Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bästa GTA spelet?


Om man säger hur bra spelet var när det kom ut så är det överlägset
GTA III. Det skapade en helt ny genre för det första
It's not a message I ever intended to convey in words
  • 0
GTA: SA pWnzz!!
  • 0
Citerar CrazyKubrick:
Det skapade en helt ny genre för det första


Eh?
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Citerar Caleb:
Eh?


Exakt, vad är vilken är genre för GTA 1 och 2 jämfört med 3 och fram?
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
San andreas, men bara för att det är bättre på fordon, grafik, vapen m.m
det är det bästa kvalitetsmässigt, men min favorit är föralltid Vice City, jag älskar det spelet och jag kommer aldrig ändra mig
Garçon means boy.
  • 0
GTA 1 och 2 är ungefär lika bra, kan inte riktigt bestäma mig för vilket som är bäst, båda två är dock bättre än GTA 3, vice och san andreas.

Jag fastande aldrig för något av de senarenämnda spelen utan fann dom tämligen tråkiga, visst 3an var ju en jävla uplevelse precis när det kom men jag tröttnade på ett par timmar. Förhoppningsvis kan nr IV vinna över mig men jag är skeptisk till det, vi får se.
Where are your friends tonight?
  • 0
Få se nu...

Roligast humor: GTA SA/III

Snyggast: GTA Vice City

Röjigast: GTA III

Bäst story: GTA San Andreas

Haraldirg fastnat för de äldre GTA, tyckte att de var krångliga och enformliga.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Är inget fan av GTA serien överhuvudtaget men har spelat igenom allihop och Vice City är klart bäst.
Diablo III <3
  • 0
Klarade 2an först, sen vc och sen SA, så när jag provade 3an var det ganska dåligt
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
GTA 2 är hur roligt som helst. San Andreas är också väldigt roligt. Någon av dom två iallafall.
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0
Citerar Ribcage:
Exakt, vad är vilken är genre för GTA 1 och 2 jämfört med 3 och fram?


Inte nog med det, utan att GTA3 inte var det första 3d-free roaming spelet (om han nu syftade på det), då spelet Body Harvest var långt före med det.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Tycker nog att GTA San Andreas är bäst.
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dfcs
Im dreaming of a vice city?
Vice city avr jätte nice!! helikoptrar och motorcyklar och nice story ncie miljö! sen e 1 och 2 an va också ganska nice
  • 0
GTA: San Andreas är det spelet med störst ytor. I Vice City, känner jag mig instängd. Att bara gasa runt i Miami-miljö, blir väldigt tjatigt. Men att kunna välja mellan San Francisco, öken, landsbygd och skog, är guld värt. GTA: SA är också det spelet, som jag anser, har mest valfrihet och variation.
  • 0
GTA Vice city är nog det spel i serien jag gillar bäst. Haft väldigt roligt med alla 5 dock inklusive diverse expansioner.

Bästa flygplanen var dock i GTA 3. Då var det lite utmaning åtminstånde.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
GTA SA.
Jag tycker att första och London-expansionen är nu nästintill ospelbara, då kameran inte hänger med i snabba svängar när man kör utan fortsätter längs gatan i någon sekund...
Andra spelet var det första jag någonsin spelade i serien och jag tycker att det är nästan briljant för att vara ett PlayStation-spel. Man blir lätt road av det än idag.
Tredje spelet har jag precis införskaffat så jag har inte hunnit spela så mycket av det, men än så länge har det varit roande.
Vice City har jag aldrig prövat men lär köpa det efter att jag klarat tredje (går i helt fel ordning, jag vet...)
Slutligen, San Andreas. Ett av de bästa spel jag någonsin spelat. Kan vara riktigt svårt ibland och man kan lätt få små utbrott efter femtioelfte gången man gjort ett uppdrag och misslyckats (särskilt flygningarna), men det är ändå ett av de bästa spelen jag någonsin spelat.
Falskt: Höga spelpriser förekommer pga piratkopiering. Sant: Piratkopiering förekommer pga höga spelpriser.
  • 0
Vice City. Avskyr San Andreas för hela kulturen kring det.
Il Capitano
  • 0
Vice City, Absolut
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
San Andreas eftersom det är så stort och finns massa småjobb att uträtta hela tiden. Spelar fortfarande lite grann trots det var år sen man klarade det.
  • 0
Citerar CF_360:
Vice City, Absolut


De flesta verkar tycka det. Mest yngre som säger SA verkar det som.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
  • Roo
  • Roo
Jag gillar GTA3 mest faktiskt, det var så jävla fantastiskt när det kom.
Sköntåse.
  • 0
Är det bara jag som verkligen ogillar färgerna i Vice City?
Alla byggnader är i någon äcklig/glåmig grårosa som är sjukt deprimerande

De flesta verkar tycka det. Mest yngre som säger SA verkar det som.

Räknas 16 som yngre?

Tillagt 2008-03-30 18:13:
3. Vice City
2. 2an
1. San Andreas
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Citerar krark:
Räknas 16 som yngre?


I fallet dig och mig så ja. Yngre är självklart en relativ term. TP, jag och många andra tyckte att VC var bättre. Fast hur gammal var du när det släpptes?
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
gta san andreas e nog min favourite
@captainmaakasu
  • 0
Citerar Ribcage:
I fallet dig och mig så ja. Yngre är självklart en relativ term. TP, jag och många andra tyckte att VC var bättre. Fast hur gammal var du när det släpptes?


Ingen aning, spelade det hur som helst inte på första dagen...
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!