Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

MEST överskattade spelet?


Citerar Gnoll king:
World of Warcraft. Det är inget dåligt spel, men det är precis som andra online rollspel spel.


Håller med, till viss del. Jag spelar själv World of Warcraft med jämna mellanrum och jämfört med de andra mmorpg-spelen så måste jag säga att jag föredrar wow framför dessa. Men när World of Warcraft hamnar på andraplats på en lista över världens 100 bästa spel (framröstat av folket)... då går det alldeles för långt då wow inte ens platsar på en sådan lista, alls! Men det är ett bra spel, ja.
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Citerar Ezekeel:
Håller med, till viss del. Jag spelar själv World of Warcraft med jämna mellanrum och jämfört med de andra mmorpg-spelen så måste jag säga att jag föredrar wow framför dessa. Men när World of Warcraft hamnar på andraplats på en lista över världens 100 bästa spel (framröstat av folket)... då går det alldeles för långt då wow helt klart inte platsar på en sådan lista, alls! Men det är ett bra spel, ja.


Det spel jag hatar mest av alla är nog World of Warcraft
Signatur?!
  • 0
Halo-serien
I was cured, all right!
  • 0
Citerar Toy of Joy:
Gears of War, vilket är grymt enformigt med en oorginell story om utomjordingar.


Vilket bevisar att du inte förstått dig på storyn ALLS.
Så talade Waiiwan
  • 0
Citerar The_gunners:
Citerar Chaplin:
Citerar Sparv-en:
okej detta kanske inte är ett spel men: Nintendo Wii



Motivera?

Vissa saker behöver inte motivering.


Signatur?!
  • 0
dragon quest serien är överskattad
damn those dogs
  • 0
Citerar wii boy:
dragon quest serien är överskattad


aldrig hört talas om det
Signatur?!
  • 0
Citerar Sparv-en:
okej detta kanske inte är ett spel men: Nintendo Wii
Generalisera inte, maskätare.
Voglio Super Mario Galaxy, adesso!
  • 0
Citerar Mattias:
Citerar Sparv-en:
okej detta kanske inte är ett spel men: Nintendo Wii
Generalisera inte, maskätare.


den e typ som en iPod alla vill ha den men den e inte den bästa och saknar funktioner
Signatur?!
  • 0
Citerar VIRuZ13:
Citerar Jameu:
Jag gillar kampanjen i Halo-serien. Äger samt har läst samtliga böcker och rekommenderar att läsa dem om man tycker storyn är intressant. Man får en helt annan bild av Halo-universe om man läser böcker, tro mig.


Har funderat på att titta efter bökerna, men dom lär väll vara dyra?


INte så fasligt alls faktiskt. Du hittar dem enklast på www.sfbok.se
Jag rekomenderar starkt att läsa dom.
Legend of the Octopus
  • 0
Absolut mest överskattade spelet är nog Half Life 2.
Köpte Orange Box för ett tag sen och lirade igenom Portal, och efter det har jag bara knarkat Team Fortress. Har spelat ett par timmar utav första delen ur HL2 men det enda jag kan säga är "ZzzZZz".
They say that dreams are only real as long as they last. Couldn't you say the same thing about life?
  • 0
Citerar The Companion:
Jameu: Nej jag uttryckte mig fel. Det jag skrev var endast mina presonliga åsikter. Nu har väl inte Halo världens sämsta story, men jag finner den väldigt tråkig och ointressant. Jag spelar igenom storyn, sen röjer jag på Xbox Live. Det är det som är kul med Halo-spelen.


Jo, absolut. Det förstod jag. Att du var ute efter att krydda din åsikt lite för att vara övertydlig i ditt tycke Men frågan är om du givit Halo en ärlig chans vad gäller campaign.
Nu kan det föståss vara så att du ej gillar Sci-fi överhuvudtaget. Lite som mig (med undantag för Halo) Men folk trashtalkar ofta Halo alldeles för snabbt bara för att serien fått den uppmärksamhet och "hype" som den har.

Ungefär som World of warcraft.. drygt 10 miljoner aktiva spelare.. och spelare som troget ägnat flera års spelande börjar hacka på spelet och såga det till småbitar över hur överskattat spelet är? Jag menar, kom igen nu. Har inte spelet ett underbart underhållningsvärde och livslängd om man kan ägna flera hundra days played med spelet innan man lägger ned?


Nog med predikande och skrivande nu
Legend of the Octopus
  • 0
Jag har aldrig riktigt förstått vad folk ser i Final Fantacy-spelen...Jag har spelat några av dem, om än bara för en kort stund, men det är ingenting som jag någonsin kommer att köpa! Till och med Spider Man 1 är bättre än dessa spel, och det kan nog ingen kalla en komplimang. Men detta är bara vad jag tycker, Smaken är som Baken!
Your health is low...
  • 0
Alla Final Fantasy spel är ju väldigt olika, vad gäller storyn då, och eftersom dom är episka rollspel är det inga spel man kan fatta en rättvis uppfattning om på endast en timme eller två.
They say that dreams are only real as long as they last. Couldn't you say the same thing about life?
  • 0
Citerar Psychosis:
Absolut mest överskattade spelet är nog Half Life 2.
Köpte Orange Box för ett tag sen och lirade igenom Portal, och efter det har jag bara knarkat Team Fortress. Har spelat ett par timmar utav första delen ur HL2 men det enda jag kan säga är "ZzzZZz".


Hur i hela friden kan man inte gilla Half Life?!
Aja även om du inte gillar det så är det absolut inte överskattat!
Själv så tycker jag att det är väldigt speciellt slag av spel, även om det egentligen bara är ett vanligt FPS som råkat bli otroligt bra
Whats that Sandwich? Kill them all? Good idea! Hahahah!
  • 0
Jag skulle vilja säga Halospelen, men det har väll redan sagts så många gånger så jag skulle känna mig så tråkig om jag sa det, så jag säger inte det men det betyder inte att jag inte tycker att det är överskattat.

Super Mario Galaxy är väll rejält överskattat, och här passar det väll också att säga att överskattat inte betyder dåligt. Jag spelade igenom Galaxy och tyckte det var roligt, men personligen tyckte jag mer om Sunshine. Det känns som om rörmockaren borde pensioneras. Själv väntar jag på ett Super Mario Bros. 4, som inte ska gå ut på att samla stjärnor.

Jag återkommer när jag orkar skriva mer.
Goats who stare at men.
  • 0
Citerar Aiklund:
Själv väntar jag på ett Super Mario Bros. 4


Det förblir troligtvis en dröm. Och om Nintendo nu skulle få för sig att göra Super Mario Bros. 4 hade de säkerligen valt att göra den till sitt bärbara format, då jag tror att Nintendo hellre utformar det i 2-D och till Nintendo DS. Helt ärligt tror jag inte det blir något mer storspel till Wii för våran gamle rörmokare. Det blir troligtvis till nästa generation. Själv tycker jag väl inte att Galaxy, efter att ha spelat det i kanske två timmar hos en nära vän, att det är direkt överskattat mer än att jag inte förstår varför det fick en tia i spelbarhet då kameran är otroligt jobbig och krånglar sig fram och tillbaka över banorna. Förra årets bästa spel tycker jag långt ifrån att det var, men värd sin kritik måste jag väl säga att jag tycker det är, till större del.
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Halo Serien är överskattad....
Signatur?!
  • 0
Jag tycker The Darkness, Uncharted och Ninja Gaiden II är överskattade spel.
- Digital Jackal 2008
  • 0
Citerar Aiklund:
J
Super Mario Galaxy är väll rejält överskattat, och här passar det väll också att säga att överskattat inte betyder dåligt.

ja usch blev rätt irriterad när det drog åt sig alla priser och awards och sånt. Mario var på riktigt på N64, men inte nu imo
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dfcs
Halo och fable e grymt överskattade!
  • 0
The Sims 2 tycker jag är dom mest överskattade spelen.
  • 0
Super Mario Galaxy skulle jag vilja säga. Skulle kanske få 8/10 utav mig. Det är inget dåligt spel. Absolut inte. Men jag köpte inte konsolen tack vare det spelet. Det var Link och hans fantastiska äventyrs förtjänst.
Roligt liksom!
  • 0
Citerar nighthawk:
Citerar Aiklund:
J
Super Mario Galaxy är väll rejält överskattat, och här passar det väll också att säga att överskattat inte betyder dåligt.

ja usch blev rätt irriterad när det drog åt sig alla priser och awards och sånt. Mario var på riktigt på N64, men inte nu imo


Nej det var på riktigt på NES: SMB 3 Ärligt så gillade jag inte Mario 64 så jag säger att det är det mest överskattade spelet men SMG gillade jag ^^
Spriten är kanske inte svaret, men det hjälper dig att glömma frågan!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!