Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Assassins Creed Unity


Som många kanske vet når snart ubisofts lönnmördare nästa generations konsoler i Assassins Creed Unity. Edward Kenway är nu borta ur bilden likaså Karibiska havet, istället ska vi bekanta oss med den franska revolutionen och 1700-talets Paris. Denna gång kommer man kunna lönnmörda och klättra på hustak tillsammans med upp till tre vänner. I co-op uppdragen kommer man få göra allt ifrån riskfyllda så kallade "hiests" till blodiga lönnmord. jag är sjukligt taggad inför Unity. Men! Jag har dock ett problem, alla mina konsolspelande vänner har bestämt sig för att inte skaffa årets Assassins Creed. Därför söker jag andra GR läsare som vill spela lite lönnmördar co-op. Jag spelar på Xbox One och är ute efter seriösa spelare alltså inget flamsigt skrikande och svärande. Mitt namn på xbox är detsamma som på GR, så bara att lägga till mig om ni är intresserade.
  • 0
Lägger till dej.
Wishofjumping är mitt GT
WishOfJumping på xbox live & PSN
  • 0
Trevligt! =D
  • 0
Citerar sture127:
Trevligt! =D

De vettefan fick mail från siba att de får in de på måndag och skickar ut de då
WishOfJumping på xbox live & PSN
  • 0
Usch vad träligt =/
  • 0
För att förtydliga. Kan man spela hela storyn coop eller är det bara några utvalda uppdrag á la spec ops i CoD.
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
Det är speciella uppdrag.

Själv sitter jag och väntar på Day-1 patchen.. Är nästan ospelbart nu. :/
  • 0
Strumpen, har du redan fått ditt Unity? Mitt skickas i morgon bitti.
  • 0
Jag hade gärna hoppat med men jag spelar bara när barn och sambo sover och jag orkar vara vaken länge. Så jag är inte mkt att ha som spelkompis...
  • 0
Så trasigt detta spel är! Får börja om från början då jag efter att ha fast travelled tillbaka till versaille blev fast där! Alla uppdrag försvann och kunde inte komma tillbaka till Paris! Stabilt! Provade allt men inget funkade så till slut fick jag ta bort min sparfil och börja om!!
  • 0
Patchen som kommer imorgon ska fixa de problemen.
  • 0
Citerar sture127:
Strumpen, har du redan fått ditt Unity? Mitt skickas i morgon bitti.


Köpte det på steam och låste upp det tidigare med VPN.
  • 0
Kommer "day one patchen" fixa alla buggar och dylikt som man kan stöta på under spelet?
  • 0
Ska spela det på PS4 och hoppas att jag har tur med lagget.

Även om recensionerna inte är så bra och dessa jäkla microtransaktioner som jag inte vill stödja (vill inte stödja spel som håller på med det i den grad som Ubisoft gör) så kommer jag att köpa spelet imorgon. Älskar Frankrike och Paris är en underbar stad. Det ska bli sjukt roligt att leka runt i Paris och slakta!
  • 0
Bara jag som tycker att heist-uppdragen är ursvåra? Både i co-op och singleplayer! Faen!
  • 0
Adda mig på PS4 om ni vill ha samarbete på co-op missions/heis missions. Endast mogna spelare!

PSN/ID: OnlyDennisHotSwe
  • 0
Någon som kan ta mig till sitt Team? Spelar PS4, ID: Danne17
  • 0
Någon som får igång sitt Initiativ...?
  • 0
Det ser som xbox one har problem med patch 4. Dom köpte det digitalt får visst ladda om spelet igen. Men gäller ju xbox så det ä ju inte nyheter men hade varit på ps4. Då gamereactor skrivit om det genast,.
  • 0
Citerar thoomme:
Det ser som xbox one har problem med patch 4. Dom köpte det digitalt får visst ladda om spelet igen. Men gäller ju xbox så det ä ju inte nyheter men hade varit på ps4. Då gamereactor skrivit om det genast,.


Lägg ägg. Folk ska då alltid böla och gnälla om hur GR är fanboys av antingen det ena eller det andra (men aldrig hela tiden, ibland är de PS-fanboys för att dagen efter bara älska Xbawx). De är slarviga som värst, inget mer.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Har faktiskt bara xbox konsoler. Tycker bara att det är märkligt att det är så tyst om deras problem från Gamereactor sida.
  • 0
Citerar thoomme:
Har faktiskt bara xbox konsoler. Tycker bara att det är märkligt att det är så tyst om deras problem från Gamereactor sida.


Fast detta är ju inte en pik mot Xbox, det är ju Ubisoft som fuckat upp där och då skulle GR inte ha några problem att nämna det egenligen.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!