Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bästa GTA spelet?


Fyran och san andreas. Dom är bra på olika saker så dte är svårt att säga vilket som är bäst
  • 0
1. Grand Theft Auto San Andreas
2. Grand Theft Auto 2
3. Grand Theft Auto IV
4. Grand Theft Auto Vice City
5. Grand Theft Auto 3


Baserat utifrån underhållningsvärde, inte spelkvalitet.
An obstacle is just something you haven't brutally slaughtered yet.
  • 0
Själv tycker jag GTA Vice City är bäst.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Jag tycker nog San Andreas är bäst. Även om jag tycker 3:an också är fantastiskt bra
Like a BOUSE!
  • 0
1. IV
2. ChinaTown Wars
3. III
4. San Andreas
5. Vice City
'Prepare for unforeseen consequences'
  • 0
...eller så kan San Andreas klå upp alla de andra.....

-GTAfreak-
Juhla Mokka pitäisi kieltää karkoituksen uhalla. -Minä
  • 0
Första GTA och sedan GTA vice city
va...
  • 0
Jag säger San Andreas, tätt följt av Vice City. Jag älskade friheten och miljöerna i SA men stämningen och känslan är nog ändå bättre i VC.
Also known as Pennywise the dancing clown
  • 0
Vice City.
<(&#3232;_&#3232;<) <------ Mad Kirby !?
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dfcs
Vice City!
  • 0
1. IV
2. San Andreas
3. II
4. Vice City
5. III
  • 0
Jag gillar alla på olika sett. GTA IV för storyn, Grafiken, Detaljerna. Vice City för huvud personen. San Andreas för att det fanns lantbyggd, tre städer, Massa med roliga prylar så som fallskärmar, Nattkikare mm.

Varför gilla en när man kan älska alla!
Hey! Mr. Tambourine Man, play a song for me
  • 0
1. IV
2. San Andreas
3. III
4. Vice city
5. I
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
Grand Theft Auto: San Andreas
  • 0
Vice City, San Andreas, Chinatown Wars.
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
San Andreas utan tvekan, bästa storyn, roligaste värld samt roliga vapen. Men ljudet i San Andreas är typ det sämsta i GTA serien. Låter ju som om pengarna tog slut vid den fronten
Battlefield 3
  • 0
Min favorit i serien är definitivt San Andreas följt av 3:an. Anledningen till att jag gillar SA är till stor del pga friheten spelet ger en. Otroligt många extra grejer som man kan göra när man tröttnar på huvuduppdragen. Tycker även spelet är välgjort med trevliga miljöer och en gigantisk karta. Storyn var väl kanske inte den bästa men det vägs upp av uppdragens mångsidighet. Tyckte även om att jag aldrig kände mig fast på samma ställe utan att jag hela tiden kom framåt i spelet.

Andra saker som jag gillar är att man kan flyga flygplan och helikopter vilket gjorde att man kunde få ett helt nytt perspektiv av städerna och landskapen. Gillar även att man kan öka sina "stats" inom olika områden.

+ Första GTA spelet där man kunde simma, fanns ju ingenting mer irriterande än att råka köra ner i vattnet i GTA III samt Vice city.

Aye
  • 0
IV och San Andreas.
  • 0
GTA III och IV högst, sen kommer Vice City direkt efter.
  • 0
San Andreas tycker jag är bäst!
[RKR] Dante 7979. You have two main groups of trolls: mountain trolls and woodland trolls.The rest are internet trolls.
  • 0
The Lost and Damned tkr jag e bäst glida på motorvägen med Highway star dundrandes i högtalarna medans man spränger bilar med hagelbössan kan de bli bättre ;)??
Människor. Snart förbjudna ombord på flygplan av säkerhetsskäl.-Mikael Sundberg
  • 0
Citerar icepepsii:
Jag gillar alla på olika sett. GTA IV för storyn, Grafiken, Detaljerna. Vice City för huvud personen. San Andreas för att det fanns lantbyggd, tre städer, Massa med roliga prylar så som fallskärmar, Nattkikare mm.

Varför gilla en när man kan älska alla!


Sant!
Tjolahopp
  • 0
Citerar icepepsii:
Jag gillar alla på olika sett. GTA IV för storyn, Grafiken, Detaljerna. Vice City för huvud personen. San Andreas för att det fanns lantbyggd, tre städer, Massa med roliga prylar så som fallskärmar, Nattkikare mm.

Varför gilla en när man kan älska alla!


Mhm.

Men jag älskar VC extra pga 80-tals känslan.
  • 0
San Andreas, no doubt! Sedan kommer GTA II, och efter det GTA IV. Bra spel allihopa dock.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Vice City!
"I've made a huge mistake
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!