Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Borderlands


Level 30 jag me Skit roligt spel, skulle dock behöva hitta ett rejält bra Assault Rifle. Även en bra SMG saknas...Men det lär ju kommer desto mer man spelar

Fan vad soldaterna i Old Haven var pain in the ass....
Zhell
  • 0
Tänkte fråga er hur det är med co-op. kan man spela igen hela äventyret, uppdragen med en kompis. online och levla båda två ?
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Citerar jabbeboy:
men kan man typ köra co-op med någon i mitt singelplayer om man säger så, för jag har lite problem med att döda en jävel där man ska hämta en sak...??


Ja man kan bjuda in vem som helst när som helst


Citerar Zhell:
Fan vad soldaterna i Old Haven var pain in the ass....


Hehe visst var dom jag fick rädda dig ett antal gånger och du fick rädda mig
Time is like a fuse. It's short and burning fast!
  • 0
Okej, ,någon som har de till pc och har lust att hjälpa mig någon gång???
  • 0
Jag har till PC och jag är i level 30. vad behöver du hjälp med?
Time is like a fuse. It's short and burning fast!
  • 0
Citerar simpan105:
Ja man kan bjuda in vem som helst när som helst


Okey. Men kan båda levla och göra uppdrag tillsamsns i när man spelar tillsamans
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
jupp, vid varje uppdrag får båda lika mycket xp och pengar
Time is like a fuse. It's short and burning fast!
  • 0
Jag har aslust att lira Co-op. Är level 30 typ. Eller mer. Runt 30 iaf.

Jag lirar på PC och har addat simpan. ;D
Heter Aspmanz btw. Men jag fattar inte riktigt hur man lör online. Kanske det inte går för mig?
MW2 e en kul grej.
  • 0
ok om du är runt level 30 så kan du vara med när jag och Zhell lirar
Vilken klass är du?
Time is like a fuse. It's short and burning fast!
  • 0
Klass? Hunter.

Skulle vara askul att lira med er.
MW2 e en kul grej.
  • 0
bra adda mig på msn,, [email protected]
Time is like a fuse. It's short and burning fast!
  • 0
Är level 38 och är på min andra genomspelning. Jag spelar som Hunter men jag har även en Berserker som är level 22. Jag älskar verkligen spelet.
Fire, walk with me.
  • 0
Spelet tappar en del på lvl 50 när man börjar få rätt bra gear. Finns ingen utmaning kvar utan man plöjer bara igenom allt. Hoppas det är något som ändras i DLC så de inför lite utmaning även efter lvl 50.

Men i övrigt har jag lvlat upp en lvl 27 hunter och en 23 soldier under helgen. Två rätt roliga klasser också även om Lilith är speciell.

Edit: Sjukt mycket ammo man kan ha i magasinet med Roland 199 kulor nu i mitt assault rifle och då har jag ändå inte "Assault" som ger +45% till.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Citerar Haxorflaxor:
Vem är denna läskiga kvinna som förföljer dig genom hela spelet? Eller är det bara jag som har missat det?


Jag kallar henne Cortana. ^_^

Tillagt 2009-11-01 21:13:
Citerar simpan105:
jag fick rädda dig ett antal gånger och du fick rädda mig


Zhell räddade inte mig när jag var precis i trappan vid honom. Och fan att ni levlar bort från mig hela tiden. :p
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar GinTonic:
Jag kallar henne Cortana. ^_^


Du har rätt!
Fire, walk with me.
  • 0
Det har blivit överdrivit mycket borderlands de senaste dagarna, men något måste man ju spela fram tills på torsdag.
You called down the Thunder, now reap the whirlwind.
  • 0
Citerar A_Z_A:
okej nu har jag spelat i några timmar... och det va ju inte alls som jag trodde att de skulle vara världen verkar ju inte vara fri och öppen för de första. en så länge har jag bara blivit beodrad att göra en massa massa uppdrag och jag vet inte om de e sidequesta eller main quests. Plus att jag tror att jag måste börja om, va på ett svårt uppdrag där jag dog typ 30 gånger i rad och har inga pengar kvar nu så kan inte köpa mer liv. vetifan asså kanske har gjort nått fel...
Hände mig med, men jag kom på att jag hade levlat på fel sak. Jag tror att det hade blitt lättare om jag la alla mina points på mina "Shields". jag spelade som Siren på min kompis dator. Men som tur var hans Soldier så bra att han kunda LAN:a med mig och utäga allt motstånd...Han och hans Op-turret...Kolla om du kan hitta någon som kan hjälpa dig.
COME ALONG AND SLAM AND JOIN THE JAM
  • 0
Sitter på en lvl 24 Hunter just nu. Hittade en lila class mod som gör min Bloodwing komplett livsfarlig. Boostad skada och den boostar två-tre skills. Episkt, helt klart. Jag fick även ångest när jag, likt ett barn i en satans godisaffär, stod och såg på när klockan tickade för ett brandgult (undviker "orancht" lite snyggt) snipergevär. Det fattades 7000 dollar, och en level
You said it, man. Nobody fucks with the Jesus.
  • 0
Orancht, är för riktiga karlar,som käkar brandgult till frukost.
You called down the Thunder, now reap the whirlwind.
  • 0
Brick är även en sjukt rolig typ att spela som. När allt annat failar så går man bara bärsärk på allt som rör sig. Klarade Sledge med nöd och näppe på det viset. Btw, fan vilket bra shotgun han hade
Lite dumt, för när jag klarade Sledge med min Hunter så föll hagelbrakarn ner i elden och kom inte upp igen. Satan, alltså.
You said it, man. Nobody fucks with the Jesus.
  • 0
Har en Assault Rifle med 150 i dmg.
I don't envy you.
  • 0
Citerar Lundapojken:
såg på när klockan tickade för ett brandgult (undviker "orancht" lite snyggt) snipergevär. Det fattades 7000 dollar, och en level


Du kunde ju sålt nåt annat och sen köpt det oranncsha geväret. Så när du levlat upp så skulle du haft en grym sniper.

Citerar Samurai-:
Har en Assault Rifle med 150 i dmg.


Har n sniper med 398 i dmg.
Do onto others, before others do onto you.
  • 0
Citerar markoman:
Har n sniper med 398 i dmg.


Har en rocket launcher med 659x3 i dmg.
Praise the sun!
  • 0
Citerar DonutDuDe:
Har en rocket launcher med 659x3 i dmg.


NICE! Har en rocket launcher med typ 350x3 i dmg. Minns inte exakt. Men jag använder väldigt sällan rocket launchers...
Do onto others, before others do onto you.
  • 0
Citerar markoman:
NICE! Har en rocket launcher med typ 350x3 i dmg. Minns inte exakt. Men jag använder väldigt sällan rocket launchers...


Rocket launchers äger! Glömde dessutom att nämna att den har lvl 4 eldskada. Blir härliga svampmoln när man använder den!
Praise the sun!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!