Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Kingdom Hearts-Tråden


Såg några Kingdom Hearts cosplay filmer och blev sugen på att få köpa ett Kingdom Hearts III. Sorgligt nog får man vänta några år till.
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
Citerar Darthinator:
Såg några Kingdom Hearts cosplay filmer och blev sugen på att få köpa ett Kingdom Hearts III. Sorgligt nog får man vänta några år till.
¨
Det kommer ut vid 2012 eller 13, vet inte säkert?
the might dragons have, do we not deserve
  • 0
hoppas lightning från final fantasy XIII kommer va med i 3:ean
  • 0
kan nån svara ¨på varför Ansem the wise (diz) har hela sitt huvud invirat som en mumie för jag måste ha missat varför om dom nån gång i spelen förklarade de
  • 0
Citerar Rob90:
kan nån svara ¨på varför Ansem the wise (diz) har hela sitt huvud invirat som en mumie för jag måste ha missat varför om dom nån gång i spelen förklarade de

Tror att det var för att hålla sin identitet hemlig för all som kände igen honom.
Han skäms säkert över att han har använt the darkness för att hämnas mot Xehonort, och anser att det var hans fel att hans hemplanet blev övertagen av the heartless när han inte han hann stoppa Xehonort.
the might dragons have, do we not deserve
  • 0
Citerar Rob90:
kan nån svara ¨på varför Ansem the wise (diz) har hela sitt huvud invirat som en mumie för jag måste ha missat varför om dom nån gång i spelen förklarade de


Du kanske hoppade förbi några cutscenes när de var i Hollow Bastion/Radiant Garden och The World That Never Was. Där har han inte på sig masken och då ser man hans ansikte, skägg inkluderat.
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
Citerar Darthinator:
Citerar Rob90:kan nån svara ¨på varför Ansem the wise (diz) har hela sitt huvud invirat som en mumie för jag måste ha missat varför om dom nån gång i spelen förklarade de

Du kanske hoppade förbi några cutscenes när de var i Hollow Bastion/Radiant Garden och The World That Never Was. Där har han inte på sig masken och då ser man hans ansikte, skägg inkluderat.

Han undrar varför. Inte när han tar av sig den.
the might dragons have, do we not deserve
  • 0
Citerar roxas1113:
Zack ska va med i bbs ffs, i can't wait!!!!!
http://forums.khinsider.com/future-kingdom-hearts/139707-new-sc
an-olympus-coliseum-ff-character-bbs.html



Känns ju rätt att han är med, med tanke på att Birth by Sleep utspelar sig 10 år innan Kingdom Hearts 1.

Nomura är Playstation boy , Han la inte några Final Fantasy gubbar i Kingdom Hearts 358/2 Days till Nintendo DS(förutom Moogle).

Undra om några fler Final Fantasy karaktärer kommer vara med.. lite snålt med bara en
No cloud, no squall shall hinder us!
  • 0
kan ju gissa på att Leon, Yuffie, Aeris, Cid kommer vara med, de bodde ju i Radiant garden då. Och är Zack med så kan man gissa på att Cloud och Sephi är med
Den man ligger med får bädda
  • 0
Sedan kanske Angeal och Genesis är med, fast lite chans.
No cloud, no squall shall hinder us!
  • 0
det verkar inte vara en så stor chans, men coolt vore det
Den man ligger med får bädda
  • 0
Sedan borde inte bara Final Fantasy VII karaktärer vara med, Lite Final Fantasy VIII(Zell Dincht, Rinoa) och Selphie(hon bodde väl på ön med Sora, Riku), Sedan Final Fantasy X med Tidus och Wakka.
No cloud, no squall shall hinder us!
  • 0
Håller med om Zell, han skulle passa asbra. Zidane skulle oxå passa bra
Den man ligger med får bädda
  • 0
Fast Zell finns typ i Kingdom Hearts, Hayner från KH2 är som Zell.
No cloud, no squall shall hinder us!
  • 0
Citerar MegaPuncher:
Fast Zell finns typ i Kingdom Hearts, Hayner från KH2 är som Zell.

Aldrig livet, han har inte samma personlighet och så snackar dom inte på samma sätt.
Citerar roxas1113:
Zack ska va med i bbs ffs, i can't wait!!!!!
http://forums.khinsider.com/future-kingdom-hearts/139707-new-sc
an-olympus-coliseum-ff-character-bbs.html

Swweeeeet. Men såg ni i bakgrunden också på bilden i Radiant garden att Kari som 4-åring var med. kan det ha varit då för tio år sen som heartless kom till och anföll Radiant garden?
the might dragons have, do we not deserve
  • 0
Citerar Dragonmaster:
kan det ha varit då för tio år sen som heartless kom till och anföll Radiant garden?


Mycket möjligt. Jag ser nog mest fram emot Organization XIII-medlemmarnas somebodies
hånobing
  • 0
Citerar Valerin:
Citerar Dragonmaster:
kan det ha varit då för tio år sen som heartless kom till och anföll Radiant garden?


Mycket möjligt. Jag ser nog mest fram emot Organization XIII-medlemmarnas somebodies


Jag med, Zexions "somebody" är jätteung.. undra varför
No cloud, no squall shall hinder us!
  • 0
Braig (Xigbar) som boss fight ascoolt, Braig kidnappar ju Maste Xehanort, fan va cool han är
Den man ligger med får bädda
  • 0
Citerar roxas1113:
Braig (Xigbar) som boss fight ascoolt, Braig kidnappar ju Maste Xehanort, fan va cool han är

Ok, jag är nog lite lost nu.
När hände det?
the might dragons have, do we not deserve
  • 0
I BBS KOMMER det att hända
Den man ligger med får bädda
  • 0
Citerar roxas1113:
Braig (Xigbar) som boss fight ascoolt, Braig kidnappar ju Maste Xehanort


Så det är där han möter gänget.
hånobing
  • 0
Ok, men det har inte ens kommit ut än?
har du kollat på massa läckor eller är det nån som säger det?
the might dragons have, do we not deserve
  • 0
Birth by Sleep släpps i Japan den 9:e januari, så massor av spoilers lär komma ut då.
No cloud, no squall shall hinder us!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!