Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel alla tycker om förutom du


Citerar Linsig:
Måste vara Counter Strike. Jag förstår inte tjusningen, då är HL2: Deathmatch ljusår roligare. Likaså Team Fortress I


Word (sa samma sak på sidan innan)
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
Ett spel jag absolut inte gillar det är cs, jag värkligen hatar det det är sämst grafik om man frågar mig....fast alla älskar det... men jag spelade det förut...

Tillagt 2007-12-17 12:24:
Och sen så är det näst intil omöjligt att köra online för det är bara cs freaks och de äger för fan=)
If you mess whit the best you die like the rest!
  • 0
Jag har aldrig gillat Super Smash Bros serien trots att jag egentligen inte är särskilt dålig på det. Har säkert blivit tvingad till att spela åtminstone 40 timmar hos diverse polare. Vet dock inte riktigt vad det är som jag inte gillar... Mest upplägget troligen.
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
  • Missing Avatar
  • nait
Citerar Freddas:
Jag har aldrig gillat Super Smash Bros serien trots att jag egentligen inte är särskilt dålig på det. Har säkert blivit tvingad till att spela åtminstone 40 timmar hos diverse polare. Vet dock inte riktigt vad det är som jag inte gillar... Mest upplägget troligen.


har inte heller riktigt hittat tjusningen i det spelet..
Sharkoon Rebel value etd | be quiet! 650w | Gigabyte P35 | E6750 @ 2,66ghz | 2gb ocz | 1900xt 256mb | Seagate 250gb | Hp w2207h 22" Wide
  • 0
Super Smash Bros Melee kändes alldeles för likt första Super Smash Bros (till N64) tyckte jag. Blev besviken.
  • 0
Mario Kart till Super Nintendo.
Dålig sikt, obegriplig sladdkontroll.
Det var säkert ett kungspel när det kom, men tiden har hunnit ikapp och sprungit flera mil framåt. Att spela det nu är som att hyvla av ett lager hud varje sekund och salta imellan.
  • 0
God of War 2 och specielt 1an, fattar inte alls.

Final Fantasy XII var ingen höjdare heller, höll inte alls lika bra som dom andra
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Tetris-varför all denna hyllning?

Samtliga Tomb Raider spel, så fruktansvärt trista.

Strategispel.
  • 0
Need for Speed-serien sedan Underground. Så löjligt med all sub-culture, speciellt när det är EA som står vid rodret.
Do you have any good old ham?
  • 0
Halo spelen måste jag svara
All things either good or ungood
  • 0
Min röst faller på Metroid Prime Hunters till Nintendo DS.
Spelet var enformigt, musiken var trist, storyn var kass och...ja, en jättestor besvikelse, helt enkelt.
Placeholder
  • 0
Street fighter, final fantasy, counter strike och WoW.
The hand of faith is moving and his finger points to you!
  • 0
Metal Gear Solid 4: Guns Of The Cutscenes
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!