Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

MEST överskattade spelet?


Rolando 2: Quest for the Golden Orchid. Har fått skyhöga betyg, men vara bara "meh" på min skala.
"Absence of evidence is not evidence of absence."
  • 0
Skulle vilja säga att merparten av spelen i dag är överskattade. Bara en handfull eller två riktigt, riktigt bra spel som släppts de senaste 10 åren.
  • 0
Gravity Rush
Uncharted: Golden Abyss
Sonic 4: Episode 2
Sonic Advance 2
Zelda: Skyward Sword
Donkey Kong Country Returns
MGS Peace Walker
Final Fantasy XIII
Super Street Fighter 4 (Grymt spel men har dock problem)
What could POSSIBLY go wrong?
  • 0
CoD spelen och GTA spelen
I changed by not changing at all
  • 0
Jag måste nog hålla GTA IV som ett av de mest överskattade spelen någonsin. Jag älskar Vice City och San Andreas, men IV hade jag inte kul med alls. Inte för att det är ett dåligt spel, men det är inte mycket mer än bra tyvärr
Smile from the streets you hold
  • 0
Jag vidhåller att Diablo II är det mest överskattade spelet.
Cum cetera fallunt, ludere mortuus
  • 0
ICO, vansinnigt tråkigt spel som har höjts till skyarna.
  • 0
Mass Effect serien ser jag som överskattad.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Zelda OoT.
this is not even my final form
  • 0
Citerar killermm:
Mass Effect serien ser jag som överskattad.


Spelade du ettan när det begav sig (2007)? har du spelat ut trilogin? gillar du rollspel och sci-fi i övrigt?

Om du svarar "ja" på alla tre frågor respekterar jag din åsikt.
Annars: SLÄNG DIG I VÄGGEN!! WTFF!? MASS EFFECT ÖVERSKATTAT?!?!
Tycker de är ganska normalt skattad
Babak
  • 0
Half-life 2 är ett jätte bra spel men det är riktigt överskattat.
Jets are like comets at sunset
  • 0
Starcraft 2. Spelet är fullt med douchebags.
  • 0
Citerar killermm:
Mass Effect serien ser jag som överskattad.


lol

Revolutionerande
  • 0
Final Fantasy VII.
Tror inte ens jag behöver förklara. Bra då, överskattat nu.
Ocarina of Time.
Revolutionerande för 3D-spelen, visst. Men det har åldrats dåligt. Twilight Princess är i stort sätt bara en förbättrad version av OoT.
Half-Life 2.
Mycket sämre story än HL. Fordons-segmenten är oerhört tråkiga. Alla fysikpussel blir man snart trött på, ja Valve ni har en fysikmotor. Sluta med fysikpusslen nu.
Goldeneye 2.
Enda anledningen att det blev så hyllat var för att det var en av få FPS-spel på konsoll. Rent utsagt ospelbart idag, det har åldrats horribelt dåligt.
Halo.
Ungefär samma anledning som Goldeneye.
  • 0
GTA IV: San Andreas (eller Vice City för er som föredrar settingen i det spelet) var tusen gånger roligare, fyran var så stel och tråkig.

Minecraft: Det är en bra spelidé, men det kräver mycket av dig själv för att det ska bli roligt, blir mest ett tidsfördriv efter ett tag.

World of Warcraft: Där Guild Wars 2 faktiskt är kul, så blir World of Warcraft mest tråkigt, och samma som med Minecraft, mest ett tidsfördriv.

UNDERSKATTADE spel dock, det är roligare. Guild Wars 2 är grovt underskattat, många som börjat spela men inte verkar fatta och uppskatta spelets upplägg.
Gamer från vaggan till graven...
  • 0
borta
this is not even my final form
  • 0
Halo: Reach.

Story som bryter orginal story introducerad i böckerna som kom tidigare.
Armor lock. Vad mer behövs sägas?
DMR. Gjorde att alla matcher blev mycket mer distans mellan spelarna under matcherna. Folk satt och tryckte på samma gamla campplatser.


Bortsett från detta. Är Halo: Reach ett bra spel. Bra musik. Påhittiga vapen, snygga multiplayer maps.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Call of duty mest överskattade.
Lets play a game...its called find me 8 pages
  • 0
Mass effect 3 helt sjukt överskattat inte alls lika bra som 2.an. Nej jag är inte en av de tusentals som surade över slutet utan själva spelet var mer av samma fast sämre.
i'll Be Back
  • 0
Citerar felixen:
Mass effect 3 helt sjukt överskattat inte alls lika bra som 2.an. Nej jag är inte en av de tusentals som surade över slutet utan själva spelet var mer av samma fast sämre.


Tycker det verkar vara fler som inte alls tyckte om Mass effect 3 som helhet än folk som uppskattar det.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Halo (hela serien)
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
  • 0
Half Life 2.

Jag skulle även vilja säga ettan men även fast jag inte tycker om den så förstår jag hur andra kan tycka om den samt hur mycket den gjorde för FPS-genren. Jag kommer dock aldrig riktigt förstå på mig på tvåan. Trist och enormt medelmåttigt spel.
The fuzz is here!
  • 0
Gears of War och Halo imo. Äger en Xbox 360 för övrigt men dessa titlar faller mig inte i smaken. Gillar inte det estetiska i Halo. Tycker det är så fruktansvärt simpel och tråkig design.
  • 0
Wii sports!
Hello
  • 0
Citerar Nizyo:
Gears of War och Halo imo. Äger en Xbox 360 för övrigt men dessa titlar faller mig inte i smaken. Gillar inte det estetiska i Halo. Tycker det är så fruktansvärt simpel och tråkig design.

Är rätt säker på att de blir såpass hyllade eftersom de är några av de väldigt få spel som är exclusiva till 360. Själv förstår jag inte heller charmen med dem, väldigtr tråkiga och repetitiva spel.

Konstigt dock att folk nämner de när de pratar om exclusives till 360 när det finns betydligt roligare som t ex Viva Pinata-spelen..
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!