Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Medal of Honor


Hur många smyguppdrag finns det med?
  • 0
Fan va single-playern va kort även på Hard.

Storyn känndes inte alls komplett och det var för mycket Call of Duty inspirerat (Skriptat, och 2 miljoner fiender) dock så var stealthbanorna rätt grymma.

Ska lira lite multiplayer idag.
  • 0
fett kul spel hittills
lite tidigt kanske me tanke på hur lite jag spelat men jag e redan nöjd med köpet iaf
8/10 möjligvis 9/10 enligt mej
  • 0
e de värt att köpa om man bara spelar online ?
jag är älskad
  • 0
Citerar Cesar:
e de värt att köpa om man bara spelar online ?


Det tycker jag absolut..
Don't criticize what you don't understand, son. You never walked in that man's shoes.
  • 0
Har kommit till första rangers uppdraget nu Än så länge bådar det gott, även i Multiplayer.

En sak som är lite minus i MP är att de finns lite vapen.,
  • 0
Citerar jabbeboy:
Har kommit till första rangers uppdraget nu Än så länge bådar det gott, även i Multiplayer.

En sak som är lite minus i MP är att de finns lite vapen.,


själv när man på två uppdrag efter
Evil Is Back
  • 0
nån annan som tycker det är sjukt många snipers?Blir tråkigt när man knappt kan gå nåt utan att dö av en sniper.
PSN:Kivi95
  • 0
Citerar HellSpawn:
Citerar jabbeboy:
Har kommit till första rangers uppdraget nu Än så länge bådar det gott, även i Multiplayer.

En sak som är lite minus i MP är att de finns lite vapen.,


själv när man på två uppdrag efter


????? Förstår inte riktigt ditt svar, hehe


Föresten, någon som vet hur Rabbit ser ut?? Eller Deuce??
  • 0
På tok för mycket snipers! vilket leder MP delen till att suga redigt hårt! planer på att sälja det efter helgen!
  • 0
Citerar condemned:
På tok för mycket snipers! vilket leder MP delen till att suga redigt hårt! planer på att sälja det efter helgen!


Om du rör dig bakom skydd tillsammans med dina lagkamnrater hela tiden och använder rök och granater vid rätt tillfällen så är snipers ett ganska minimalt problem.
Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.
  • 0
Citerar Vapendragaren:
Om du rör dig bakom skydd tillsammans med dina lagkamnrater hela tiden och använder rök och granater vid rätt tillfällen så är snipers ett ganska minimalt problem.


Yeah, good luck with that...
  • 0
Någon som klarat hela tier 1 mode?
Själv har jag klarat 3 banor och det är ganska svårt.
Tonårsmutantninjasköldpaddor!
  • 0
Klarade första Tier 1 banan på exakt 13 minuter, 15e plats i världen O om jag försöker kan jag lätt bli bättre för jag gjorde många misstag.
If it bleeds, we can kill it
  • 0
Citerar orreborre1:
Klarade första Tier 1 banan på exakt 13 minuter, 15e plats i världen O om jag försöker kan jag lätt bli bättre för jag gjorde många misstag.


Mm såg det, fan vad bra gjort av dig! Hur gjorde du egentligen? Rushade du bara?
Själv var jag på typ halva banan när tiden var på 13:00

Förresten, klarade subkez första banan? Han kämpade ju med den i timmar haha.
Tonårsmutantninjasköldpaddor!
  • 0
Klarade spelet idag, storyn var grym, men för kort.
Evil Is Back
  • 0
Citerar aroon:
Citerar Vapendragaren m du rör dig bakom skydd tillsammans med dina lagkamnrater hela tiden och använder rök och granater vid rätt tillfällen så är snipers ett ganska minimalt problem.

Yeah, good luck with that...


Spelar man på rätt servrar så hittar man faktiskt lagkamrater som hellre rör sig tillsammans än springer runt själva och leker Rambo.
Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.
  • 0
Citerar Cesar:
e de värt att köpa om man bara spelar online ?


Definitivt inte...spela hellre BFBC2 eller lägg pengarna på Black Ops!!

Jag är grymt missnöjd.
  • 0
Citerar SOAP97:
Citerar orreborre1:Klarade första Tier 1 banan på exakt 13 minuter, 15e plats i världen O om jag försöker kan jag lätt bli bättre för jag gjorde många misstag.

Mm såg det, fan vad bra gjort av dig! Hur gjorde du egentligen? Rushade du bara?
Själv var jag på typ halva banan när tiden var på 13:00

Förresten, klarade subkez första banan? Han kämpade ju med den i timmar haha.



Rusha o få långa scorechains Andra banan, jag kom till när man ska använda SOFLAMen på 13 sekunder, sen dog jag, det jobbiga är att jag inte kan göra om det, lyckas bara med typ 1 minut.

Sub klarade den tillslut Tror han är klar till uppdrag 3.
If it bleeds, we can kill it
  • 0
Jag och Sub har bara en bana kvar nu xD
Vi har femte banan kvar och den är sjukt svår.

Jag är 33 i världen på banan compromised
Tonårsmutantninjasköldpaddor!
  • 0
Grym multiplayer. Perfekt blandning mellan action och strategi. Man måste tänka och flankera men samtidigt är det inte för långsamt som de senare battlefield spelen har varit.

Nu är jag ännu mer sugen på BF3. Hoppas man kan ligga ner, och prata med hela sitt lag typ.

MoH är faktiskt det roligaste online spelet på länge, fastnade aldrig för BC2 då BF2 var bättre och MW2 är sönderglitchat och för otaktiskt.
  • 0
Har nu spelat klart campaign, kollade inte vad tiden hamnade på, men man kan säga att det är ungefär lika med mw2.

Om jag ska säga något om vad jag tyckte om storyn, så får jag säga härlig variation, skön action, inte så jätte drastiskt, men vissa stunder var ljuvliga.
Det är inte någon direkt handling, utan mer en soldats historia, och det kändes mer verklighetstrogna situationer.

Man kunde fått lite mer handling, om något speciellt inom kriget.
Läste i någon artikel att detta utspelar sig något efter 9/11 händelsen, men man uppfattar inte detta något direkt i spelets handling, vikket är lite synd. Man borde kanske ha fått veta varför man bli placerad i afganistan..

Annars ett riktigt bra spel, och en bra start för EAs, modern shooter.
  • 0
Köpte detta till PC idag då jag gillar BFBC2. Känns kanske lite onödigt då jag har Bad Company 2 men men
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Citerar Sony boj:
Köpte detta till PC idag då jag gillar BFBC2. Känns kanske lite onödigt då jag har Bad Company 2 men men


Så du köpte det ändå? Adda gärna mig då: Exozze
"You did good son, you did good"
  • 0
via mobil

Är sjuk idag så om någon vill lira på ps3 så skicka ett PM!
Tonårsmutantninjasköldpaddor!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!