för 10-åringar som nog aldrig sett ett avsnitt Miami Vice eller sett filmen Scarface.


Det var inte gammalt för mig, det var det första spelet jag lirade som hörde till den generationens konsoler

Förstår mig verkligen inte på Miami Vice eller Scarface, jag älskar dock Boyz N the Hood(inspiration till san andreas....)
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Citerar krark:
eller Scarface


"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Även om Vice City ägde ÄR San Andreas redan historia
  • 0
Citerar Ribcage:
eller Scarface


Cmon, den suger allvarligt talat, sjukt dålig film
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Citerar krark:
Cmon, den suger allvarligt talat, sjukt dålig film


Allvarligt talat så har du sjukt hemsk filmsmak. Sjukt.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar Evil Chicken:
San Andreas story är helt otroligt underbar. ;3

Tillagt 2008-03-30 18:36:
Samt röstskådisarna.


Fast storyn representerar gangstakulturen väldigt dåligt

Tillagt 2008-03-30 18:39:
Citerar Ribcage:
Allvarligt talat så har du sjukt hemsk filmsmak. Sjukt.


Det kan hända, gillar inte film som medium, känns så vekt i gämförelse med spel
Men Boyz n the hood äger Scarface och San Andreas äger Vice City
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Citerar Evil Chicken:
Jag spelar hellre som någon gängmedlem än någon Montana-nisse.


Jag med, mycket heldre, men jag hadde gärna sett att dom aimat lite mer åt det hållet, gänghållet alltså
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Jag tycker Vice City är det bästa. Jag hoppas, hoppas, hoppas att GTA IV ska bli ännu bättre!
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Vad hände egentligen om man fick 100% i gta 2? Klarade inte allt på sista banan....
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Vice City är det bästa. Tyckte San Andreas kändes för sunkigt och ofokuserat.

(har ej kört Gta III)
Even if one's head were to be suddenly cut off, he should be able to do one more action with certainty - Ghost Dog
  • 0
Vice City är ju kul, men GTA IV kommer nog att bli det bästa GTA spelet.
Ok you Primitive Screwheads, listen up! You see this? This... is my boomstick! The 12-gauge double-barreled Remington. S-Mart's top of the line. You can find this in the sporting goods department.
  • 0
lätt San Andreas som har störst bredd
  • 0
GTA III är helt klart det absolut bästa Grand Theft Auto spelet, följt av Vice City
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Citerar Hroth:
(har ej kört Gta III)


Du har du en hel del bakläxa att se fram emot. Grand Theft Auto III är nämligen seriens absolut bästa spel.
Ta det tillbaka
  • 0
Citerar Voodoo Doll:
Du har du en hel del bakläxa att se fram emot. Grand Theft Auto III är nämligen seriens absolut bästa spel.


Aldrig faktist orkat spela igenom 3an, tyckte det va så blekt i gämförelse med SA och VC
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!