Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilka spel ser ni fram emot 2015?


Personligen säger jag:
1. Metal Gear Solid V
2. The Witcher 3
3. The Order 1886
4. Evolve
5. Uncharted 4
Forza Lazio!
  • 0
Uncharted 4
  • 0
Uncharted 4, the order, dying light, the division (fast det släpps inte 2015)
  • 0
Dying Light, The Witcher 3, The Division, Quantum Break, Rise of The Tomb Raider och Silent Hills.
  • 0
Dying Light, Halo 5: Guardians, Rainbow Six: Siege, The Division, Star Wars: Battlefront 3 och Metal Gear Solid V: Phantom Pain
  • 0
red dead redemption 2
  • 0
  • over
  • over
1.The division
2.The order 1886
3.Quantum break
4.Silent hills
5.Battlefront

plus massa andra , Rime , bloodborne , project cars osvosv.

Sedan om Red Dead redemption 2 eller Red Dead 3 kommer så kommer jag svimma av glädje <3 <3 <3
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Gillade inte Halo 4,tycker inte 343 alls förvaltade bungies mästerverk serie. Halo 5 hade varit en självklar kandidat men litar inte på 343 som sagt. The Legend of Zelda skulle vara en vara hett om Nintendo hade gjort en traditionell konsol men gillar inte Wii U.
Forza Lazio!
  • 0
Zelda Wii U
Xenoblade X
Starfox Wii U
Färska grönsaker.
  • 0
Citerar Impulse:
Gillade inte Halo 4,tycker inte 343 alls förvaltade bungies mästerverk serie. Halo 5 hade varit en självklar kandidat men litar inte på 343 som sagt.


Håller med dig om att Halo 4 verkligen inte var bra, om man bortser från kampanjen.

Så när jag ser fram emot Halo 5 så är det dens kampanj i första hand.
  • 0
Halo 5: Guardians, Dying Light och Evolve.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Uncharted 4, The Witcher 3, The Order: 1886, No Man's Sky och The Division är nog de spel som jag ser mest framemot nästa år.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Citerar williamcool:
Så när jag ser fram emot Halo 5 så är det dens kampanj i första hand.


Gillade inte kampanjen i Halo 4 heller. Vet inte kändes inte som Halo helt enkelt.
Forza Lazio!
  • 0
Zelda Wii U.
Starfox.
Inside every adult is the heart of a child. We just gradually convince ourselves that we have to act more like adults. - S. Miyamoto
  • 0
Jag längtar efter det nya Zelda-spelet men också på det nya Starfox-spelet. Det ska bli intressant att se vad som åstadkommits av Nintendo i de fallen. I övrigt längtar jag efter Uncharted 4 och säkerligen en massa andra titlar, men som jag inte kommer på i just detta nuet. ;)
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0
Star Wars: Battlefield
The Division (kanske det jag längtar mest till)
Quantom Break
GTA V till PC

Tror 2015 kan bli ett otroligt bra spelår!
  • 0
The Division
Uncharted 4
The Witcher 3
No Man's Sky
Project Cars
  • 0
Batman Arkham Knight, that`s it.
  • 0
No mans sky
Uncharted 4
Bloodborne
Batman arkham knight
Star wars battlefront
MGS V
Final Fantasy XV (förhoppningsvis)
Är förmodligen många fler men det är alla jag kommer på just nu, 2015 kommer bli ett väldigt bra år!
"Use the force, Harry" - Gandalf
  • 0
Bloodborne
Naruto Storm 4
Sword Art Online: Lost Song

Finns väll massvis som vanligt. Men man har så många spel att köra att man inte blickar fram emot så många nya ;3
Jag hatar det här stället
  • 0
Captain Toad

Sen hoppas jag att Uncharted 4 kommer under 2015. No Man´s Sky ska blir grymt intressant att testa. Det känns som ett spel att fly till när man tröttnat på allt skjutande i andra spel.
Enjoy Whisky dear friend - Friend, their Whisky enjoy
  • 0
Uncharted 4 och nya Batman!!!
  • 0
Project: CARS
Beyond: Good & Evil 2 (förhoppningsvis)
Grim Fandango: Remastered
Uncharted IV: A Thief's End
Evolve

Tycker sen att hypen till Battlefront är överdriven. Kommer knappast bli lika bra som The Old Republic utan enbart ett bra spel, 7/10.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Ingen direkt ordning men...

Uncharted 4: A Theif's End
Bloodborne
Witcher 3
Batman: Arkham Knight
The Order 1886
Dying Light
Dead Island 2
  • 0
Zelda Wii U
Xennoblade Chronicles X
"Who the hell do you think I am?"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!