Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

MEST överskattade spelet?


Super Mario: Galaxy
I am "Bert Falk". Im an Assassin.
  • 0
Citerar Perluck:
Brawl är ett av de mest överskattade



MESTöverskattade spelet?
It's time for PS VITA!!!
  • 0
World Of Warcraft
Halo 3
  • 0
Mass Effect är jävligt överskattat! Har man kört Knights of hte old republic så suger Mass Effect! Wow är också sjukt överskattat fattar inte hur man kan stå att springa runt i en hippié värld hela tiden
va...
  • 0
Citerar Zaito:
World Of Warcraft
Halo 3


World of Warcraft är väl inte speciellt överskattat? Majoriteten av jordens befolkning verkar hata det... så när som på de ca 10 milj. som spelar det...
*Moves fork* STOP RIGHT THERE CRIMINAL SCUM!
  • 0
Citerar 5474N_0X0:
Citerar Zaito:
World Of Warcraft
Halo 3


World of Warcraft är väl inte speciellt överskattat? Majoriteten av jordens befolkning verkar hata det... så när som på de ca 10 milj. som spelar det...


Word
Bara för att jag inte är paranoid längre betyder det inte att dom har slutat jaga mig.
  • 0
CS måste vara ett av dom mest överskattade och enformiga spelen någonsin. Halo e också överskattat men det e fortfarande ett roligt spel
Va nu en snäll pojk annars kommer dansken och tar dig!
  • 0
CS är ett solklart överskattat spel. Kan inte fatta hur det kan vara roligt....
  • 0
Citerar Dinkcool:
CS måste vara ett av dom mest överskattade och enformiga spelen någonsin. Halo e också överskattat men det e fortfarande ett roligt spel


CS är överskattat numera, snacka om total sellout. Vi som var med från början när det låg på Beta 2-stadie för första Half-Life, då var det något helt annat. Teamet bakom var otroligt duktiga hobby-utvecklare.

Citerar Varpire:
CS är ett solklart överskattat spel. Kan inte fatta hur det kan vara roligt....


Det var dåtidens Modern Warfare det får man ändå komma ihåg (om man nu minns).

Överskattade spel:
God of War
Bra, men är det verkligen bra? Lider av att det är så otroligt långsamt. Del 3 ska ju tydligen vara lite snabbare, jaja, here's to hoping..

Gears of War
Hopplöst repetitivt och hjärndött.

Halo 1/2/3
Återkommande värdelös nivådesign. Överlag en design som jag inte kan titta på utan att tänka på TimeSplitters. Master Chief måste dessutom vara den mest anonyma, intetsägande karaktären någonsin. Han väser oneliners på samma sätt som Arnold gjorde en gång i tiden.

Killzone 2
Snyggt och en pampig WWII-inspirerad design, men var det egentligen mycket mer än så? Kass kontroll.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
Citerar Maiden333:
Mass Effect är jävligt överskattat! Har man kört Knights of hte old republic så suger Mass Effect! Wow är också sjukt överskattat fattar inte hur man kan stå att springa runt i en hippié värld hela tiden


Duktigt av dig att jämföra Knights of the old republic med Mass Effect och WoW
It's time for PS VITA!!!
  • 0
wow är så överskattat
Take it Easy but do take it
  • 0
Citerar Jakkal:
Killzone 2
Snyggt och en pampig WWII-inspirerad design, men var det egentligen mycket mer än så? Kass kontroll.


det gäller bara att lära sig kontrollen. när man väl gjort det känns alla andra FPS spels kontroller fjuttiga och känslolösa. KZ2 kontrollen är tung, svajig & krävande. det verkligen känns att man håller i ett maffigt vapen. sen e det skönt befriande att handgranaten inte slängs iväg på en millisekund så man kan kasta iväg en när man blivit överrumplad och endå få en kill.

kampanjen var ifs lite kort men ruskigt rolig.

själv tycker jag Halo 3 & Resistance 2 är ruskigt överskattade. här kan vi snacka kass känslolös kontroll som förstör hela spelupplevelsen.
http://www.youtube.com/channel/UC-ZOdhpZRlP4Z7_hMVPNcIg
  • 0
Ska jag var ärlig tycker jag också Killzone 2 var iaf liiiite överskattat. Fortfarande bra, men inte så där OMGWTFBBQ-bra som de flesta säger.
  • 0
World of Warcraft är väldigt överskattat. Även fast jag spelade det förut.
Fire, walk with me.
  • 0
Jag skulle faktiskt inte kalla World of Warcraft överskattat med tanke på att vi spelare springer runt i en värld med sjukt mycket mer innehåll än många andra spel.
Oh yeah, and Deathwing knows how to divide by zero. This is the whole reason of the cataclysm.
  • 0
Citerar Lanan:
Jag skulle faktiskt inte kalla World of Warcraft överskattat med tanke på att vi spelare springer runt i en värld med sjukt mycket mer innehåll än många andra spel.


Det betyder inte per automatik att det gör spelet bra.
Fire, walk with me.
  • 0
Jag tycker att Half-Life 2 och GTA IV är överskattade. Dom är bra spel men inte värda 10/10.
"Did you think a little thing like the end of the world was gonna do me in?"
  • 0
Citerar Haxorflaxor:
Citerar Lanan:
Jag skulle faktiskt inte kalla World of Warcraft överskattat med tanke på att vi spelare springer runt i en värld med sjukt mycket mer innehåll än många andra spel.


Det betyder inte per automatik att det gör spelet bra.


Jag har inte heller sagt att det var den enda anledningen
Oh yeah, and Deathwing knows how to divide by zero. This is the whole reason of the cataclysm.
  • 0
Rolando spelen
The orange box betyder Apelsinlådan!
  • 0
Citerar Lupizza:
Rolando spelen


Rolando e ju skitmysiga juh!
Bara för att jag inte är paranoid längre betyder det inte att dom har slutat jaga mig.
  • 0
Counter-strike är verkligen överskattat, nog för att CS en gång reagerade FPS-tronen, men det är idag åldrat och dåligt.
Jag är mamma.
  • 0
Alla Super Mario och Crysis.
Gud är bög.
  • 0
New Super Mario Bros.

Särskilt när Yoshi's Island DS är bättre samtidigt som alla snackar mer om NSMB.
Jag såg det med mina egna öron.
  • 0
Citerar Varpire:
CS är ett solklart överskattat spel. Kan inte fatta hur det kan vara roligt....


Tja, du får ett vapen och du får döda. Sist jag kollade var det fortfarande kul. Håller dock med om att CS inte är världens bästa spel direkt.
  • 0
Uff, Street Fighter, Guitar Hero/Rock Band, Legend of Zelda-serien, Metroid-serien (Prime också), CS och Gears of War.
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!