Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel alla tycker om förutom du


Har ni något spel som många verkar snacka om hur bra det är förutom du?

För mig är det Oblivion. Jag satt och testade det spelet och det var sjukt tråkigt. Jag gav det inte så jättelång chans så min åsikt om spelet kanske är helt fel. Men jag tyckte det verkade så drygt att jag verkligen inte orkade. Jag tyckte också det var trist att titta på.
Why do I need to get a Life when I have 18 of them?
  • 0
Wii över huvud taget. Tröttnade väldigt fort på att göra små handrörelser. Förstår inte vad folk tycker är så kul med det .
  • 0
Metroid Prime, tyvärr..
  • 0
Super mario galaxy.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Counter Strike och WoW...
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
GTA 3 och San Andreas

Trots att jag gillade serien i 2D så har jag inte tyckt om ett enda spel sedan formatet kom i tre dimensioner...
  • 0
Citerar Ridley:
Counter Strike och WoW...


Samma för mig faktiskt.
  • 0
WOW, Super Mario och Halo spelen.
"What can I do? I'm just one person." - Said by millions of people.
  • 0
Half Life spelen, har aldrig fastnat för dem tyvärr.
Diablo III <3
  • 0
Need for Speed Pro Street
  • 0
GTA 3 - Vice city - San andreas.

Inget av nämda spel lyckades underhålla mig i mer än någon timme, (men jag försökte verkligen ha kul och spelade säkert i 10 per spel) men var man än läser så älskar alla sönder det.

Rent relativt skulle jag även säga Zelda, jag älskar serien väldigt mycket men till skillnad från väldigt många så tycker jag att det är den sämsta av Nintendos 3 stora spelserier (Super Mario platformare, Metroid, Zelda)
Where are your friends tonight?
  • 0
KotoR fick samma snabba avfärdande för mig som du nämner om oblivion. Testade i 15 minuter sen tröttnade jag/orkade inte lära mig. Sen tycker jag faktiskt också att hela Haloserien är grymt överskattad! Har försökt att älska det men tycker bara det är ok, inte mer
  • 0
WoW skulle jag nog tippa på. Spelade det ett tag, men tröttnade pga det otroligt repetitiva upplägget. Och Resident Evil.
"Sick liaisons raised this monumental mark, The sun sets forever over Blackwater park."
  • 0
Metroid Prime, WoW, CS, Zelda och Super Mario.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Halo
Dammsugarförsäljare Blues!
  • 0
Metal Gear Solid 2
Så talade Waiiwan
  • 0
WoW, Halo (spelen är bra men inte guds gåva), Elder Scrolls Serien har man inte orkat sitta med heller.
  • 0
Metal Gear Remaken till Gamecube är världens sämsta skit.
Världens överlägset bästa spel alla kategorier heter Outcast
  • 0
Enemy Territory Quake Wars - Är inte så fantastiskt kul online som alla säger.

Bioshock - Är inte så otroligt bra och annorlunda från andra actionspel som alla andra säger. Tycker att det är ganska standard faktiskt.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Worls of Warcraft, fast efter att ha läst i denna tråden så märker jag att jag inte är ensam om att tycka så.
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Halo 3
FU™
  • 0
wow. CS, halo spelen, metroid prime spelen och super paper mario
Haze
  • 0
First Person Shooters och Fotbollsspel.
SM-GULD: 1981,1986,1988,1997,1998,2002,2006,2009,2011
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!