Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Snyggaste effekten du sett i ett spel.


Alla effekter i Call of Duty 4
I'll make him an offer he can't refuse -Michael Corleone
  • 0
Citerar ChrillZor:
Explosionerna i World in Conflict

Ja! Inget spel slår de effekterna
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Half Life 2. Grafiken slår det mesta trots att det är över 3 år. Plus i kanten är ju också att det inte kräver så mycket för den delen heller.
If I had a Rocket Launcher, I'd make somebody pay
  • 0
Crysis lär ha bra effekter. Far Cry 2 också.
  • 0
"Far Cry 2 också."

Ja särskilt när träd m.m. brinner upp.
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
kan inte komma på nån speciell effekt som är supersnygg, men påminn mig den 16 nov så ska jag ge er en lista
In the end, everything will be okay. If it's not okay, it's not the end
  • 0
Röken som kommer av en sprängd bomb eller av andra explosioner i The Legend of Zelda: The Wind Waker/Four Sowrds Adventue tycker jag är riktigt snygga. Jag älskar designen på rökmolnen.
  • 0
Tryckvågen när man spränger en bil i gta2.
Jag får väl ta min egen ciggarettändare och gasa ihjäl mig då.
  • 0
Citerar Bagge:
men påminn mig den 16 nov så ska jag ge er en lista


Vad händer då?
  • 0
Vattnet i Ty till gamecube (spelet är ruttet). Vattnet i StarFox Adventures till samma plattform. Så otroligt snyggt och förmodligen det bästa spelet till GameCube
"Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato
  • 0
Citerar ludde1991:
Citerar Bagge:
men påminn mig den 16 nov så ska jag ge er en lista

Vad händer då?


Crysis kommer!!!!!!!!!!!!!!
In the end, everything will be okay. If it's not okay, it's not the end
  • 0
Citerar Bagge:
Crysis kommer!!!!!!!!!!!!!!


  • 0
Uncharted har ju också en hel del läckra effekter.
They say hope begins in the dark... The darkness, for me, is where I shine.
  • 0
Efekterna i Company of Heroes är skit snygga!
Sometimes the light's all shinin' on me, Other times I can barely see, Lately it occurres to me, What a long, strange trip it's been - Grateful Dead
  • 0
Vattnet och exploderande Scarabs i halo 3 är otroligt
"Varför skall man ha anledningar till allting? Kan man inte bara få hata?" - Regnskog.
  • 0
  • Penn
  • Penn
Regnet i PGR4.
  • 0
Citerar Penn:
Regnet i PGR4.


Jaa
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0
När man krockar med en bild riktigt hårt i Motorstorm är über.
I don't envy you.
  • 0
Förvåndande att ingen nämnt Splinter Cell spelen. Första Splinter Cell blev jag grymt imponerad av eftersom skuggorna och ljuseffekterna slog alla andra spel rätt så rejält.

Half Life 2´s fysik (Havok motorn när den var/är som bäst) och grafikmotor fick mig att längta tills jag fick lägga vantarna på spelet.

Donkey Kong Country på Snes är ett spel som visade vad Rare gick för och det tillhör även ett av dom bästa spelen till den konsolen.

Thief är ett annat spel som jag kan tänka tillbaka på som ett spel som hade grafiskt imponerande effekter.
  • 0
När solen går upp i Oblivion.
  • 0
Citerar Jack of all trades:
(Havok motorn när den var/är som bäst)


Heter inte den "Source-motorn"?
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar The Frostexx:
Heter inte den "Source-motorn"?


Fysikmotorn heter Havok.
They say hope begins in the dark... The darkness, for me, is where I shine.
  • 0
Definitivt vatteneffekterna i Bioshock
I've got an appetite like a war and I always hunger for more!
  • 0
Solljuset på andra banan i Dark Messiah Of Might And Magic-demot
  • 0
Upplevde aldrig det, detta eftersom jag fick spela igenom demot i 800/600 upplösning -.- ...
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!