Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

World Of Warcraft™


Citerar Vipraxay:
Nej, varför skulle dom bara hålla över halloween? Då försvinner ju ditt innehåll. Eller menar du att dom bara droppas under halloween-eventet så ja, det gör dom.

Jag fick en 18-slottare i ZG. http://www.wowhead.com/item=33117

Ytterligare en 16-slot utbytt i banken.


Tänkte eftersom de droppas så jävla lätt. Gött det iaf
kädR
  • 0
När man går event bossen så laggar hela spelet upp sig när jag har musen på pumpan, ska det vara så?

Kan inte heller attakera när jag är i instancen
  • 0
Citerar Troksch:
När man går event bossen så laggar hela spelet upp sig när jag har musen på pumpan, ska det vara så?

Kan inte heller attakera när jag är i instancen


Har aldrig hänt mig iaf;o
kädR
  • 0
Citerar Troksch:
När man går event bossen så laggar hela spelet upp sig när jag har musen på pumpan, ska det vara så?
det händer alla. spelet är helt buggat efter patchen

Tillagt 2010-10-21 15:46:
kul att precis alla springer runt på HH mountet nu ;D
  • 0
Citerar Troksch:
När man går event bossen så laggar hela spelet upp sig när jag har musen på pumpan, ska det vara så?

Kan inte heller attakera när jag är i instancen


Har hänt mig alla ggr som jag gjort instancen
  • 0
Citerar v_i_k_t_o_r:
Har hänt mig alla ggr som jag gjort instancen
  • 0
jag bara går in o inte gör nåt fick mountet min kompis har fått mountet på 3 gubbar på 3 dagar. vad fan har blizzard gjort med drop ratingen. hur kul är det att alla springer runt på samma mount
  • 0
Nu fryser spelet även när jag har musen över en bg-flagga
  • 0
Citerar Troksch:
Nu fryser spelet även när jag har musen över en bg-flagga


Ah ok behm ;)
Där ser man, sa den blinde till den döve när den lame hoppade bock.
  • 0
Citerar Troksch:
Nu fryser spelet även när jag har musen över en bg-flagga


Hände mig också häromdagen
  • 0
Ny karaktär, en priest på Silvermoon. Påkar på i Redridge atm. :3
  • 0
Har börjat spela på min dk som har stått orörd sedan jag dingade honom för några månader sedan
  • 0
spelet fryser aldrig för mig;S
kädR
  • 0
Har ni också upplevt en Proffesonal (stavning?) bug så ni inte har emblemet? Jag har så på enchantingen så jag kan inte enchanta men jag kan disenchanta..
Är inte alla farbriker som Willy Wonkas?
  • 0
jag bara går in o inte gör nåt fick mountet min kompis har fått mountet på 3 gubbar på 3 dagar. vad fan har blizzard gjort med drop ratingen. hur kul är det att alla springer runt på samma mount.
  • 0
Tänkte bara kolla en grej...hur många här som har Cataclysm betan är intresserade av att testa raiderna som har öppnats?
A true Ninja is a master of himself and his environment, so don't forget: We're turtles!
  • 0
Jag har betan Koffein, och är väldigt taggad på att testa raids faktiskt. Dock så är dom 85 på mitt konto premades, dock så är det precis av dom klasser som jag spelar som på Live, så det är ju såna jag vet precis hur man spelar.
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one" - Albert Einstein.
  • 0
Rena Dun Morogh där jag bor nu!

Det är nästan så att jag ser några lowbie-dvärgar och gnomes, och ett gäng som duellar mot varandra utanför!
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar Crobos:
Dock så är dom 85 på mitt konto premades


Jag har också premades, orkade inte fixa gear till min hunter som jag inte kunnat spela på på ett bra tag (dum som jag är drog jag inte över en premade hunter vilket jag spelar mest på live) men jag kan spela mage, shaman och druid (får bli tank för det har jag på live) utan problem av dom jag drog över. Är på hordesidan, vet inte om man kan byta faction lite då och då fortfarande ifall det skulle behövas.
A true Ninja is a master of himself and his environment, so don't forget: We're turtles!
  • 0
Citerar Arthas:
Rena Dun Morogh där jag bor nu!


Hade vart drömmen
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar AlucardD:
Har ni också upplevt en Proffesonal (stavning?) bug så ni inte har emblemet? Jag har så på enchantingen så jag kan inte enchanta men jag kan disenchanta..

Jo jag råkade ut för samma problem. Mitt löste sig eftersom jag disenchanta upp til 50 och sen kunde träna nästa nivå av enchanting och då ploppade ikonen upp igen.

Börjat lirat på ally på twilights hammer igen. Ska dra upp mina två lvl 60s där till 80 och förhoppningsvis en ny präst jag började på i söndags. Tror det blir svårt att hinna med allt.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Citerar Crobos:
Jag har betan Koffein, och är väldigt taggad på att testa raids faktiskt. Dock så är dom 85 på mitt konto premades, dock så är det precis av dom klasser som jag spelar som på Live, så det är ju såna jag vet precis hur man spelar.

Samma här, bara jag kan lyckas ladda ner klienten så. Jag såg en video gällande Chimaeron i Blackwing Descent. Den bossen såg riktigt rolig ut.
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Jag började i söndags förra veckan nu är jag 20
Jag är jättestolt eftersom jag är en noob på wow!
I SHALL BE WHITE! LIKE GANDALF /Crunt
  • 0
Citerar Rösti:
Jag såg en video gällande Chimaeron i Blackwing Descent. Den bossen såg riktigt rolig ut.


Dom bossarna man har sett hittills har sätt riktigt roliga och lovande ut imo
A true Ninja is a master of himself and his environment, so don't forget: We're turtles!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!