Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilka spel skulle ni vilja se en nyversion av?


En nyversion av Super Metroid med upphottad grafik skulle vara underbart. Det finns många spel men det är nog Super Metroid som skulle vara mest awesome.
Gamer FL <3
  • 0
Helt klart Knights of the Old Repbluc II till Xbox 360, i knivskarp HD och med förbättrade animationer samt ursnygga specialeffekter. Mums.
  • 0
Medal of Honor: Airborne helt klart. Bättre grafik, lite ändring i spelkontrollen men inget mer. Är redan så bra
Världsherravälde
  • 0
Kom den inte nyss? (originalet)
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Ett sidescrollande Metroid spel, med sprites... inte modeler, fast i über HD texturer! och grymt lång story, och stor mapp.

Typ, Super-metroid 360 typ?
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
Resident Evil 4, Halo: Combat Evolved och Star Wars: Knights of the Old Republic är tre spel som skulle kunna bli helt underbara i nyversioner.
Tufft ju.
  • 0
Crash Bandicoot och Final Fantasy IX vore fint.
complications of a mastermind
  • 0
Redan vilja ha en nyversion av RE4? Det är ju från bara förra generationen och det ser ju fortfarande rent visuellt helt underbart ut för att vara Gamecube/PS2.

Enda jag kan tänka mig är väl att kontrollerna piffas till men gjorde inte Wii-versionen det?

---

Hmm, svår fråga jag skulle skämmas om jag sa FFVII för det har väl redan 129 pers redan nämnt i den här tråden. Men jag håller med Exity_ ND borde verkligen
få tag tillbaks rättigheterna till ett rikitgt Crash Bandicoot.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Vet inte om jag redan har skrivit i den här tråden men; FFVI helt omgjort i HD med förbättrade animationer osv.
Fuck yeah!
  • 0
Star wars republic commando.
  • 0
Citerar Mr Clint:
Redan vilja ha en nyversion av RE4? Det är ju från bara förra generationen och det ser ju fortfarande rent visuellt helt underbart ut för att vara Gamecube/PS2.


Nej kanske inte en nyversion i säg, men kanske en nedladdningsbar version till Xbox Live Arcade. Vore svinkul att jaga achievements, 50 gamescore för att man bombat ihjäl 23000 enögda banditer med ett raketgevär.
Tufft ju.
  • 0
  • race
  • race
Halo: Combat Evoled till Xbox 720, med Crysis-grafik och tillagt alla funktioner och fordon som finns i Halo 3 och Halo Wars.
  • 0
Citerar race:
Halo: Combat Evoled till Xbox 720, med Crysis-grafik och tillagt alla funktioner och fordon som finns i Halo 3 och Halo Wars.


Tufft ju.
  • 0
Final Fantasy VI
Yoshi's story
Super Smash Bros Melee (med online)
Tales of Symphonia
Golden sun 1-2 (konsol)
Eternal Darkness
:O
  • 0
Shadow of the Collossus till de nya konsolerna vore grymt, det är fortfarande ruggigt snyggt på ps2 än idag så bara tanken på hur det skulle kunna bli på Ps3 eller 360 är hissnande..

O sen en remake av Outcast vore ju också helt underbart.
Världens överlägset bästa spel alla kategorier heter Outcast
  • 0
Gissa bajset???
  • 0
Haha... Minns ett gammalt spel vid namn: Cell Damage. Riktigt underhållande spel som jag körde mycket när jag var mindre! Skulle vara väldigt roligt att se en tvåa på det underbara spelet!
  • 0
Ett nytt eller en remake av donkey kong 64 skulle jag helgilla!
Step into the bumper.
  • 0
Yoshi story
rome total war
shogun total war
elderscrolls oblivion
starwas battlefront 2
alien trilogy
einhänder
banjo kazooie
banjo twooie (tror det stavas så)
vandal heartz
azure dreams
splinter cell
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
gta san andreas
I am "Bert Falk". Im an Assassin.
  • 0
Finns många men Shogun: Total War, Blood och Morrowind vore schysst.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
  • Ric
  • Ric
Skulle gärna se KOTOR i en ny version. Citerar en person innan mig.
"...i knivskarp HD och med förbättrade animationer samt ursnygga specialeffekter..."

Sen skulle inte ett nytt Crash Banidcoot spel gjort av Naught Dog vara helt fel.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Arcanum
American McGee's Alice
Morrowind
GTA Vice City
To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
  • 0
Nintendo 64as Goldeneye ofc..

FPS kommer nytt dagligen, men helvete va detta va bra. (Ocarina of Time som alla redan sagt, det hade fått mig att skaffa Nintendo)
  • 0
Eller mins ni Perfect Dark till 64 skit bra spel bästa spelet på den tiden.


Kom en uppkommare när xbox 360 lanserades, skit
RKR Kötbullen smörgåsen och köttfärsen :)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!