Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

MEST överskattade spelet?


Citerar MatApan:
Citerar Daydream Nation:
Nog för att det är subjektivt men hur är Orange Box enformig? "Ett spel" som innehåller Portal, TF och HL2 är inte variation?
Uppdragen i HL2 är otroligt enformiga och inte nog med det grafiken i HL2 är uslel


Spelet har ju nagra ar pa nacken ocksa.
  • 0
Half-life serien enligt mig!
  • 0
Citerar simon10:
Half-life serien enligt mig!

Shit, lätt! Var skitbesviken första gången jag testade HL2. Så som Petter har hypat det trodde jag att det skulle vara typ gud den allsmäktige i spelform men det var ju knappt luddet i hans navel.
  • 0
Citerar simon10:
Half-life serien enligt mig!


Buähuähuä hur kan ni dissa Half Life 2? Helt ärligt så tycker jag att det är det bästa spelet någonsin. På dator allså, på konsol suger det hårt.
  • 0
Om det är ett annat spel förutom Fallout 3 som var överskattat så måste det vara Zeda Twilight Princess. Ett (eller två, hur man nu ser på det) ord om spelet: Vargjävel.
  • 0
Fable II. Jag gillar det inte helt enkelt.
  • 0
Half-Life spelen.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Little Big Planet,
Killzone 2 och
God of War 3

är tre otroligt överskattade spel.
  • 0
Bio Shock. Visst har det kvalitéer men... skjutandet och kartan
"Det finns dagar då Fantomen lämnar djungeln och åker in till stan för att hämta senaste numret av Gamereactor" (Gammalt Djungelordspåk)
  • 0
Jag skulle vilja påstå att ett av de mest överskattade spelen "ngnsn" är Halo: CE
History will be kind to me, for I intend to write it. "Winston Churchill"
  • 0
Citerar Mathy77:
Little Big Planet,
Killzone 2 och
God of War 3

är tre otroligt överskattade spel.


Hur kan God of War 3 vara överskattat? Har du spelat det eller? Luktar Xbox 360-fanboy?

NHL 09 måste jag nog säga... Älskar hockey men föll aldrig för det, trots att det skulle vara det bästa i serien =(
Bara för att jag inte är paranoid längre betyder det inte att dom har slutat jaga mig.
  • 0
Citerar chrilleman:
Jag skulle vilja påstå att ett av de mest överskattade spelen "ngnsn" är Halo: CE


Oh no you didn't!
  • 0
Half Life 2 är grymt bra, men vafan, världens bästa spel? ALDRIG
Heter Monir och gillar spel :)
  • 0
World of Warcraft, har provat på det flera gånger. Men aldrig fastnat.
Ischlo Pischlo!
  • 0
  • Amox
  • Amox
Citerar Tihtala Isil:
World of Warcraft,.
Amor vincit omnia.
  • 0
Citerar Amox:
Citerar Tihtala Isil:World of Warcraft,.


Jag är inte ensam alltså. =)
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar Lupizza:
I Orange box finns det ett spel som heter half life 2, och det är extremt överskattat.
Och det finns ett spel som heter Team Fortress 2 där det bara är en massa hackers.
Och så finns det ett spel som är omätbart dåligt: Portal!
Och så finns det HL2 episod 1 och 2, som också är extremt överskattade.

Kort sagt: Apelsinlådan suger!


Ta självmord fyfan.

Du är säkert en sån som spelar igenom spel för att ha gjort det, utan att lägga märke till varken omgivningen eller storyn.

Team fortress 2 bryr jag mig inte ett piss om, men att degradera Half Life och Portal( som för övrigt har utsetts som GOTY av 36 (eller var det 35?) kända speltidningar och sidor) bara för att du har så låg IQ att du inte förstår dig på dom är rent sagt idiotiskt. Jag har kollat upp din profil, du verkar spela riktigt kassa spel, som för det mesta har en rikmtigt tom djup, och kass story. Spel som man helt enkelt bara vill köra igenom för att ha gjort det.

Pfft.

Och om du spelar Half Life med xbox 360 på en kass tv och utan hörlurar så klaga inte, man ska helst köra den på datorn, med höga inställningar, och bra hörlurar.
Så sluta spela James Bond 007: Quantum of Solace och köp ett bra spel för en gångs skull.
  • 0
Citerar Keizern:
Ta självmord fyfan.

Du är säkert en sån som spelar igenom spel för att ha gjort det, utan att lägga märke till varken omgivningen eller storyn.

Team fortress 2 bryr jag mig inte ett piss om, men att degradera Half Life och Portal( som för övrigt har utsetts som GOTY av 36 (eller var det 35?) kända speltidningar och sidor) bara för att du har så låg IQ att du inte förstår dig på dom är rent sagt idiotiskt. Jag har kollat upp din profil, du verkar spela riktigt kassa spel, som för det mesta har en rikmtigt tom djup, och kass story. Spel som man helt enkelt bara vill köra igenom för att ha gjort det.

Pfft.

Och om du spelar Half Life med xbox 360 på en kass tv och utan hörlurar så klaga inte, man ska helst köra den på datorn, med höga inställningar, och bra hörlurar.
Så sluta spela James Bond 007: Quantum of Solace och köp ett bra spel för en gångs skull.


Väx upp.

Enligt mig så är Halospelen grymt överskattade.
  • 0
Citerar smartjag33:
Väx upp.


Emm va?
  • 0
Citerar Keizern:
Ta självmord fyfan.
Ja! GOGO ta självmord för att nån klantskalle tycker att man har dålig spelsmak..


Citerar Keizern:
Och om du spelar Half Life med xbox 360 på en kass tv och utan hörlurar så klaga inte, man ska helst köra den på datorn, med höga inställningar, och bra hörlurar.
Så sluta spela James Bond 007: Quantum of Solace och köp ett bra spel för en gångs skull.


Du är en sån där som inte kan tänka för sig själv och så fort varenda speltidning älskar ett spel måste du göra det med.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Crysis.
I am "Bert Falk". Im an Assassin.
  • 0
Citerar Its cow:
Crysis.
Helt klart. Första halvan av spelet är rätt roligt men andra halvan är rena skiten. Sen att spelet har otroligt snygg grafik gör inte att jag gillar spelet mer för det. Spelglädje framför grafik!
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Du är en sån där som inte kan tänka för sig själv och så fort varenda speltidning älskar ett spel måste du göra det med.


Nej, jag är en såndär som går omkring och testar en jävla massa spel innan han kritiserar någonting, en såndär som faktiskt har tålamod och gräver in sig i storyn.

Förut så brukade jag hata Halo och Half Life, men jag hade ingen aning om hur jävla vilseledd jag var, jag visste INGENTING om varken Halo eller Half Life, men när jag faktiskt tog tid på mig att lyssna på vad karaktärerna i alla cutscenes sa så började jag inse hur omfattande storyn var.

Det är därför jag älskar Halo så mycket. Singelplayern i 2&3:an var för mig en stor besvikelse, men storyn och multiplayern är helt klart av bra kvalite.

Bryr mig fan inte om vad nån tidning ger för betyg på spel som verkar interessanta för mig. Jag har köpt en massa spel som är uppföljare till gamla favoriter, även om dom har fått dålig betyg, särskillt dataspel, men dom enda jag har på min lista just nu är spel jag faktiskt har inom räckhåll.
  • 0
Citerar Vapor17:
Citerar RazorDevil:
Citerar Mathy77:
Little Big Planet,
Killzone 2 och
God of War 3

är tre otroligt överskattade spel.


Hur kan God of War 3 vara överskattat? Har du spelat det eller? Luktar Xbox 360-fanboy?


Det kan man ju undra...
Med tanke på att han inte har något av de spelen.
Däremot så kan man säga Halo 3 utan att vara PS3-fanboy..


Halo 3 kan iaf ha spelat och byggt en egen uppfattning, vilket är lite svårt med God of War 3 ;)
Bara för att jag inte är paranoid längre betyder det inte att dom har slutat jaga mig.
  • 0
World of Warcraft och kanske Halo.
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!