Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Playstation 2


Citerar gameplayer:
Vad är det du säger?
SotC är ett 10/10 spel.


Word!
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar gameplayer:
Vad är det du säger?
SotC är ett 10/10 spel. Alla som inte har spelat det borde absolut köpa det. Jag har t.om. 2 exemplar.

ja jag säger vad jag säger, helt klart ett kul spel, men alldeles för enformigt och tomt, och riktigt halvdan story.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Citerar nighthawk:
ja jag säger vad jag säger, helt klart ett kul spel, men alldeles för enformigt och tomt, och riktigt halvdan story.


Har du spelat Ico? Ifall du har det så förstår inte jag hur du inte kan tycka om handlingen i SotC? Vad menar du med att spelet är tomt?
The fuzz is here!
  • 0
Citerar gameplayer:
Har du spelat Ico? Ifall du har det så förstår inte jag hur du inte kan tycka om handlingen i SotC? Vad menar du med att spelet är tomt?


nej jag har aldrig spelat Ico. Tomt ja, det är ju en jättestor vacker värld men det enda man kan stöta på är 16 kolosser och lite ormar, det känns rätt tomt.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Funderar faktiskt på att köpa ett ps2. Fast då väntar jag så klart till den nya ultralättviktiga kommer ;)
Även den starkaste måste ta i när han skiter!
  • 0
Citerar terminator9:
Funderar faktiskt på att köpa ett ps2. Fast då väntar jag så klart till den nya ultralättviktiga kommer ;)


va? va snackar du om, ska det komma ytterligare en PS2? det kom ju en för ett par år sen som är ultraslimmad, jag förstår inte varför man skulle behöva göra en ännu mindre.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Citerar nighthawk:
va? va snackar du om, ska det komma ytterligare en PS2? det kom ju en för ett par år sen som är ultraslimmad, jag förstår inte varför man skulle behöva göra en ännu mindre.

Ja det kommer ett nytt.. Kommer väga ca o,6-o,7 kilo eller vad der var.
Och jag tror att de flesta håller med mig om att i detta fallet är mindra ALLTID bättre ;)

Sen skulle det ju vara väldigt billigt också.
Även den starkaste måste ta i när han skiter!
  • 0
Citerar terminator9:
Ja det kommer ett nytt.. Kommer väga ca o,6-o,7 kilo eller vad der var.
Och jag tror att de flesta håller med mig om att i detta fallet är mindra ALLTID bättre ;)

Sen skulle det ju vara väldigt billigt också.


Fattar fortfarande inte varför man skulle vilja ha ett mindre. har ingen våg i närheten men min slim väger då inte mer än min mjölk. och sen är den ju bara 2x14x20 cm. mindre än så är ju nästan onödigt, den måste ju iaf vara minst 14x14 i yta för att en skiva ska få plats, så så mycket mindre kan den ju inte bli.

Du får gärna länka till den nya, won't believe it 'til I see it.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Den nya PS2an. (SCPH9000X familjen) väger strax under ett kilo. Vilket faktiskt är mer än vad den äldre SCPH-7900X väger. (tror den ligger lite över 600. Men då har den även ett externt nätaggregat som ligger på 250 gram. Detta är något som (otroligt nog) SCPH-9000X har inbyggt.

Fråga mig inte hur allt skit kan ligga i den där lilla maskinen men det gör det iaf =)
shador | extra dry.
  • 0
Citerar nighthawk:
Du får gärna länka till den nya, won't believe it 'til I see it

Är ju redan länkad här i tråden

Sen komemr den ju vara billigare med.
Även den starkaste måste ta i när han skiter!
  • 0
Hehe, är det gratis att spela online med en ps2a?
Signatur?!
  • 0
Gammal tråd. -.- Men iallafall. Är det lönt att köpa sig ett Ps2 om jag kan få det för 200kr inkl. alla sladdar, två dosor och ett minneskort. OBS! Det är det stor tjocka.
  • 0
Citerar FelixNiilsson:
Gammal tråd. -.- Men iallafall. Är det lönt att köpa sig ett Ps2 om jag kan få det för 200kr inkl. alla sladdar, två dosor och ett minneskort. OBS! Det är det stor tjocka.


Helt klart, 200kr för det där låter riktigt billigt. Finns massvis av bra spel till PS2.
complications of a mastermind
  • 0
Va säker på att det funkar ordentligt bara
42
  • 0
Citerar Exity_:
Citerar FelixNiilsson:Gammal tråd. -.- Men iallafall. Är det lönt att köpa sig ett Ps2 om jag kan få det för 200kr inkl. alla sladdar, två dosor och ett minneskort. OBS! Det är det stor tjocka.

Helt klart, 200kr för det där låter riktigt billigt. Finns massvis av bra spel till PS2.


Nämn dom 5 bästa. Som du tycker alltså.
  • 0
Jag undrar jag om man skulle införskaffa ett PS2...
Det finns en hel del spel som jag har missat.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar FelixNiilsson:
Nämn dom 5 bästa. Som du tycker alltså.


Svårt att säga, finns så mycket bra. Men dessa 5 måste du skaffa:

Metal Gear Solid 2
Metal Gear Solid 3
Shadow of the Colossus
God of War
Tekken 5
complications of a mastermind
  • 0
  • Ric
  • Ric
Någon som har hört nåt om SCPH9000X modellen? Pris? Realesedatum? Någon som kan länka till den.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Händer inte så mycket här inne ser jag men om nån är intresserad så säljer jag ut min PS2 spelsamling nu

http://www.blocket.se/goteborg/PS2_spel_utforsaljning_22575859.
htm?ca=15&w=1


svara inte här om ni är intresserade utan till mailadressen som finns i annonsen
Gammal ost och flickans lilla smakar gott men luktar illa
  • 0
Yay, bump.

Beställde nyss Kingdom Hearts och Beyond Good & Evil till min kära PS2.
complications of a mastermind
  • 0
Citerar Exity_:
Yay, bump.

Beställde nyss Kingdom Hearts och Beyond Good & Evil till min kära PS2.


Vart? (Beyond Good & Evil, har KH1) PS2 ftw!!!!
if I only had more time...
  • 0
Bästa konsolen evah!
  • 0
Citerar play05:
Citerar Exity_:Yay, bump.

Beställde nyss Kingdom Hearts och Beyond Good & Evil till min kära PS2.

Vart? (Beyond Good & Evil, har KH1) PS2 ftw!!!!


Spelbutiken.se.
complications of a mastermind
  • 0
Citerar Exity_:
Citerar play05:Citerar Exity_:Yay, bump.

Beställde nyss Kingdom Hearts och Beyond Good & Evil till min kära PS2.

Vart? (Beyond Good & Evil, har KH1) PS2 ftw!!!!

Spelbutiken.se.


Spelbutiken äger!
Huvuddelen av vår import kommer från andra länder - George W. Bush
  • 0
  • Ric
  • Ric
Hallå.
Ska kanske köpa syrrnas killes Ps2 och skulle behöva hjälp med hur mycket den är värd. Det jag får är:
Ps2 Tjockis Silver
2 kontroller
8mb minneskort
Nåt spel, kommer inte ihåg vilket.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!