Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bästa GTA spelet?


GTA IV.
I do not know what to say.
  • 0
Vice City. Jag gillade inte alls IV.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Citerar iJoker III:
GTA IV.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Det bästa GTA-spelet är utan tvekan Vice City. Det som gör det överlägset bättre än alla andra spel i serien är 80-känslan. Musiken, grafiken, storyn och lekfullheten.. Allt är underbart.
  • 0
Gta IV.
I'm a luigiiii yahååå
  • 0
San Andreas all the way!
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
San andreas.
Älskar det spelet
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0
San Andreas.

GTAIV var för seriös, enligt mig.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
Citerar Spartan Samuel-034:
GTAIV var för seriös, enligt mig

Aa känns som det. Men 4an är ju det ända spelet som inte har hållt efter genomspelningen. Det finns inget att göra i staden om du inte är kreativ själv

San Andreas
Vi ska tillbaka!
  • 0
chinatown wars
Fuck Yeah.
  • 0
Om det ska var något som man verkligen kan spela så ska det vara Grand Theft Auto: San Andreas.

Fick dock inte behålla det särskilt länge på grund va att mor min ko in och såg mig slå ner en kille med knogjärn. Jippi!
Chuck Norris Grew A Beard At The Age Of Eighteen. Seconds.
  • 0
Vice City/San Andreas, kan inte bestämma mig.
To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
  • 0
Vice City absoult. Känslan av tropisk äventyr och att gå längs stranden och hawaii sjorta. Härlig gameplay och story. Jag älskade att bara glida runt och njuta av solnedgången på stranden. Även San Andreas med all öppen landskap som bergen, lantbruken och öknen. Och att det är en hel stat att glida runt i gav mig känslan av stor frihet.
Anders Morris
  • 0
Förlåt för alla felstavade ord. Det ska egentligen stå:

... på grund av att min mor kom in och såg...
Chuck Norris Grew A Beard At The Age Of Eighteen. Seconds.
  • 0
san andreas, vill se nya GTA i den miljön oxå!
hood:et är bäst helt enkelt!
  • 0
San Andreas helt klart är bäst utan tvekan. Kommer ihåg alla minnen som femton åring på release dagen och njöt av spelet. Bra story, bra frihet och action och grymma karaktärer. Älskade verkligen känslan, det var speciellt.

Tillagt 2014-09-11 18:49:
Citerar Vapor17:
Citerar Artillery Force:Citerar iJoker III:
GTA IV.

Men där kan man ju inte köra skördetröska på stranden


I fyran och femman kan man inte ens hoppa upp på bil tak och skjuta villt medans den åker.
Anders Morris
  • 0
Vice City
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
GTA: San Andreas och/eller GTA V.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
San Andreas.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
San andreas och 5an
  • 0
GTA-spelet*

Varför rättar ingen titeln?

Och varför finns tråden ens? Borde detta inte tas i någon slags almän GTA-tråd? Har inte vart intresserad av GTA sen 2, men 5 är jag intresserad av.
Nya~
  • 0
Vice City all the way
My signature this is.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!