Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Snyggaste effekten du sett i ett spel.


Citerar ludde1991:
Ace Combat 6:Fires of liberation har coola explosioner. Ser extremt tufft ut när ett flygplansskrot dalar ner rykandes mot marken.


jag måste lägga till där alla effekter som är i himlen när man ser missiler åka förbi från alla håll. Det ser helt underbart ut.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Asch! Jag kommer inte på några från senare spel som bedövat mig. Notera att senare spel ofta är 1-2 år gammalt för min del.

Tänkte på Castlevania IV (SNES) när man hänger i piskan, ljudet gnirkar och rummet vrids långsamt tills nästa plattform dyker upp.
Once is luck. Twice is skill.
  • 0
Explosionerna på Simpsons demot är väl typ skitsnygga.
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
När man timetravlar för första gången i Chrono Trigger. Eller vänta, det kanska är samma varje gång... Var för länge sen jag spelade det nu.
"Det bästa man kan göra innan man dör är att köra in den så långt som möjligt"
  • 0
Blodeffekterna i Gears Of War, no doubt.


HDR-lighting i Halo 3 är också jävligt läckert.
  • 0
Ljuseffekterna i Silent Hill till PS1 är också otroligt snygga, dock inte det snyggaste jag sett.

Tillagt 2007-10-14 19:59:
Jag kan verkligen inte hålla med dig Tg3 End, tycker personligen att blodet i GeoW mest ser ut som gammal, varm sylt.
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
Jag måste nog säga Crysis har bland de snyggast effekterna jag sett. Jag kan inte specificera någon speciell eftersom det mesta är snyggt ^^, har dock bara sett gameplay filmerna VILL HA!!!
  • 0
Citerar Ribcage:
jag måste lägga till där alla effekter som är i himlen när man ser missiler åka förbi från alla håll. Det ser helt underbart ut.


Um, rökspår från missilerna som fyller hela himlen
  • 0
Röken som skapas av rökgranaterna i Call of Duty 3.
"Nu får vi en politik där det lönar sig bättre att vara frisk och ha ett arbete än att vara sjuk och arbetslös" - Lars Ohly
  • 0
Citerar Th3 End:
Blodeffekterna i Gears Of War, no doubt.


Njaa, något jag inte gillar med Unreal 3-motorn..allt ser självlysande ut. Eller det lyser iallafall. Mitt blod lyser iallafall inte..
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar kebbe_90:
Jag kan verkligen inte hålla med dig Tg3 End, tycker personligen att blodet i GeoW mest ser ut som gammal, varm sylt.


Ganska snyggt sådan.
  • 0
Explosionerna i Crysis betan. Herregud vad snyggt!
Let's hug it out, bitch.
  • 0
Grafiken och explosionerna i Lost Planet till 360 är sjukt snygga.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
Citerar Gamemaster:
Explosionerna i Crysis betan. Herregud vad snyggt!


När man ser videor när någonting exploderar; det är skitsnyggt!
  • 0
Kommer ihåg första gången jag såg explosionerna i Halo. Blev grymt imponerad.
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Explosionerna i GRAW 2 är så underbara...och ljudeffekterna. Oslagbart!
http://www.youtube.com/watch?v=YFUnXxUHMpA
(Ljudeffekterna är dock inte bra i denna video, inte alls som i spelet)
"What can I do? I'm just one person." - Said by millions of people.
  • 0
Explosionerna i Pariah är även de otroligt snygga.
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
Är inget sort fan av Halo's explosioner, av vad jag har sett.
  • 0
Kanske inte i dagsläget men när det begav sig så var de riktigt snygga, om vi pratar om ettan då.
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
Jaha, trodde du snackade om 3:an.

Har inte kört 1:an.

F.E.A.R. har också coola explosioner.
  • 0
Nej 3:an har jag ingen aning om, har inte sett några explosioner från det.

Jag kan verkligen hålla med om F.E.A.R. , otroligt snygga effekter kan man hitta i det spelet.

Det finns även väldigt snygga effekter i S.T.A.L.K.E.R. b.l.a. de radioaktiva områdena i zonen.
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
Är Stalker bra då?
  • 0
En annan snygg effekt i Halo 3 är vatteneffekten.
  • 0
Citerar ludde1991:
Citerar Bagge:Crysis kommer!!!!!!!!!!!!!!


Super Mario Galaxy också
  • 0
Citerar kebbe_90:
Nej 3:an har jag ingen aning om, har inte sett några explosioner från det.

Jag kan verkligen hålla med om F.E.A.R. , otroligt snygga effekter kan man hitta i det spelet.

Det finns även väldigt snygga effekter i S.T.A.L.K.E.R. b.l.a. de radioaktiva områdena i zonen.


Förresten, när du skjuter en soldat i F.E.A.R. i slow-motion äger det mesta.

Tillagt 2007-10-14 20:30:
Citerar ChrillZor:
Citerar ludde1991:
Citerar Bagge:Crysis kommer!!!!!!!!!!!!!!


Super Mario Galaxy också


Jo, men Mario är väl ingen höjdare.

Tillagt 2007-10-14 20:31:
Förresten, släpps Mario också den 16:e?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!