Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel alla tycker om förutom du


Gears of War och CS.
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Blir nog Half Life, körde igenom typ halva 2an..... total slösning med tid enligt mej......
Life is a glitch
  • 0
GTA spelen tycker jag är oerhört tråkiga, eller första halvtimmen är faktiskt riktigt rolig sen så är det ju bara skit resten och man vill ju bara spy på skiten.
Kom igen nu Britt-Marie! Kör för fa-an!
  • 0
Citerar Cesc_Fabregas:
Runescape.....Dåligt.


Denna tråden skulle du skriva spel som du hatar, som typ alla andra gillar......
Life is a glitch
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dfcs
halo och zelda
  • 0
Citerar Mutant1988:
World of Warcraft... Tidsödande skräpspel i min mening.
  • 0
halo,zelda,metroid
kädR
  • 0
CS och Halo:CE
  • 0
TES III: Morrowind
Du vet att du vill ha mig.
  • 0
Metal Gear Solid Portable Ops. Ett riktigt skräpspel.
Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.
  • 0
Citerar Råttan:
TES III: Morrowind


Jag hatar verkligen Morrowind, så enormt segt och fustrerande. Kul att någon håller med mig.
"Join the gang, or else i have to kill you"-"Well, since you put it that way...i'm in"
  • 0
Knights of the Old Republic, spela det i 20 minuter tills man fick slåss, så såg jag att det inte var Real-Time Action, då stängde jag av dirr.

Halo är ett annat spel, visst jag har spelat både ettan och tvåan men jag kan inte finna hypen i det som ska vara "bra" i spelet. Precis som vilken rymdshooter som helst.
Det finns inget fejkat på internet
  • 0
Gears Of War.
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
GTA serien.
Gasp indeed!
  • 0
Om något så skulle det vara Battlefield.
Men jag är inte särskilt insatt.
  • 0
Pro evolution 06. Fick lida igenom 200 matcher av denna dynga till spel med rekorded av att göra minst mål någonsin.
I can't deny, I've been here before...
  • 0
Okami, klarat det 1 gång, och kör igen.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
C&C 3. Hatar det verkligen innerligt.
  • 0
Super Mario Galaxy... och WoW.


I have never liked them...
Och ja, jag har testat WoW.
Det sög
I'm too old to die young now.
  • 0
Citerar Ridley:
Counter Strike och WoW...
Citerar Ridley:
Counter Strike och WoW...


Same... och i princip alla sportspel!
Lustigkurre där...
  • 0
Måste vara Counter Strike. Jag förstår inte tjusningen, då är HL2: Deathmatch ljusår roligare. Likaså Team Fortress II. Annars brukar jag tycka ungefär likadant som de flesta normala människor i spelsammanhang.

Annars måste jag erkänna att Super Metroid inte alls förtrollat mig på det sätt som alla andra beskriver, utan för att jag då ska tycka att det är ett dåligt spel. Fast det beror förmodligen på att jag inte spelat spelet särskilt mycket.
Storm shadow, let's battle.
  • 0
Halo spelen
  • 0
  • Missing Avatar
  • nait
CS
hatar detta skitspel.. så enformigt, samma sak om och om igen
Sharkoon Rebel value etd | be quiet! 650w | Gigabyte P35 | E6750 @ 2,66ghz | 2gb ocz | 1900xt 256mb | Seagate 250gb | Hp w2207h 22" Wide
  • 0
Jag fattade aldrig vad det var som var så imponerande med Bioshock. Men visst var det lite skoj att använda plasmids. Men jag kanske kommer ge spelet en ny chans nångång.
Är inte förtjust alls i GTA-serien heller. Tyckte dock att det första spelet var riktigt kul.
Gamer FL <3
  • 0
  • Missing Avatar
  • nait
Citerar Bad_mongo:
Jag fattade aldrig vad det var som var så imponerande med Bioshock. Men visst var det lite skoj att använda plasmids. Men jag kanske kommer ge spelet en ny chans nångång.
Är inte förtjust alls i GTA-serien heller. Tyckte dock att det första spelet var riktigt kul.


Bioshock är riktigt grymt
Sharkoon Rebel value etd | be quiet! 650w | Gigabyte P35 | E6750 @ 2,66ghz | 2gb ocz | 1900xt 256mb | Seagate 250gb | Hp w2207h 22" Wide
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!