Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

World Of Warcraft™


japp aztec, det gör man. Kör ju också enbart pvp på min druid riktigt kul men går dock ganska dåligt. Lvlar en warrior atm lvl 69. Riktigt kul och ser fram emot 80 då lire arena! Blir ju dock PvE för frost och vapen.

Btw, vad har prot warriors för tank rotations i 80?
  • 0
Alliances fan. ogillar dem.
Rihanna <3
  • 0
Det blir antlagligen RAF efter sommaren
  • 0
RAF?
Rihanna <3
  • 0
Royal Air Force.
-Juicy
  • 0
Citerar Xchel:
Royal Air Force.




Tillagt 2010-07-18 17:16:
WARRIOR LEVELING PROTECTION SPECC PLZZ!!

Om någon vill tipsa om en bra specc, är just nu level 61. Tack i förväg!

Eller vilken specc som helst annars, helst någon med lite downtime. ^^
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Catalysm när kommer det?
Rihanna <3
  • 0
Citerar Aztec:
vad jag förstår kan man joina en skirmish arena själv i 2vs2, 3vs3, eller 5vs5 och hamna med randoms?

Funderar att testa lite skirmish för att träna men blir nervös att jag ska klanta till mig.
Sen vet jag inte om mitt gear klarar arena.


Ja det kan (kunde iaf) du göra. Var inte rädd, de flesta är från andra servrar så ingen kommer ihåg om du klanta dig. Bara att köra!

Citerar Dragonforce:
Catalysm när kommer det?


Tippar på 9onde eller 16onde November.
Trust your hand.
  • 0
Citerar GinTonic:
WARRIOR LEVELING PROTECTION SPECC PLZZ!!

Vet inte om det här är något bra spec, spelar knappt aldrig warrior med fick för mig att börja lira på min 63 warior, speccade också tank och köpte heirloom svärdet + crusader Ojdå, glömde visst bort att linka speccet också xD
  • 0
Har bara en snabb fråga, ska börja spela WoW igen efter ett års uppehåll. Och har en Shaman på lvl 80 och en Warrior på samma lvl, vad rekomenderar ni att spela som? Är öppen mot alla klasser, sålänge den är rolig att spela som.
Toxxilly
  • 0
Citerar GinTonic:
Citerar Xchel:
Royal Air Force.



Tillagt 2010-07-18 17:16:
WARRIOR LEVELING PROTECTION SPECC PLZZ!!

Om någon vill tipsa om en bra specc, är just nu level 61. Tack i förväg!

Eller vilken specc som helst annars, helst någon med lite downtime. ^^

Jag vet inte om buildsen är bra på www.wowlevlingbuilds.com men jag tror dom funkar
  • 0
Citerar GinTonic:
Om någon vill tipsa om en bra specc, är just nu level 61

Det bästa du kan göra är att läsa talentsen och lägga ut poäng själv efter vad du tycker verkar vettigt och bra för dig, annars lär du dig aldrig klassen.
  • 0
Dom kommer ju ta bort 2 stats också. Spirit och Agility? Har jag rätt?
Rihanna <3
  • 0
Citerar Dragonforce:
Spirit och Agility? Har jag rätt?


Helt fel.


* MP5: This will be removed from items and replaced with Spirit. All healers will be given a meditation-like ability.
* Spell Power: Spell Power is being removed from items as well. Don't panic, we'll be improving Intellect so that it provides mana and Spell Power.
* Attack Power: We're removing Attack Power from items as well. Instead, we're allowing Agility to provide the necessary Attack Power for leather and mail wearers. Strength will provide the appropriate amount of Attack Power for plate wearers. This means leather and mail items will no longer be desirable for plate wearers.
* Defense: The Defense statistic is also being removed from items so that players no longer have to worry about juggling around "the cap." Tanks will receive the necessary anti-crit from talents, like Survival of the Fittest.
* Armor Penetration: This ability is too confusing and "mathy." It is being replaced with Mastery, a stat that makes you better at what you do. More on that later!
* Haste: Will also increase the rate at which you gain energy, runes, and focus. Retribution paladins and Enhancement shaman will have a talent that allows them to take advantage of this benefit.
* Block: Block Value is being removed. Blocking will now always mitigate a percentage of damage.
* Stamina: Players will notice more Stamina on gear as Defense, Spell Power, Attack Power and Armor Penetration are removed.
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0
Lol vafan svammlar Dragonforce om?
  • 0
Citerar Sqweek:
Lol vafan svammlar Dragonforce om?


För man måste ju veta allt om wow.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Trött på mitt gamla UI som ploppade upp massa error vad man än gjorde efter 3.3.5.

Så nu har jag två olika UI.
En för min resto shaman
http://pici.se/pictures/QGnzsNANx.jpg
Nej, jag har inte gjort detta UI. Bara fixat det lite för min skärmstorlek

Och ett simplare på mina leveling alts :3
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0
Tja...hoppas de gör lite riktiga förändringar i spelet denna expansion. Känns som att de har vart dåliga med det under Wrath of the lich king faktiskt. I Burning Crusade gjorde det inte så mycket att det var nästan bara en ny värld och nya instanser för då var inte spelet så gammalt men nu efter ytterligare några år vill jag ha mer än bara lite bättre grafik på vatten....Magier och attacker kunde de förbättre en aning. Som exempel Druiders "Wrath" samma animation sen spelet kom ut ju, det tycker jag är lite tråkigt faktiskt, samma med shamaners "Lightning Bolt"(Samma animation men olika färger på blixtarna...)
  • 0
wow 2 borde komma.
Rihanna <3
  • 0
Citerar Dragonforce:
wow 2 borde komma.


Det är ju det cataclysm är, i princip...
  • 0
Citerar Rheingold:
Det är ju det cataclysm är, i princip...


Om jag fattar dragonforce rätt så vill han att blizzards nya mmorpg ska komma.
Vi vet inte namnet än så vissa säger bara "wow 2"
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0
Citerar GinTonic:
För man måste ju veta allt om wow.


Ja goddamnit, annars ska man ut. D:<

Citerar Dragonforce:
wow 2 borde komma.


Njäe. WoW funkar bra.
  • 0
Citerar Sqweek:
Njäe. WoW funkar bra.


Var inte du sur på blizzard just nu?
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!