LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Bästa GTA spelet?


      Vice City, helt klart.
      "Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
      • 0
      Kan inte förstå hur folk tycker om Vice City. Spelade det för ett par dagar sen med minnena om ett underbart spel som var närapå perfekt, och vad finnner jag? Ett spel med världens jobbigaste sikte, oförmåga att kunna gå och skjuta samtidigt och med pissjobbig framerate så fort något större händer på skärmen. Dock så är musiken ljuvlig.
      • 0
      Jag tycker dom blir bättre och bättre.
      Jag får väl ta min egen ciggarettändare och gasa ihjäl mig då.
      • 0
      San Andreas tycker jag faktiskt är bäst. Jag tycker att städerna, stämningen, gängkulturen och allt är helt underbart. Dessutom så tycker jag att storyn på Sa är helt otroligt bra. Vice City är också ett otroligt bra spel.
      Sweet: Look at you, your dressed like a hooker! Kend'l: Oh, and i guess you two would know what a hooker looks like. CJ: You two say it like its a bad thing
      • 0
      Jag tyckte Vice City va bäst, tills jag klarat ut San Andreas på 100% och sedan testade VC och SA sida vid sida, VC va grått, fult och jobbigt i jämförelse
      And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
      • 0
      • Missing Avatar
      • NKVD
      GTA III
      Det är varmt i Sydamerika. Sköt dig nu, och försök vara trevlig.
      • 0
      San Andreas e bäst!!!!!!!
      • 0
      Citerar NKVD:
      GTA III

      Håller med var grymt roliga uppdrag
      • 0
      Citerar NKVD:
      GTA III


      Japp.
      "I know I ain't doing much, doing nothing means a lot to me" - Bon Scott
      • 0
      GTA: Vice City, 80-talet är bäst!
      Persona 4 och Psychonauts är bäst!
      • 0
      Kommer ihåg första gången jag spela GTA, det första vill säga. Helt sjukt kul hade jag med det, kan inte komma på på rak arm något spel som varit så roligt! Idag kan man dock småflina lite åt det men spelet är fortfarande mycket bra! Min personliga favorit är utan tvekan 3an då den revulotionerade hela branschen. Vice City är en förfining av 3an med ett grymt tema och bra musik. Men nej 3an är min stora favorit! Flash FM liksom, sjukaste radiokanalen i världen!
      My name is Jeff.
      • 0
      Får snart GTA Trilogy till Xbox, ska spela igenom alla igen(hade de på PS2 innan) och se vad min uppfattning blir.
      • 0
      GTA: Vice City
      • 0
      Vice City är grymt, tror det är bättre än San Andreas.
      • 0
      Citerar Saigon:
      Kan inte förstå hur folk tycker om Vice City. Spelade det för ett par dagar sen med minnena om ett underbart spel som var närapå perfekt, och vad finnner jag? Ett spel med världens jobbigaste sikte, oförmåga att kunna gå och skjuta samtidigt och med pissjobbig framerate så fort något större händer på skärmen. Dock så är musiken ljuvlig.

      Det ligger antagligen en stor dos nostalgi.

      Men hade Vice City samt San Andreas släppts vid samma tidpunkt, med samma förutsättningar, så är jag tvärsäker på att Vice City hade varit det bättre spelet.
      • 0
      GTA 1 och San Andreas

      Vilket GTA är våldsammast? har det att göra med hur bra det är?
      Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel.
      • 0
      Ifall man tycker våld är roligt så
      My name is Jeff.
      • 0
      Citerar Redfield4ever:
      GTA: Vice City, 80-talet är bäst!


      Word!
      Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
      • 0
      Vice!!!
      King Ring....
      • 0
      • Missing Avatar
      • NKVD
      GTA III, helt underbart. Precis som Midtown Madness 2.
      Det är varmt i Sydamerika. Sköt dig nu, och försök vara trevlig.
      • 0
      GRAND THEFT AUTO VICE CITY
      • 0
      GTA III funkade inte på burken min, tyvärr.

      Vice City lirade jag riktigt mycket och jag älskade det!

      San Andreas har jag spelat mest av alla de tre och den är nog min favorit.
      • 0
      Ettan självklart, RETRO <3

      Annars, så SA..
      That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
      • 0
      GTA:Torsås
      - sweet as sweetness, dark as darkness -
      • 0
      Jag måste nog säga San Andreas, för det är den del jag har mest minnen ifrån. Trean ägde jag aldrig och Vice City fanns i mina ägor en väldigt kort stund bara.

      Trean måste jag nog säga är tråkigast av de tre nya, då jag inte gillar Liberty City... Känns för steril på nåt sjukt sätt.

      Tacka vet jag San Andreas med simmöjligheterna, att åka ut på landet och att hoppa fallskärm.

      Ge mig GTA 4 nu innan jag dör!!!
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!