Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

MEST överskattade spelet?


Hmm, ja finns ju en del.

Call of Duty 3 och 4 (kan inte kommentera på dem nyare då jag gav upp på serien efter det)
Dragon Age serien
Portal 2
Final Fantasy IV
Sonic Advance 2
Sonic Adventure 2
Bioshock
Borderlands
Thief: Deady Shadows
Crackdown
Resistance: Fall of Man
Devil May Cry 4
New Super Mario Bros.
Far Cry 2
Resident Evil 5
Little Big Planet
Minecraft
God of War

Skulle säkert kunna lista många fler men då skulle man nog få sitta här hela dagen.
It ain't the fall that gets you... it's the sudden stop at the bottom
  • 0
Diablo 3. Väntade på spelet i över över 7 år, spelade det i mindre än en månad. Otrolig jävla besvikelse.

Kanske "överhypat" är mer korrekt.
Killed by your own Vanity
  • 0
Min helt egna åsikt nedan. Säkert helknäpp, men jag tycker som jag tycker.

The Legend of Zelda - A Link to the Past
Super Mario World
Secret of Mana
Half-Life
Diablo II
Sonic the Hedgehog
Guitar Hero III - Legends of Rock
The Elder Scrolls III - Morrowind
Super Smash Bros. Melee/Brawl
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0
Måste säga Halo {Hela serien}
  • 0
Den här tråden är så korkad.

*herpderp jag gillar inte spel A eller B, blablablabla*
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
League of Legends
Senare Call of Duty-spel
Minecraft
Halo
Borderlands
Mass Effect-serien
"Fuzzy pickles!"
  • 0
Citerar KaptenHaddock:
Call of duty, inget snack om saken.


De senaste Call of Duty-spelen är allt annat än överskattade. Alla förutom små de små P12'orna (ursäkta uttrycket, men ja, de där unga pojkarna som anser att CoD är de bästa spelen någonsin) tycker att de är tråkiga.
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
alla CoD, ES sport, Starcraft, WoW, BF 3, borderland serien, ja alla spem som mainstream folket kör helt enkelt.
ja hata mig bara det gör alla redan -.-
  • 0
Citerar relilimex1:
ja alla spem som mainstream folket kör helt enkelt.


Då antar jag att du inte heller gillar Final Fantasy eller Zelda, eller räknas inte japanska spel som mainstream?

Och på din profil står det att spelet du senast spelade var MW3? Jisses.
"Fuzzy pickles!"
  • 0
Alla tycker att cod är överskattat. Det är det, men jag tycker ändå att det är roligt att lira mw3 med polarn. Men det är inte det bästa spelet som finns. Jag testade på bf3 här om dagen. det är lite mer hardcore, man behöver spela det lite längre för att lära sig.


Många tycker att Halo är överskattat. Men då har jag en fråga, Vad spelar du då?
Jag tycker Halo är det bästa spelet jag spelat. Kampanjen i trilogin är charmig. Reach var sämre men allt som forge och mp jämnade ut det.

Men mass effect är ett överskattat spel. jag tycker medt att det känns som någon jävla film istället för att det är ett spel.
  • 0
Citerar Bjorvy:
Citerar relilimex1:ja alla spem som mainstream folket kör helt enkelt.

Då antar jag att du inte heller gillar Final Fantasy eller Zelda, eller räknas inte japanska spel som mainstream?

Och på din profil står det att spelet du senast spelade var MW3? Jisses.
då frågar jag dig vad tror du jag gör på MW 3? Spelar säriöst eller trollar? Halo är det ända spelet jag tar på allvar. Nej final fantasy ärr inte mainstream på samma sätt. Många gillar det men ingen säger OMG best FF game Ever om XIII eller nyare spel. Zelda är old school så klart älskar man zelda. CoD, FIFA o BF 3 är oälskbara som spel.
  • 0
Menar du att ett spel är dåligt för att det är mainstream?
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
Citerar Trombley:
Menar du att ett spel är dåligt för att det är mainstream?
jag hatar allt som är mainstream. klädder, musik, spel, tv serier, filmer. allt.
jag gillar saker som är unikt. det är därför jag ser ut som ett troll blandat med Golum. alla hatar mig för att jag är som jag är. so be it. hata mig du med. welcome to my hate list.
  • 0
Citerar relilimex1:
jag hatar allt som är mainstream. klädder, musik, spel, tv serier, filmer. allt.


Enligt ditt krypin verkar du vara ganska förtjust i saker som är mainstream.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Citerar relilimex1:jag hatar allt som är mainstream. klädder, musik, spel, tv serier, filmer. allt.

Enligt ditt krypin verkar du vara ganska förtjust i saker som är mainstream.
oh okej säg i så fall det som jag är så förälskad i så fall. säg allt.
nej jag spelar inte CoD säriöst. medan jag spelar SW TOR eller Amnesia så spelar jag CoD och stör alla som speler det.
  • 0
Citerar relilimex1:
oh okej säg i så fall det som jag är så förälskad i så fall. säg allt.


Va?

Du skriver exempelvis att Star Wars, Lord of the Rings och Harry Potter är dina favoritfilmer. Finns inget mer mainstream än dessa filmserier.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Citerar relilimex1:oh okej säg i så fall det som jag är så förälskad i så fall. säg allt.

Va?

Du skriver exempelvis att Star Wars, Lord of the Rings och Harry Potter är dina favoritfilmer. Finns inget mer mainstream än dessa filmserier.
skulle inte sägaatt dom är mainstream.
Harry potter är mer en film som jag har skrivit om med mina nörd fantasier.
star wars växte jag upp med så det är mer en klassiker. gillar dock mer än dom filmerna som jag skrivit om.
jag är inte mainstream.
  • 0
Citerar relilimex1:
skulle inte sägaatt dom är mainstream.


De är mainstream. Antagligen mer än något annat. Så sluta fåna dig och inse att mainstream inte automatiskt är dåligt.
Indecent exposure is fun.
  • 0
ZELDA, alla spelen är ungefär lika tråkiga...
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Citerar relilimex1:skulle inte sägaatt dom är mainstream.

De är mainstream. Antagligen mer än något annat. Så sluta fåna dig och inse att mainstream inte automatiskt är dåligt.
jag är långt i från mainstream. jag spelar inte spel som folk snackar om eller spel som heter CoD eller Fifa. för dom två spelen är miljoner gånger mer mainstream än star wars. jag är bara helt enkelt för unik för att folk ska förstå mig.
  • 0
Citerar relilimex1:
skulle inte sägaatt dom är mainstream.
Harry potter är mer en film som jag har skrivit om med mina nörd fantasier.
star wars växte jag upp med så det är mer en klassiker. gillar dock mer än dom filmerna som jag skrivit om.
jag är inte mainstream.


Jag tror fortfarande att du förväxlar "mainstream" med vad du tycker är dåligt. Att tycka något är dåligt bara för att andra gillar det är riktigt idiotiskt. Det är endast ett sätt för folk som dig att känna sig unik. Du är inte unik.
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
Citerar Trombley:
Citerar relilimex1:skulle inte sägaatt dom är mainstream.
Harry potter är mer en film som jag har skrivit om med mina nörd fantasier.
star wars växte jag upp med så det är mer en klassiker. gillar dock mer än dom filmerna som jag skrivit om.
jag är inte mainstream.

Jag tror fortfarande att du förväxlar "mainstream" med vad du tycker är dåligt. Att tycka något är dåligt bara för att andra gillar det är riktigt idiotiskt. Det är endast ett sätt för folk som dig att känna sig unik. Du är inte unik.
klart jag är. jag gillar inte mainstream saker då är jag unik. har du set hur ful jag är IRL? alla ser ju ut exakt likadant medan jag har långt hår, skit äcklig, ful. jag är den mest unikaste personen ever. sluta behandla mig som skit och visa lite respekt.
  • 0
Citerar relilimex1:
skulle inte sägaatt dom är mainstream.
Harry potter är mer en film som jag har skrivit om med mina nörd fantasier.
star wars växte jag upp med så det är mer en klassiker. gillar dock mer än dom filmerna som jag skrivit om.
jag är inte mainstream.


Not sure if trolling...

Tillagt 2012-09-19 18:05:
Citerar relilimex1:
klart jag är. jag gillar inte mainstream saker då är jag unik. har du set hur ful jag är IRL? alla ser ju ut exakt likadant medan jag har långt hår, skit äcklig, ful. jag är den mest unikaste personen ever. sluta behandla mig som skit och visa lite respekt.


Okej, där avslöjade du dig själv, annars rätt bra trollande, gick fan på det innan du skrev det inlägget.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Alltså, om du nu inte trollar så är du riktigt "mainstream". Finns massvis med små pojkar som ser sig som annorlunda när de lirar annat än CoD och BF3.

Sluta vara en sparka den döda hästen och väx upp lite.
oh ho the ratlin bog - Franck
  • 0
Citerar Inkvoterad:
Alltså, om du nu inte trollar så är du riktigt "mainstream". Finns massvis med små pojkar som ser sig som annorlunda när de lirar annat än CoD och BF3.

Sluta vara en sparka den döda hästen och väx upp lite.
har du set hur det är att bli mobbad? hur det är att bli backstabad? det gör mainstream folket. dom vet inte hur det är att vara ensam.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!