Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Får man något för Xbox 360-spel?


Förde blicken mot min spelhylla här om dagen och insåg hur många 360-titlar jag har som inte intresserar mig det minsta längre. Håller på att spara till en PC och kommer då alltså kunna köra samma spel på en framerate som är över den av en stillbildsprojektor. Även om jag tänker behålla min 360 ett tag så tänke jag att jag kanske skulle försöka sälja några spel. Någon som vet om man får något för dessa?

Assassin's Creed 3
Deus Ex: Human Revolution
Hitman Absolution: Professional Edition
Watch Dogs
Mass Effect Trilogy
Batman: Arkham City
Batman: Arkham Asylum
FarCry 3
Halo Wars: Limited Edition
Bioshock 2
Spider-Man: Web of Shadows
Star Wars: The Force Unleashed
Alan Wake
Transformers: Fall of Cybertron
Gears of War
Call of Juarez: Bound in Blood
  • 0
På blocket eller liknande kan du säkert få mellan 100-200 kr för några spel.
Men vad du än gör, byt inte in dom på game eller gamestop
  • 0
Citerar williamcool:
På blocket eller liknande kan du säkert få mellan 100-200 kr för några spel.
Men vad du än gör, byt inte in dom på game eller gamestop


Va? Deras uppgift är väl ändå att ersätta trasiga spel.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Citerar williamcool å blocket eller liknande kan du säkert få mellan 100-200 kr för några spel.
Men vad du än gör, byt inte in dom på game eller gamestop

Va? Deras uppgift är väl ändå att ersätta trasiga spel.


Man kan ju lämna in dom för pengar, dock får man väldigt lite för dem
  • 0
Man får väl inte ens pengar om man lämnar in spelen? Får man inte bara en summa att handla för i butiken?
  • 0
Citerar laban005:
Man får väl inte ens pengar om man lämnar in spelen? Får man inte bara en summa att handla för i butiken?


Jo det har du rätt i. så är det, men på game går det nog få ut pengarna i handen men då får du bara en viss procent av de du lämna in.
  • 0
Det har du rätt I Williamcool. GameStop har börjat med detsamma. 70% får du ut i handen utav totalbeloppet.. Lämnade in ca 40 st XB360 spel till Gamestop och fick 1200 kr totalt.
En del spel var inte värda något alls nästan. vi pratar 10kr...
PS5: sssHUNT3Rsss
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!