LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Bästa GTA spelet?


      Första GTA är det enda av dom jag gillar. De andra suger.
      Jag har fisk i fickorna
      • 0
      GTA Vice City mina vänner 80-talet är kung
      Persona 4 och Psychonauts är bäst!
      • 0
      Jag hade den bästa upplevelsen med GTA 2, för att det var det första jag spelade. Däremot tycker jag GTA IV är "det bästa" av dem. Grafiken, designen, karaktären och den stora staden.
      I used to take an arrow in the knee, but then I took a sweetroll instead
      • 0
      Antingen IV eller Vice City. Kan inte riktigt bestämma mig.
      Ischlo Pischlo!
      • 0
      Jag kan säga att jag inte hade några som helst förväntningar på GTA IV, den enda anledningen till att jag köpte det var på grund av att jag fick 13 månader live och MS Points på köpet. Så jag hade aldrig köpt det om det inte vopre för det.

      Efter att jag hade köpt det så tog det mig nästan två dagar att bara ta av plasten från fodralet. Hade helt enkelt inte så värst mycket sug av att spela spelet.

      Nu har jag i alla fall gjort det och vad ska man säga. Herregud! Jag är mållös. Att en människa kan säga att det här inte är det bästa spelet i GTA serien kommer jag aldrig kunna förstå.

      GTA IV är lätt det bästa spelet i serien.

      If you fuck with Roman then you fuck with Niko and if you fuck with Niko;
      You don't fuck, you GET fucked!
      The fuzz is here!
      • 0
      1. IV
      2. San Andreas
      3. Vice City
      4. III
      5. Liberty City Stories

      De andra har jag inte testat...
      • 0
      1. IV
      2. San Andreas
      3. III
      4. Vice City Stories
      5. II
      6. Liberty City Stories
      7. Vice City
      • 0
      San andreas är det bästa gta spel enligt mig.
      • 0
      IV är bäst
      • 0
      GTA Vice City är bäst! Musiken och alla höjdlöst roliga karaktärerna gör det magiskt! Om man bara hade en 360 så hade jag defenetivt köpt 4:an första dagen!
      "Death is terrible for anyone. Young or old, good or evil, it's all the same. Dead is impartial. There is no especially terrible death. That's why death is so fearsome"
      • 0
      Jag har bara spelat Vice City och San Andreas, men där är Vice City en klar vinnare. Trevligare miljöer och mycket bättre story än San Andreas "gang bangande".
      • 0
      GTA III
      Vice City
      San Andreas
      II
      Liberty City Stories
      Vice City Stories

      Och IV har jag inte kört så jag kan inte utala mig om det.
      I not like everybody else
      • 0
      Har inte kört GTA IV än men gillar Vice City mest, det är nån skön udda känsla när man kör det. San Andreas är mer dataljerat men är ändå lite skummt, svårt att förklara...
      Det beror på hur man ser det
      • 0
      GTA IV är det enda jag gillar.
      Nigga Stole My Yoshi!
      • 0
      Längtar till slutet av 2009 redan För då skulle ju GTA "5" komma! (Ryktas det ju om)
      • 0
      Citerar ThaNooB:
      Längtar till slutet av 2009 redan För då skulle ju GTA "5" komma! (Ryktas det ju om)

      Så snabbt tror jag inte det kommer.
      Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
      • 0
      I senaste Gamereactor så står det lite om nästa GTA, och ja, det ska komma då i slutet av nästa år"! Spelet kommer inte heta GTA 5 utan typ GTA och något om Vice city. Då spelet kommer handla om Vice City.
      Youtube: Tomas Varg - Gamer sedan 1985 - Gr-medlem sedan 2003
      • 0
      Dammar av denna tråd om det bästa GTA spelet nu när alla (?) har klarat GTA IV. Så vilket GTA är ditt favorit? Uppge gärna till vilket format.

      1. GTA-SA
      2. GTAIV
      3. GTA-VC
      4. GTA-VCS
      Youtube: Tomas Varg - Gamer sedan 1985 - Gr-medlem sedan 2003
      • 0
      Dammar av denna tråd om det bästa GTA spelet nu när alla (?) har klarat GTA IV. Så vilket GTA är ditt favorit? Uppge gärna till vilket format.

      1. GTA-SA
      2. GTAIV
      3. GTA-VC
      4. GTA-VCS
      Youtube: Tomas Varg - Gamer sedan 1985 - Gr-medlem sedan 2003
      • 0
      jag är så j*vla besviken på att inte rockstar gjorde gta IV direkt på pc också. nae man ska vänta på att det kommer ut på pc eller ska man köpa PS3(5000-4000) eller xbox 360 (2000-4000kr). vissligen är xbox billigare om man inte vill ha en hårdisk i men det vill man ju ha så det kostar 4000 eller 3000kr. tänk rockstar alla har inte dom där tusenlapparna så att man kan gå och köpa dom kosolerna som just gta IV finns på dom måste ju göra till alla konsoler som fortfarande säljs i butikerna.
      • 0
      Citerar Redfield4ever:
      GTA Vice City mina vänner 80-talet är kung

      Instämmer min vän, instämmer.
      • 0
      Vice City är det bästa lätt!
      Jag är Gud - En rock'n'roll-profet
      • 0
      San Andreas är överlägset bäst. Ignorera mitt två månader gamla inlägg lite högre upp på sidan.
      • 0
      Väldigt svårt att säga. Både Vice City, San Andreas och IV är alla sinnessjukt bra. Vice city har den bästa musiken, San Andreas är störst och IV har en jävligt bra story. Så jag säger alla tre.
      • 0
      • Missing Avatar
      • Dfcs
      Vice city så grymt bra!!
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!